• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

spellcaster

#315
Mun pitäis varmaan alkaa ihan reilusti "herätellä" tuota uusinta tulokasta mökistään iltaisin, pikkuherra kun tahtoo kömpiä ulkoilmaan vasta kun valot sammuu ja ihmiset menee nukkumaan  :D  Talvikko kyllä touhuaa kellonajasta riippumatta....  :roll:

Nape

#316
Ana: huomasin että olet kokkolasta, tai ainakin paikkakuntana on kokkola :). Jos sä löydät joskus uuden hamsun täältä eteläsuomesta niin uskon että kuljetus kyllä järjestyy sinne kokkolaan, kun me käydään perheen kanssa tasaisin väliajoin kokkolassa koska sukulaiset asuu siellä :)

Ana

#317
Minunkin hamsteri herää vasta 02.00-04.00 Kurjaa kun ei yleensä kerkeä seurata sen tuohuja. Tosin joskus se saattaa olla vähän aikaa hereillä klo 16.00. Niin täytyy aina herätellä joskus hieman sitä. Ainakin imuroinnin jälkeen se yleensä on hereillä jonkin aikaa : )

Juu Kokkolasta, olen tosin muuttamassa, mutta matka ei ole pitkä kokkolaan, ja mieheni on kokkolassa töissä. Ihanaa kuulla, että oelt valmis auttamaan! Olisin ennemmän kuin kiitollinen jos voisin hamsun tuoda samalla, kun olette tänne päin tulossa. Tosin vielä ei mitään kiirettä ole, mutta pistän sinut muistiin :)

HamsterSailor

#318
Oisko kellään mitään vinkkiä, kun nuoren urossyyriksen molemmissa takatassuissa on pienet haavaumat, että mitä pitäisi tehdä? Haavaumat ei ole mitenkään auki, eivätkä ne myöskään vuoda mitään, vaan ne ovat koko ajan ruvella, eikä poika arista niitä yhtikäs, kävely on täysin normaalia. Jotain voidetta ajattelin, mutta Kusti on kova nuolemaan, joten varmaan nuolisi nekin pois.

Nape

#319
^No bepanthen on ainakin vaaratonta, vaikka sitä kulkeutuiski masuun asti :)

Minski

#320
Bepanthenia oon minäkin laitellut hamsujen pikkuhaavaumiin joskus. Terra-Polyhan olis superhyvää, mutta on valitettavasti nykyisin reseptillä saatavaa (onneksi vähän ehdin hamstrata sitä ennenkuin muuttui reseptin varaiseksi :))

Kannattaa muuten selvittää mistä ne ruvet voisi jaloissa johtua, vaikka ne eivät aristaisikaan hamsua niin olisihan se hyvä tietää mistä moiset tulevat, onko pojalla kenties sen tyylinen juoksupyörä, että se hankaa tassun pohjia ? Vaivasta on kuitenkin aina parempi päästä kokonaan kuin hoitaa niitä oireita koko ajan.


Ana: Tervetuloa foorumille !


Hitsi kun viimeks ei ollu Agrissa Pölkyn purupaalia niin iskä toi mulle Ruti-paalin ja jösses, kun se on pölyävää, ihan kun jauhoo :nops:
Hamsteriton tätä nykyä

Ana

#321
Kiitos Minski!

Bebathen on kyllä hienoa ainetta, sitä laitan kyllä niin itselle kuin eläimille pikkuhaavereihin.

Hienosti menee tässä hamsterini kanssa kuljetusboksi harjoittelu. Paripäivää vasta harjoiteltu, niin nyt se nukkuu jo rauhassa tuolla. Aluksi se oli ihan sätkyssä ja raapi boksin seiniä, kun oli tottunut olemaan isossa häkissä, eikä missään pikkupurkissa. Ehkäpä se ei sitten näyttelypaikalla nyt saa hepulia ainakaan sen takia, että joutuu tuossa boksissa olemaan.

Kylpyhiekan ostaminen on myös tänään ohjelmassa. Matkalle juomapullo on hommattu, vielä teippiä, että saa tuohon boksiin sen kiinni. Mitähän vielä pitäisi opettaa? Ekoihin näyttelyihin ikinä siis ollaan menossa. Samoin minulle ensimmäinen jyrsijä näyttely.

Mustikkamaan

#322
Näistä näyttelyjutuista vois keskustella enempi tuolla näyttelypuolella :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#323
Vastasinkin tuosta pullo-asiasta näyttelykeskusteluun. :)

Ana

#324
No mainitsimpa vain samalla kun muuta selitän hamsterista : ) Kappas vihdoinkin Sintti heräsi, pitääpäs päästää se hieman juoksentelemaan.

123

#325
Mimo on aikamoinen laiskamato hamsteriksikin. Se on mökissään välillä koko päivän. :)

Sabat

#326
Tänään Lenni oli aivan mahti tuulella.  :sydan Taidan sen sittenkin viedä sinne näyttelyyn hiirien kanssa. Olin jo ihan epätoivoinen sen kanssa kun tempperamentikuutta löytyy.  :)

MortimerRiddle

#327
Jeps jeps, kyllä tuo Timppa sitten omaan juoksypyöräänsä hullaantui  xD Ihana juttu, sen hankkimisessa kuitenkin aikamoinen vaiva oli. Kaarinan eläinkaupassa kuitenkin sellainen sitten onneksi löytyi, ja kiitettävällä hinnallakin. Samaten näin yhdessä terraariossa todella suloisen satiiniturkkisen neidin/herran, oli kyllä kova houkutus, mutta kyllähän tässä vielä pari vuotta ehtii odottaa.  ;)
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Lakupekka

#328
Raah, isä on ihan ihastunut mun Malva pallerooni. Mun pitää hankkia sille kohta vissiin oma syrkki ettei mun kullanmurua vie. xD
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

spellcaster

#329
Oi vitsi! Meillä Bali on alkanu kasvattaa nyt hienoja tupsuja takapuoleen!  :sydan  Sillä on molemmilla sivuilla sellaiset pienet tupsun alut, äkkiä nuo lapset kasvaa  :lov  
Nyt pitäs vaan keksiä millä mä saisin siitä kuvia kun jäbä ei tahdo pysyä aloillaan.