Poikaspäiväkirjat 3

^oi...rakkautta ilmassa :sydan

^^Galli-setä ei jätä pulaan :sydan

GaneshaX

Jade yllätti 12 poikasella :huh Odotin ihan jotain 3-6 niin kuin yleensä meille syntyy. Tietysti myös onnea isukille Hartsalle hyvin hoidetusta hommasta  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Meilläki oli yöllä rakkautta ilmassa Annabelle :sydan Göran.

Mrk

On tuo meidän Thorne robo kyllä viriili mies, meni taas 20päivää yhdistämisestä uuteen naaraaseen ja poikaset näkivät päivän valon. Nyt herra joutuu kyllä pelkästään poikien seuraan hamaan tulevaisuuteen saakka. Sorry Thorne, toimit liian hyvin. :D

^  :D

Vevve

Meillon jo toisen kerran vuoden aikana poikanen jolla ei toinen silmä aukea ollenkaan. Viimeksi oli syksyllä talvikko, nyt yksi robotyttö.  :huh

lentsu

Meillä on robopoikasiaaa!!!!!!  :pilehile:  :pileet:  :nuija:  :aplodit:  :lov  :jeps:

Onnellisina vanhempina Mathilde ja Gallivarda.  :sydan  :sydan

Se oli sitte eka robopoikueeni.

Vevve

^ Jeeeee! Ja eka kysymys mikä tuli mieleen: meinaatko laittaa aakkosnimiteeman?

lentsu

Aina aakkosissa! Elikkä tämä on A-poikue. Sitten tulee B jne... olen orjallinen. Syrkeissä olen noudattanut aakkosia ekasta kasvattajanimellisestä poikueestani lähtien. Yksi ainoa poikkeama - 2007 halusin välttämättä antaa cremepoikueelle M-alkuiset nimet vaikka ei ollut M-vuoro. Olen sen verran orja tässä, että siksi nyt kun mulla oli viimeksi syrkeillä L-poikue, seuraava on N-poikue, koska tämän aakkoskierroksen M-meni siinä poikkeuksessa.  :D

Nape

Ihanaa, onnea lentsu :)
Ja huippu tuo sun aakkosteemajuttu xD  :D

PiiaL

Hienoa lentsu, onneksi olkoon popolapsista :sydan Siitäpä se lähtee. :)

Meille on tulossa kesäpoikue, eipä pidetä pitkää lomaa lasten hoidosta tässä välissä ennen seuraavaa poikuetta. Koko kevät on mennyt poikastellessa ja niin menee kesä ja syksykin.

Seuraavaksi siis tulossa poikasia yhdistelmästä Pikkumökin Yökyöpeli (jonka isä oma kasvattini, nyt jo edesmennyt, KJV10 Balandine`s Igor Ibanez**) pk creme - Carousel pk creme vn. Yökyöpeli alias Igor Junior kantaa isänsä kautta punasilmäisyyttä ja Carouselillakin on punasimmuja lähisuvussa, jospa siis tulisi myös ps cremeä poikueeseen. :)

Janika S.

Yhdistin tuossa sunnuntaina Mirkulta tulleen robonaaraan yhden robouroksen kanssa.
Naaras on väriltään normaali ja uros platinahusky.
Jos tuosta yhdistelmästä tulee poikasia, niin myyn kaikki ehdottomasti jalostuskäyttöön, josko saataisiin sitä platina-huskyä ulos vielä jossain vaiheessa.
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Anzukka

Nyt meillä aletaan miettimään uutta hamsuyhdistelmää edellisiä poikasia myydessä. Emona toimii seuraavaksi joulukuussa syntynyt lk creme vn (valkotäpläinen?) en tuosta täplästä ole varma mutta korvat on laikukkaat :) Voipi olla että yhdistäisin meidän vanhaan poikaan Daniel Donaldiin pk creme valkolaikukkaaseen, sehän siinä olisi että on vn ja valkolaikukkuus/täpläisyys samassa eläimessä mutta eipä sen varmaan kannata antaa häiritä. Meidän reilut viisiviikkoiset onvat ihan supersöpöjä! Toivottavasti heillekkin löytyy vielä hyvät kodit, sillä aion astuttaa seuraavan kerran kun vanhat poikaset ovat maailmalla :)

Olen ihan vakavasti harkinnut ottavani enempikin lyhkiskiä kasvatukseeni, jotenkin vain tuntuu että lk vetää puoleensa kauneudellaan, creme valkolaikukaskin näyttää varmaan paljon paremmalta lyhkiksenä kun pitkäkarvaisuus syö vaalean cremen näkyvyyttä kun kuvio vaalentaa sitä muutenkin. Noi kaksi lyhkistä ovat kyllä olleet hyviä ostoksia vaikka niiden tyypissä on aikalailla parannettavaa. Jossain vaiheessa saan vielä satiininkin sotkettua mukaan, ja hyvällä tuurilla rexinkin. Alkaa turkkien kanssa meillä näyttää ihan hyvältä, joten jatkossa sitten aletaan panostamaan tyyppiin. Lk creme naaras on myös kivan kokoinen.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Yadell

Eikös valkonauhaisilla ole usein laikukkaat korvat, jos siis tajusin oikein ettei sillä muualla ole laikkuja? :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Mustikkamaan

^P.s. cremejä  :lov

Mulla on teemapoikueita tulossa nyt pääosin, oon jo muutaman poikueen nimet kehitelly.

Jos saisin nyt repästyä jostain 20 ekee tohon kasvinimeen, ni ehkä onnistuisin oikein hyvällä tsägällä saada rekisteröityä tän kohta (toivottavasti) syntyvän poikueen kasvinimen alle... Hmhmh...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]