• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 1/11

Aloittaja Vevve, 08.02.11 - klo:20:57

« edellinen - seuraava »

Mrk

#15
Nätti on! Hyvä kontrasti tuli kun etsin just sitä vanhaa artikkelia kurkun "epäsopivuudesta nesteenlähteeksi" vanhoista poskareista vuodelta 2001... Pikkasen mukavampi toi nykyinen. :mrgreen:

Anonymous

#16
Meille tuli tänään poskari ja kerkesin pikaseen vaan vilaseen sitä.

Sirpa

#17
No niin, tuli se tännekin ja täytyy sanoa että hienoa työtä Vevve on tehnyt. Kirjoittanut puolet artikkeleistakin... Oma tekstikin oli kiva nähdä lehdessä, vaikka tietysti jo viime syksynä kirjoitettu artikkeli onkin jo vanhentunut niiltä osin, että Hilmaahan ei enää ole ja taloudessa on vain yksi hamsteri ja sekin nyt tällä hetkellä enimmäkseen miehen hoivissa.
Ja kivasti on minunkin kuvat kelvanneet lehteen, mutta se täytyy korjata että Loviisan pönötyskuva on kylläkin Karrin, e minun ottama.

Sitten täytyykin alkaa miettiä, jos kirjoittaisi seuraavaankin lehteen jotain. Kiinnostaisiko ketään lukea esimerkiksi sihteeri-kokemuksista? Erityisesti ulkomaisten tuomareiden sihteerinä? Se nyt tuli tässä ensimmäisenä mieleen.

_milli_

#18
Tänne päin ei oo tullu poskaria johtuukohan se siitä että liityin joskus tammikuussa?? mutta hoitopussi tuli ainakin.

S.D.G.

#19
^ Poskari tulee "vähän sitten kun kerkee" eli se postitussysteemi ei oo mikään päiväntarkka, sinuna vielä odottelisin pari päivää ennen kuin huolestuisin :) Ja jos ei lopultakaan tule, niin jäsenrekisterinhoitajalle viestiä vaan. Niin ku nytki oli näköjään käyny että tänne Keski-Suomeen tuli jo keskiviikkona, mutta Helsinkiin vasta torstaina.

^^ Mää kanssa kauhistuin notta kuinka monessa jutussa täällä oikein lukee Vevven nimi  :c8  Ei saa tehdä kaikkea yksin, Vevve!   :P
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

#20
Lainaus käyttäjältä: "S.D.G."^^ Mää kanssa kauhistuin notta kuinka monessa jutussa täällä oikein lukee Vevven nimi  :c8  Ei saa tehdä kaikkea yksin, Vevve!   :P

 :D  :D  
otin ehkä vähän kunnianhimoisen tavoitteen ahtaa lehti siihen täyteen 48 sivuun..

HamsterSailor

#21
Tosi kiva lehti, ja erityisesti tykkäsin siitä, että cämpsyistä oli juttua enemmän kuin yleensä :)

jensku

#22
Täälläkin oottelen innolla poskaria. :)  Toivottavasti ensiviikolla tulisi.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Henni

#23
Tänne oli jossain kohtaa viime viikolla tullut ja oli mukava palata reissusta ja saada poskari käteen. Oli oikein kiva lehti taas :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

mirauh

#24
Meille ei ole vielä tullut, asun siis  Tampereen Teiskossa, mutta voi olla että liityin sen verran myöhässä että vasta seuraan poskari tulee meille :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

wiidii

#25
Minulle ei ole tullut Poskipussia vielä. :( Toivottavasti tulee maanantaina, innolla jo odottelin että kun lomilta tulen kotiin niin olisi jo poskari odottamassa!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Rossu

#26
Mullekaan ei oo tullu vielä, oottelen pari päivää, jos tulis.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

ammie

#27
Mulle löysi Poskari tiensä jo keskiviikkona, vaikka laiskana ja saamattomana en ollut edes vielä ilmotellut jäsenrekisterin pitäjälle osoitteenmuutosta. Kävin kuitenkin just tuollon keskiviikkona äidin luona, niin sinnehän se Poskari oli tupsahtanut.  :D

Mut kansi oli kyl ihan ykkönen ja mukava lehti oli muutenkin. Noi hamsujen puhekuplat oli älysöpösii musta.  :oops:

Mulla osui myös silmiin Vevven ahkeruus artikkeleiden kirjoittajana, mut turha täs on mun asiasta mitään sanoa, kun en itekään saanut aikaseks mitään tuohon(kaan) lehteen kirjotettua. Mun niin tekis mieli kirjoittaa jotain, mut kun aihetta en keksi sit millään. Kirjotan kohta jonkun "ensimmäinen hamsterini" tarinan sinne.  :P

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Sitten täytyykin alkaa miettiä, jos kirjoittaisi seuraavaankin lehteen jotain. Kiinnostaisiko ketään lukea esimerkiksi sihteeri-kokemuksista? Erityisesti ulkomaisten tuomareiden sihteerinä?
Joo! Just PiNan näyttelyssä mietin sitä, et uskaltaiskohan sitä joskus vielä itekin ulkomaiselle tuomarille sihteeriks, kun siellä vissiin rotilla oli enkkutuomari.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#28
^ Mähän ehdotin jotain hamsujen piirtämiseen liittyvää juttua! Sähän oot kans hyvä virkkamaan, onnistuisko esim. jonkun helpon pienen hamsterin virkkausohje? :)

Mrk

#29
^Mä olen keräillyt noita hamsterin virkkausohjeita ympäri nettiä, mutta niitä tuskin saa lehdessä julkaista sellaisenaan. Tietysti niitä voisi vähän muokata johonkin suuntaan ja sitten laittaa poskariin? Varmaan helpompi työ kuin keksiä ohje itse.