• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 2/11

Aloittaja Vevve, 28.02.11 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

Vevve

#75

mirauh

#76
Tuolla sivulla on väärä sähköposti! Huomasin äsken, tosiaan jäsenrekisterin hoitajan sähköposti on kirsikankainen(at)hotmail.com ja Vevven laittamassa linkissä on sukunimen toinen n-kirjain jäänyt pois:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Sahapukki

#77
Tänään tuli postissa jäsenkortti ja hoitopussi, niin äiskä ihmetteli vähän, että onko se itse "poskipussi" se hoitopussi, vai tuleeko minulle jossain vaiheessa itse poskari? xD
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Vevve

#78
^ Poskipussi on eri, se tulee kyllä myös. Milloin liityit? Saattaa olla että saat vasta 3/11 lehden ja siitä eteenpäin.

Markka

#79
Elikkä, tänään ollaan liittymässä. Niin tuolla ohjeissahan lukee, että maksa jäsenmaksu yhdistyksen tilille ja kirjoita kirje(?)osaan nimesi, synymäaikasi ja muutakin oli. Niin tartteeko siis lähetellä sähköpostia?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Vevve

#80
^ Ei tarvitse.

Markka

#81
Hyvä :) Helpottunut  :peukku:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

GaneshaX

#82
Milloin toi poskari on lähetetty? Ei ole ainakaan vielä eksynyt tänne...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

spellcaster

#83
Samaa mietin kun GaneshaX. Sainkin vihdoin muun jäsenpostin tänään ja oletin että saan tän Poskarin kakkosnumeronkin. Vai miten ne maksukaudet (?) menee?

GaneshaX

#84
Mun pitäis saada vaan laskuni tän poskarin mukana, joten toivottavasti lehti on tulossa  :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sahapukki

#85
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Poskipussi on eri, se tulee kyllä myös. Milloin liityit? Saattaa olla että saat vasta 3/11 lehden ja siitä eteenpäin.

Liityin siihen huhtikuun puolessa välin.  xD
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Mustikkamaan

#86
Ottakaa hei oikeesti yhteys jäsenrekisterinhoitajaan jos on jotain ongelmia. Se on ihan yhtä helppoa kuin laittaa viestiä tänne.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

spellcaster

#87
On otettukin ja osa odottamastani postista saapuikin jo viimein. Tuota Poskaria vaan mietin minäkin että kuuluko mun saada tuo numero, mutta ilmeisesti ne jäsenkaudet on salaisuus...  ;)

Vevve

#88
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"On otettukin ja osa odottamastani postista saapuikin jo viimein. Tuota Poskaria vaan mietin minäkin että kuuluko mun saada tuo numero, mutta ilmeisesti ne jäsenkaudet on salaisuus...  ;)

Jäsenkaudet menee silleen, että saat liittymisestä eteenpäin seuraavat 4 lehteä.

Mustikkamaan

#89
Siis jäsenkaudet on yhtä kuin Poskareiden ilmestymiskuukaudet ja jäsenkausi mihin kuuluu, lukee jäsenkortissa. Neljä Poskipussia kuuluu saada, eli jäsenkausiakin on neljä.

Jos sait sellasen sinisen jäsenkortin, niin siinä lukee se voimassaoloaika ja siinä on se teksti, että voimassaoloaika on yhtä kuin sen Poskipussin numero, jolloin saat viimeisen lehtesi (jonka mukana tulee lasku uutta jäsenmaksua varten). Siitä voit laskea kätevästi takaperin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]