• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 1/11

Aloittaja Vevve, 08.02.11 - klo:20:57

« edellinen - seuraava »

Vevve

Poskipussi 1/11 on lähetetty painoon ja tulee pian, toivon mukaan jo Hyvinkään näyttelyyn.

Luvassa on ihan suht muhkea ja kiva paketti, miun ensimmäinen toimittama ja taittama poskari.  :D

wiidii

#1
Henkilökohtaisesti pahoittelen pientä myöhästymistä VV-tulosten osalta, jonka vuoksi painoonkin vienti hiukan myöhästyi.

Tämän vuoksi lupaan kirjoittaa ensi Poskariin jonkun kivan tarinan.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vevve

#2
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Tämän vuoksi lupaan kirjoittaa ensi Poskariin jonkun kivan tarinan.  :D

Jesjes, hienoa!  :D

Ninde

#3
Pieni tarkennus vielä, että lehtihän ei itsessään ole vielä ollenkaan myöhässä, kun sen ilmestymiskuukausi on helmikuu. :)

_milli_

#4
No hyvä kun tulee pian :)  Odotan innolla!  :grin:

Mustikkamaan

#5
Poskipussi on postissa ja ehti vielä tämän päivän kuljetuksiin. Tällä viikolla pitkälti pitäisi teille ropista.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

#6
Mahtavaa!  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#7
Tänään oli tullut Poskari tänne. :)
Ihana kiinari heti kannessa, ja tykkäsin tuosta kiinari ja cämpsy -teemasta. Mukava lueskella vähän enempi niistäkin. Minä ainakin tykkäsin kovasti tästä Poskarista!

Puodin tekstissä oli virhe, kun Hoitopussi vaihtuikin Poskipussiksi, mutta eivätköhän sen kaikki hoksaa, että kyseessä on nimenomaan Hoitopussi. :)
Tosin mitäpä siitä, kun omassa tekstissä oli muutama hävettävä virhe... :oops:

Vevve

#8
^ Kiva että tykkäät! En ollutkaan huomannut sitä Poskipussia, kauheeta  :D

AnsaLucia

#9
Hienolta näyttää Poskari. Illaksi paljon luettavaa. Kiitokset tekijöille!
Ja meidän Grimaldikin oli päässyt -melkein- keskiaukeaman pojaksi  :lov
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

S.D.G.

#10
"Ja niin Poskari joutui jo taas Pohjolaan..."
Pohjola viittaa tässä nyt kehäkolmosen pohjoispuolisiin erämaihin  :haha

Olipas loistava lehti, ja tykkäsin ulkoasusta ja taitosta ihan sikapaljon. Huomaa, että Vevve on "alan ihmisiä" :aplodit:  Sisältökin oli mainio.

...Yritän olla enemmän avuksi ensi lehden koostamisessa...!  :yes:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

lentsu

#11
Täälläkin on luettu Poskaria ja tykätty paljon!  :aplodit: Siisti taitto, ihania piirroksia, eläviä, joteskin lämpimiä juttuja ja semmoinen oikein hyvälle mielelle tekevä kokonaisuus. Yritän kirjoitella seuraavaan numeroon mitä puhuttiin Vevve!  :)

Vevve

#12
Oijoi, kiitos kehuista  :lov
... ei oo kyl posti kantanut lehteä vielä mulle itselleni.

Nape

#13
Ei tullu mulle, byääh!
Heh heh, jäsenrekisterinhoitaja eli minä en taida kuulua poskipussin postituslistalle olleskaan xD . Kunhan mä nyt saan kaikki rekisterinhoitomatskut itelleni, niin täytyy tarkastaa het, että missä vika ko edellinenki lehti jäi saamatta.

Saana

#14
Määki tykkäsin! Hyvä Vevve!