Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Vevve

Meillä on poikasbuumi!  :hyper: Taitaa se kevätaurinko sittenkin tehdä tehtävänsä, luulin jo että meidät on kirottu ikuiseen poikasettomuuteen  :c8:

Olen syyskuusta lähtien manannut eläinten lisääntymättömyyttä. Alkoi jo usko loppua kun ei mitään kuulunut lajista riippumatta, mutta nyt löysin itseni neljän viikon sisällä syntyneen robopoikueen ja yhden kinkkipesueen keskeltä  :mgrin: Ja lisää taitaa olla tulossa, sen verran paksulta näyttää pari naarasta  :sydan: :sydan:

Onneksi nää on pieniä poikueita, etten ihan huku poikasiin: jokaisessa 3-5 poikasta vaan :sydan:

Ely

Yksi tyttökinkki (Satomis Judo) on saanut kuhmut kylkiinsä  :loov:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

tammenterho

Meidän kolmannessa robopoikueessa on laikkuja  :hyper: :pilehile: :loov:

Eve87

8 eloisaa muksua, kaikki hopeanharmaita.  :sydan: Eilen tuli kaksi viikkoa täyteen. Yksi poikanen kelli eilen selällään kämmenellä ja söi pähkinää  :hauskaa:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 23.04.12 - klo:19:04

Hihhi, ei se näemmä vieläkään loppunut. Tänään pamahti vielä yksi robopoikue ja yksi talvikkopoikue!  :futschlach:

KaisaM.

Phuh, meillä on ollut jännää. Parikuinen Fumi-neiti oli karussa parisen viikkoa sitten ja löysin sen sitten ihan normaalina ja laitoin karkaamisvarmaan asumukseen. Mutta sitten pari päivää sitten huomasin vauvamahan.  :icon_eek: Isän päättelin heti, koska vain yksi poikahamsu on ollut samoihin aikoihin karussa, 3-kuinen Sumo. Maha kasvoi ja Fumi ei vaan synnyttänyt, laskettua aikaahan en voinut tietää. Olin ihan varma, että se oli menoa nyt, poikaset ei tule ulos.  :icon_neutral: Mutta tänään aamulla herätessä kuulin helpottavaa piipitystä.  :loov: Ei ihme, että masu oli valtava, rakkauslapsia on noin 14.  :woot: Nyt vaan duna puolilleen pöperöä ja toivotaan, että teiniäiti selviää hyvin. Onneksi Fumi oli jo aika kehittynyt ja hyvänkokoinen.

Ihan toivotut hamsulapset on odotettavissa 2.5.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

^Oho, 14 muksuu.  :woot: tsemppiä nuorelle hamsu mammalle.  :sydan:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jonna

Lisääntykää ja täyttäkää maa vai miten se nyt meni  :hauskaa:

Meillä oli vähän jännät hetket kun yksi mamma oli melkoinen valtamerialus, ja loppumetreillä masu vielä muuttui "toispuoleiseksi". No, loppu hyvin, kaikki hyvin, pesässä köllii viitisentoista nakkipötköä yhdistelmästä pk rex hopeasoopeli x pk luonnonvalkoinen.

Jännä muuten miten on viime poikueiden syntymäpäivät poikenneet LA:sta. Tänä keväänä kolme poikuetta on mennyt "yliajalle", viikko sitten syntyneet tupsahtivat maailmaan vasta 18,5 vrk kantoajan jälkeen.

Veda

Meillä näyttää olevan kinkkityttö Blind Date pieniin päin, isänä Somebody To Love. Syntyvät varmaan ihan lähipäivinä :)

Rose

Meille synty Donna Karanille tänään noin kymmenen pikkusta  :sydan:

Veda

Meidän kiinarivauvat ovat syntyneet eilen  :sydan:

KaisaM.

Meidän ipaneemat 4vrk tänään ja 13 nenää niitä on  :loov: Puolet tummia ja puolet vaaleita.

Kaija-neiti on myöskin tosi paksumahainen, eli keskiviikkona tulee lisää muksuja, apuva.  :nuija:  :sydan:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

^ Apuva, pikku maureja tulossa. :loov: tahtoo nähä.  :loov:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

EmmaTi

Kai se jo on aika varmaa, naperoita tulossa Maisalle ja Aapelille! (Lk luonnonvalk vt + lk minkki) Odotettavissa 4.5.
Pk ja lk poikasia odotettavissa, ainakin cremeä, luonnonvalkoista, soopelia ja hopeasoopelia. Toivottavasti myös punasimmuja  :sydan:

tammenterho

Niiskuneidin kaikki poikaset ovat valkonauhaisia, eli emo on sit vissiin BaBa.