• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

spellcaster

#195
Mun pitäis mennä tänään shoppailemaan sisustustarvikkeita uusia tulokkaita varten  :lov  Säästämäni pahvilaatikotkin pitää hakea vielä työpaikalta, uusi duna tulee tänään ja parin päivän päästä uusi tulokaskin  :sydan

Unipallo

#196
Voi että kun sais ihan ihan oman hamsterihuoneen näille karvapäille. Nyt ovat tietsikkahuoneessa ja täällä oleskellaan muutenkin paljon. Kun laitoin maaliskuisille poikasille nyt juoksarit niin metakka on senmukainen.  :|

Sirpa

#197
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"... Mullon kesätoiveissa 3 talvikkopoikuetta ja moooonta robopoikuetta!  :yea:

Helmiäistalvikko olisi taas ainakin minun ostoslistalla, mutta toisaalta jos löytyisi jotain vanhempia yksilöitäkin, jotka olisivat lemmikkikotia vailla, niin varmasti ainakin harkitsisin.

Mandi

#198
Mä en tiedä että mihin leiriin mä ajaudun! Mun tielle on osunu nyt oikein somat roboveljekset ja mua vois huvittaa tarttua niihin mutta toisaalta rakastanrakastanrakastan talvikkoja enkä tiedä kestänkö ilman sellaista... Ja kiinarikin kiinnostais kovasti jos vain löytyis! :sydan
Mut mun kokemus roboista on just se että faunattares tetissä sai koko ajan pelätä että ne lentää pihalle sieltä terrasta kun viipottivat niin kovaa vauhtia  ;)  Mut apua. PELASTAKAA! Mä lakastan talvikkoja... Ja lopot on niin elilaisia... Ja muutenkin niillä näkyy olevan maailmanvalloitus päällä kun niitä on niin paljon ja talvikkoja vähän... :kieli

Ja muutenkin se eläinkauppa missä ne hiiruparat on myynnissä, on vähän sellainen kun on, mutta kun se on niin pienen paikan ainoa eläinkauppa niin ei voi ees äänestää jaloillaan kun joku ne kuitenkin ostaa..... Hyi mä en tiedä.

Äh, en mä sieltä sit ehkä kuitenkaan osta.

Ansku C:

#199
Hahaa!! Mä saan varmaa hamsun!!  :lov  Vihdoinn..  :pilvi:

Mut oisko nimiehdotuksii ?? Ja tytön meinaan siis hankkii, syyrialaisen  :mrgreen:

Tiiättekö jtn hyvää kavsvattajaa, mahollisimman lähelt Vantaata??

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

spellcaster

#200
Ansku C:  http://www.hamsteriyhdistys.fi/index.ph ... ttajalista  Tuolta löytyy lista virallisista kasvattajista ja täältä nimettömien viewtopic.php?f=35&t=584

Lisäksi kannattaa katsella noita foorumilla olevia myynti-ilmoituksia josko sieltä löytyisi mieleinen  :)

Ansku C:

#201
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Ansku C:  http://www.hamsteriyhdistys.fi/index.ph ... ttajalista  Tuolta löytyy lista virallisista kasvattajista ja täältä nimettömien viewtopic.php?f=35&t=584

Lisäksi kannattaa katsella noita foorumilla olevia myynti-ilmoituksia josko sieltä löytyisi mieleinen  :)


Ok.. Oisko niit nimiehotuksii??  :pihalla:  

Niit saa antaa  :yes:

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

Henni

#202
Tuolla on nimiehdotuksia: viewtopic.php?f=4&t=653
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ansku C:

#203
Lainaus käyttäjältä: "Henni"Tuolla on nimiehdotuksia: viewtopic.php?f=4&t=653


Ok.. Lisääki saa tulla  :yes:   :mrgreen:

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

spellcaster

#204
No minulla on esimerkiksi ollut tyttöjä näinkin mielikuvituksellisilla nimillä kuin Minni, Fanny, Lilli ja Hippu.

Mustikkamaan

#205
Nimiasiat nimikeskustelun jatkoksi :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ansku C:

#206
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Nimiasiat nimikeskustelun jatkoksi :)


Ok :D  


// Aattelin et kai sen nimen keksii, ku näkee sen hamsun  :mrgreen:  :lov  ;)  xD  XD  :P  :)

Yks syyrialainen ?

Nimi: Vilhelmina \'\'Vilma\'\' ?
Sp: Naaras
Väri: pk musta kilppari
Syntymäpäivä: 10.5.2011

Rossu

#207
^Näinhän se usein menee :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Mandi

#208
GHAA, nyt on ehkä "leiri" selvillä ;) selvinnee ensi viikolla!

Yadell

#209
Leiri?
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.