• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#975
^Ja täällä on toinen sisko astutettu myös ja toivotaan vaaveja.

spellcaster

#976
Millainen sulho Annabellellä on? Mitä sieltä mahtaa tulla?

Anonymous

#977
^Anskulla on sulhona KaisaM:n lks kyyhkynharmaa vn Göran  :lov  Eli kyyhkistä lk ja lks sekä vn.

Mustikkamaan

#978
Meidän Tulikeijulla on masu  :lov Laskettu aika ens keskiviikkona  :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#979
Kesä ja paaaljon vaaveja jokaisella  :mrgreen:

Marla

#980
Toivottavasti täälläkin viimeöinen astutus olisi onnistunut... Naaraalla oli kyllä kunnon kiima, mutta uros ei oikein siinä parin tunnin aikana saanut mitään aikaiseksi. :roll:

Mustikkamaan

#981
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Kesä ja paaaljon vaaveja jokaisella  :mrgreen:

Kohtahan sitä joutuu laittaa alennusmyynnit pystyyn, ku kaikki kauppaa samaan aikaan  :D Mullaki viel niinki "tylsä" väri kuin musta, et sikäli tällä kertaa toivon että tulis piskuinen poikue.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#982
Juu nyt poikasia tuntuu olevan tarjolla :) alelaarit vaan pystyyn :D  
Mä toivon että Lissun poikue on pieni ku sieltä tulee näillä näkymin norrea, voi tulla siis muutaki mut pääosin. Siis jos se nyt on tiine  :angel

spellcaster

#983
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mullaki viel niinki "tylsä" väri kuin musta, et sikäli tällä kertaa toivon että tulis piskuinen poikue.

Ei suinkaan ole musta tylsä väri, mulle se ainakin on yks mun lempiväreistä!  :lov

EmmaTi

#984
Lyhkiksiä on kuitenkin yllättävän vähän myynnissä, minä kun oon niihin niin ihastunut  :sydan

Anonymous

#985
Mulla pitäis tulla pääsääntöisesti lyhkiksiä.

Sintturainen

#986
Mä täällä kovasti oottelen, meillekin pitäs tulla kesä-pentuja sijoitusnaaralle jos kaikki menee putkeen ja pulukkaan. Yli vuosi edellisistä pennuista!

EmmaTi

#987
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Mulla pitäis tulla pääsääntöisesti lyhkiksiä.

 :sydan  :sydan
Kauhian kaukana vaan...

Sansku

#988
Meillä nassukat ovat jo 3viikkosia. Enkä ole koskaan ennen tavannut niin ihania elukoita kun nuo! Ne ovat kesympiä kun mikään muu hamsu, mitä koskaan olen tavannut. Heti kun lähestyn häkkiä, kakarat pomppii dunan yläkerrassa "tassut" ojossa, ja haluaa käteen. Käden kun laittaa dunaan, kaikki 8 änkee siihen. :D Ovat yrittäneet "leikkiä" sormien kanssa. (ehkä kaikki poikaset ovat samankaltasia?) Mulla melkeen tippa tulee silmään kun parin viikon päästä pitäisi luopua pikkusista! Nytkin koko jengi istuu ja tuijottaa mua (ovat juoksu aitauksessa olkkarin pöydällä).  :lov Jopa Lumi, joka oli hiukan varovainen aikasemmin, on saanut jonkun tiltin, ja änkee käteen heti kun saa tilaisuuden.

Oivoi miten pienet karvatassut ovat saaneet otteen  :sydan . Tuskin sitä koskaan enää saa takas. ;)
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Minttu

#989
Meidänkin kymmenpäinen poikue kasvaa hurjaa vauhtia. Emo on hätää kärsimässä kun mukulat juoksee perässä ja hyppii päällä. Onneksi on noin iso terra (120cm leveä) niin on paljon tilaa temmeltää, ja sitähän myös tekevät. On niitä niin ihana seurata kun viipottavat menemään  :sydan