Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Rossu

Mä en oo käyttäny heinää, mut oon kuullu, et jotkut/aika monet käyttää sitä ns "virikkeenä"(en osaa ilmasta asiaa paremmin :D )
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

HamsterSailor

Mä laitan heinää ihan virikkeeksi esim. gabberin nurkkaan ison kasan :) Meijän hamsut tykkää piilottaa sinne ruokaa. Ja kyllä edesmenneet Minni ja Sissi ilmeisesti söivätkin sitä heinää, ainakin se mystisesti joka kerta katosi ja hupeni :D

Rossu

^ Pitääpä joku kerta kokeilla :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

lentsu

Mä oon nyt ihan järkyttävän hurahtanut noihin roboihin.  :lov  :nuija:  :pilehile:

Ehkä olis pitänyt ottaa kummiskin ne hiiret ni olis tältäkin hulluudelta säästynyt.  XD Mutta ei auta kuin toivottaa onnea valitsemallani tiellä... päivän sana on popotin.  :sydan

Nape

^No onhan ne ihania ne robot. Mä oon kans aika ihastunut, kun meille tuli tuollainen kolmijalkainen robopoika, se on niin ihanan kiltti ja, kun mä en noita roboja oikeen osaa pidellä, niin oon käsitelly sitä niinku syrkkiä ja eilenkin se taas jäi kädelle pesemään :lov

Sintturainen

^^Meinaatko ruveta ihan kasvattaan niitä?  :)

Vevve

Robot vie kyl mennessään  :D Mun robokasvatuksen syy on täysin mun äitin, kun se mokoma meni tuomaan mulle Pierre-robon Ranskasta!  :kieli  :sydan

lentsu

Sintturainen: No näköjään aika pahasti oon alkamasa.  :huh  :roll:

Mustikkamaan

^Popot on kyllä ihania. Nyt niitä kasvatetaan aika paljon, niin mä oon kans kuolannu kyllä kuvia kattellessa - mutta oon nyt kovana enkä ota mitään ylimäärästä! :D Popot ei pääse oikeuksiinsa noissa Curvereissakaan, niin en viitti nyt viiä niillä tilaa syrkeiltä.

Mun pitäis ottaa jotain hemasevia myyntikuvia meidän lopuista poikasista, jos joku haluis vaikka ostaa ne. Jospa huomenna ottas...

Sit täytyy käydä ostamassa jyvätarvikkeita, alkaa uhkaavasti tyhjetä jyvälootikko. Ja purujakin tarttee.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sintturainen

Tää nyt ei liity varsinaisesti hamsuihin, tai sivuaa ehkä. Mä oon ottamassa hamsulaan gerbiilejä pitkästä aikaa. Ne on hauskan erilaisia kuin hamsut kun voi pitää laumassa. Voishan robojakin, mutta mä en tykkää siitä kun robot on niin vilkkaita. Gerbiilit pysyy kädelläkin  :D

lentsu

Vautsi, tajusin just, että siitä tulee tämän viikonlopun tienoilla kuluneeksi aika lailla täsmälleen 25 vuotta, kun ostin ekan oman hamsterini eläinkaupasta. Se oli helmikuun 1986 loppupuolta.  :) Ja sen jälkeenhän hamsterit ovat AINA olleet mukana mun elämässäni, eka poikuekin syntyi silloin jo saman vuoden marraskuussa. Nyt tarttis varmaan järjestää jonkinlainen 25-vuotistaiteilijajuhla!  :D

Sintturainen: ei robo oo gerbua vilkkaampi, siitä vaan puuttuu se kahva.  :mrgreen:

Mustikkamaan

^Ehdottomasti tarvii! :D Sustahan pitäis jo tehdä kunniajäsen SHY:hyn!
Heidi Harju

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

Joo kunnon bileet kehiin :pileet:

Mustikkamaan

Mul tulee huhtikuussa 15 vuotta ekasta hamsusta ja samana vuonna syksyllä synty poikaset, tuli mieleen.
Heidi Harju

Vevve

Mä sain ekan seitsemänvuotiaana, eli ohan siitäkin jo kymmenen vuotta.  :) Poikasiakin synty jo silloin, mutta ne oli kyllä mun äidin tekosia  :roll: