• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Vevve

#705
Mä istuttelen yleensä kauraa ja vehnää pilttipurkkeihin, hamsut  tykkää :)

Nape

#706
Mäkin aattelin eka, että jos istuttas silleen, että vois antaa sen koko istutushärpäkän hamsulle, mut meillä ei sit ollu mitään sopivia purkkeja siihen tarkotukseen. Nyt iskin nuo kaurat ja vehnät tollasiin muovisiin korkeampireunaisiin rasioihin joissa myydään lihapihvejä yms kaupoissa.

Tänään muute ku vein roskia, nii keskellä meijän roskiskatoksen lattiaa melkeen oven edessä lojui lintuhäkki :o No mä sitä aloin siinä tutkiin, nii pohjalaatikko oliki reunasta rikki, toki siihen varmaan kävis joku muukin pohjalaatikoksi tai sit siitä sais jonku korotusosan häkin päälle. Mut en mä jaksanu sit alkaa rehaan sitä häkkiä sieltä, siisti se muutoin ois ollu, mut ku haluaisin muutenki kaikille terrat, nii enpä sit viiti noita häkkejä keräillä enempää.

spellcaster

#707
Mä näin viime yönä unta, että meillä oli hamsterinpoikasia ja kaikki oli erivärisiä (erikoisia ja outoja värejä) ja niin ihania että päätin pitää kaikki jotta saan jokaista väriä yhden!  XD

Toivottavasti ei tosielämässä menis näin... :D

HamsterSailor

#708
Hamsujen gabbereissa on nyt ollut pari kuukautta noi lisähäkkiviritykset ja nyt haluisin isot terraariot, jotta tulisi vielä isommat asumukset hamsuille. Ne vaan on niin painavia ja hankalia... Haluisin tyyliin 115x50x50 terrat, kattoo nyt jos jossain vaiheessa :) Ne on niin paljon nätimpiäkin kuin tollaset yhdistelmäasumukset. Tietääkö joku muuten, että mitä ton kokonen lasiterra painaisi?

Minttu

#709
Sintturaisen kotisivupuheista saatiin inspiraatio ruveta tekemään tämmöistä.. //http://hamstraajat.suntuubi.com

Henni

#710
Tänään tuli zooplussan tilaus ja olin kyllä todella tyytyväinen :)  Toimitus oli nopea ja tuotteet juuri sellaiset kuin odotinkin. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

HamsterSailor

#711
Mä luulen, etten tilaa zooplussasta enää. Crispyn hinta on noussut huomattavasti ja ekan kerran tilatessani yksi tuote puuttui ja toisella kerralla yksi tuote oli hieman vaurioittunut :|

Kusti on viikon ajan lähes joka ilta tuhonnut samaa kulmaa toisesta riippumatostaan, se on jo niin tuhottu, etten pysty oikein korjailemaankaan sitä enää, joten täytyy varmaan taas tehdä riippareita lisää.

EmmaTi

#712
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Mä luulen, etten tilaa zooplussasta enää. Crispyn hinta on noussut huomattavasti ja ekan kerran tilatessani yksi tuote puuttui ja toisella kerralla yksi tuote oli hieman vaurioittunut :|

Kusti on viikon ajan lähes joka ilta tuhonnut samaa kulmaa toisesta riippumatostaan, se on jo niin tuhottu, etten pysty oikein korjailemaankaan sitä enää, joten täytyy varmaan taas tehdä riippareita lisää.

Jos tilaa zooplus.com-sivulta niin Crispy pussi on jotain 3-4e halvempi kuin zooplus.fi-sivulla....

Anzukka

#713
Kaikki taitaa olla halvempaa com:issa kuin fi:ssä
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Henni

#714
Kyllä siellä zooplus.comissa näytti hieman halvempaa olevan, mutta postikulut oli sitten 3 euroa kalliimmat, joten jos vain muutaman tuotteen tilaa niin ei siihen suurta eroa tule.
Itse tilasin suomenkielisesltä puolelta, kun se tuntui jotenkin helpommalta kun ekaa kertaa tilasin netistä oikeastaan mitään.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

EmmaTi

#715
^Mä tilaan aina kaverin kans kimpassa niin ei oo vielä ikinä tarvinnu maksaa postikuluja  :D
com-puolella siihen riittää 39e, fi-sivuilla alaraja taitaa olla 59e, ellei muisti nyt petä

Sintturainen

#716
^Ei kyllä .fi sivullakin se raja oli 39,90€.

Mrk

#717
Zooplus.comissa on sen ilmaisen toimituksen raja 69€ (saatoin just tilata :D).

jonna

#718
Osa tuotteista on selvästi halvempia .comissa, kun taas osa on halvempia .fissä  xD  

Mä oon ollut tosi tyytyväinen sen tuotteisiin ja toimituksiin. Kerran tilasin chinchillan hiekkaa sen 3x5 kg satsin, ja yksi pusseista oli rikki ja hiekkaa oli valunut jonkin verran laatikon pohjalle (laatikko sitten falskasi pihalle sellaisen hiekkavanan  :D  ).
No laitoin viestiä Zooplussalle että tässä satsissa oli yksi pussi vähän rikki ja tavaraa mennyt hukkaan. Sain tilalle koko saman satsin hiekkaa, en ainoastaan sitä yhtä rikkinäistä pussia  :)

erya

#719
Useamman kerran on Zooplussasta (.com ja .fi) tullut tilattua ja joka kerta on kaikki mennyt oikein hyvin! Juuri kaverin kanssa tilailtiin sieltä ja kohta Sohvi pääsee testailemaan Bunnyn hamsterisapuskaa.