Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

wiidii

^Ei mitään vikaa ruuaksi myymisessä, mutta toi ilmoitus jotenkin karmii ihan vaan noiden tiettyjen sanojen takia. Liian suuri määrä, sisäsiittoisuus, euron kappale..  :roll:

Mustikkamaan

^Kuulostaa tosiaan siltä ettei oo kaikki hommat hanskassa...  :S
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

Mä toivon vaan syvästi että toi on joku aprillipila.  :roll:

karov

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Mä toivon vaan syvästi että toi on joku aprillipila.  :roll:

Mä toivon kans  :huh
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Maiju*

Tossahan ei mainita sitä, että ostajan täytyy itse lopettaa eläin - Suomen lainsäädännön mukaan matelijoiden ruuat on oltava kuolleita.

Mut joo, ehkä toi on joku feikki, kun ei ainakaan normisti herppi.nettiä käytä, tyypin ainoa viesti on tuo.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Pähkinä

Pystyykö tuota hamsu ry sukutaulua tallentamaan mitenkään vai pitääkö kaikki yksitellen kirjoittaa ja tulostaa? Minulla on ollut tähän asti käytössä poikasilla oma sukutaulu.

mesis

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Meidän viljemä (yksi niistä monesta) :mrgreen:
Mitä nämä ovat? Herneitäkö? Minulla on herneen versoja, mutta en tiedä. paljonko niitä uskaltaa antaa, että ei vaan iske ripuli. Olen antanut pari-kolme oksaa kerrallaan. Sopiiko muuten auringonkukan taimia antaa?

lentsu

Kävin Raumalla Ilonaiheessa ja siellähän oli niin söpö robotyttölapsi, että mun oli pakko ottaa se mukaani.  :pihalla:

MirkkuH

^voi sua :D  ...et pysty vastustamaan robolapsia :sydan

Itiksen Faunattaressa on kinkki-tyttöjä...olen pari kertaa käynyt siinä pällistelemässä...saas nähdä pitääkö hakea pois :huh

Maggy

Hehe .. Luulen niin  :)

spellcaster

Mä näin viime yönä unta että Chili sai poikasia, heti olin tietty härppimässä ja nostelemassa niitä eikä Chiliäkään haitannut, ja poikasista näki heti värinkin kunnolla  :P
Onneks se oli vaan unta....  8-)

Anzukka

Aiai lentsu :) Eikös pitänyt olla tulppa uusien tulossa että omatkin poikaset mahtuvat. Kohta sulla on levittäytyneenä siihen "käytävään" kauhee kasa noita muovibokseja. :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Nape

Siis pieni varoituksen sana noista metalliverkko juoksupyöristä. Meillä on kahdella sellainen pyörä niin eilen kun Paula oli meillä käymässä ja pallotteli noita ötököitä, nii samalla huomas että Filipillä on takatassujen pohjat ihan auki :o   Samaten Lissulla oli pieni jälki yhdessä tassussa. Kyllä lähti Filipin pyörä vaihtoon ja nopeesti. Täytyy kyl sanoa että tympii erittäin paljon. Ja varsinki se etten ole aiemmin hoksannu edes katsoa niitä tassunpohjia.
Enpä tiedä millaiset pyörät sit hommaan noiden kahden metalliverkkopyörän tilalle kun nuo muutoin ovat niin hyvät. Täytyy yrittää jotenki pehmustaa ne pyörät tai jotain.

wiidii

Littoisten näyttelyssä oli muutamalla hamsulla tosiaan tassunpohjat auki/arvilla, mainitsin niistä kyllä arvostelukaavakkeisiin. Toivottavasti muutkin on tajunneet sitten että saattaa johtua juoksupyöristä. Mä en henkkoht. itse tykkää yhtään niin metalliverkotetuista, eihän niitä saa edes suojattua mitenkään.  :kieli

mirauh

Mä laitoin rairuohon kasvamaan, sillä taka-ajatuksella että sitä olisi antanut sitten myös hamstereille, mutta Karoliina sanoikin että niissä oli se joku juju minkä vuoksi ei olisi hyvä antaa. Ohransiemeniä sen sijaan voi ilmeisesti laittaa hamstereille kasvamaan, mutta kysyisin että onko esimerkiksi kaura? sellaista josta ei olisi hamstereille haittaa, kun sitä meiltä löytyisi heti hevosten johdosta :)