• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

mirauh

#15
Meille tuotiin Agrimarketista 20 kg säkki Pölkky-purua. En uskaltanut hamstereille laittaa kun seasta löytyi 5cm pituisia tikkuja :S
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Mustikkamaan

#16
^Ei ne tikut pääsääntösesti mitään haittaa. Niitä on tuon tuostakin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

mirauh

#17
^Okei no mä pistän ton sitten seuraavana käyttöön, hysteerisenä niitä hypistelin ja mietin kauhukuvia hamstereista jotka on lävistynyt puutikkuihin  :(
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Meven

#18
^ Mä hysteerisenä nypin kaikki tikut pois seasta. :D Oli siinä pieni puuha.. Kyseessä oli siis justiinsa taas se Osku -puru silloin..

Nape

#19
Eikä  :D  Mä oon kyllä antanu tikkujen olla  :D

On muuten vihonviimenen keksintö tollanen liukuoviterra lapsiperheessä, jossa asuu tollanen 1½-vuotias kauhukakara :c8  Johan se Vilikku taas meni ja avas terran ja kauhoi sieltä hirveet kasat purua pitkin lattiaa :x  Ihan hirvee sotku ja just olin imuroinu!

Tein toisen puumökin, jostain syystä se onnistui paremmin ku eilinen mökki. En löytäny pikkusaranaa kattoon, mut laitoin katon vaan yhdellä naulalla kii, joten sen saa kätsysti siirrettyä pois siitä sen katon ja kurkattua pesään, eli poikasmökki siis. Mä niin aattelin, että Lissu asuis tossa liukuoviterrassa kokoajan ja tekis mahdollisen poikueensakki siinä, mut eihän siitä mitään tule, ku tuo Vilikku lähes päivittäin aukoo noita terran ovia, eikä siis se pikkuapina mllään usko ettei niin saa tehä, kahta hauskempaahan se on illalla avata se ovi ja päästää Lissu karkuun, eikä tuo terra (100 x 50) taida mahtua mihkään korkeemmalle niin ettei Viljo pääsis käsiks noihin oviin :x  Taidanpa siis nyt hyvissä ajoin tänä iltana vaihtaa Lissun ja Riston paikat, eli Lissun tavisterraan, niin se saa hyvän aikaa (=viikkoja) totutella uuteen asumukseen ennenku poikashommiin täytyy alakaa.

Mai-Katti

#20
^Tarviit selvästi lukon siihen terran oveen. Ei ole tosin aavistustakaan mistä sellaisen saisi hankittua, mutta tarkoitan siis niitä mitä on julkisten tilojen vitriineissä tms. Viljo on ilmeisesti sitä mieltä, ettet lenkitä hamsuja tarpeeksi kun hänen kerran pitää auttaa.  xD

Mustikkamaan

#21
Meidän Uuno-syrkki 2 v. 6 kk  se jaksaa vaan. Kyllä se kovin rähjäke on ulkonäöltään,  mutta silti tosi terveen oloinen ja pirtsakka :) Saas nähä minkä enkan se vielä tekee, meidän hamsulassa.

Yövilkka on vasta tässä kuussa vuojen, mutta sillä on jo harmaita karvoja naamassa  :sydan Mustissa hamstereissa on just se niin söpöö, kun toi harmaantuminen näkyy niin selkeesti.

Ens kuun lopulla saisin astutella mein Tulikeijun kun se täyttääpi 6 kk, se on tosi hidaskasvunen likka, kuulemma isäänsä tulee siinä asiassa. Mutta eipä meillä oo mihkään kiire.

Sit ku oon nähny et mitä se saa aikaseks, niin voisin tehä sen kasvattajanimianomuksen loppuun. Ellen rikastu yhtäkkiä sitä ennen, et sais sen hakemusmaksun maksettua.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#22
Voi Uunoa :lov  Laitahan papasta kuvia.

mesis

#23
Mikä on Uunon pitkän iän salaisuus? :)

Mustikkamaan

#24
^Emt, kysy siltä :D

^^Täytyy yrittää ottaa kuvia. Moon vaan niin surkee kuvaa etten nykysin meinaa millään jaksaa :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#25
Höh ja pöh, hyviä poikaskuviaki aina laitat :D

Mustikkamaan

#26
^Ihan vaan siks et saisin niitä kaupaks  xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#27
Niin no se xD

Nyt ois Filipilläki terra, tosin n. 80 x 40, mut kunhan saan sitä kansiverkkoa hommattua, nii voi laittaa jotain siihe kattoonki roikkuun, virikettä siis. Sillähä oli se iso häkki, mut kun lempipuuhaa on pyöräily, niin eiä niillä kerroksilla hirveesti mitään tehny.

Maiju*

#28
Lainaus käyttäjältä: "Nape"On muuten vihonviimenen keksintö tollanen liukuoviterra lapsiperheessä, jossa asuu tollanen 1½-vuotias kauhukakara :c8  Johan se Vilikku taas meni ja avas terran ja kauhoi sieltä hirveet kasat purua pitkin lattiaa :x  Ihan hirvee sotku ja just olin imuroinu!
Liukulasiovi terroihin saa lukot ostettua, matelijaihmiset käyttää paljonkin. :)
Ei pääse sit perheen pienimmät sorkkimaan omine lupineen.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Ellli

#29
O.o  Ulottuuko teidänki hamsujen poskipussit melpi peppuun? Mun Hillevin ylettyy.... :D
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33