Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Markka

Vau! :shock: minkä kokoinen? Näyttää paljon hienommalta kuin Bellan 100/40/47 terra.  :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Nape"En tiä saako sitä seulaverkkoa muutoin tuohon kii ellei jesaria käytä.

Silikonilla ainakin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

^Niin joo, mut sit täytyy ostaa toisenlaista verkkoa, kun tuo seulaverkko purkaantuu jos niitä reunoja ei laita jotenki piiloon, en tiä pysyiskö silikonilla ne reunat

mirauh

Lainaus käyttäjältä: "Markka"Vau! :shock: minkä kokoinen? Näyttää paljon hienommalta kuin Bellan 100/40/47 terra.  :)
Voi kiitos!:) Tuo terraario 80cm pitkä, 40cm syvä ja korkea :)  :P
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

HAMSUH

100 litranen toi on vissii mut muista mitoista en tiiä. Entinen akvaario.
Onks toi hyvä teijjän mielestä?
Pieni sydän, iso sielu?

metsku

^Mikä hamsteri tuolla asuu? Kiipeilytasoja kaivattais reippaasti lisää.

MirkkuH

Eilen Dobby-herra tempaistiin julmasti kesken unien ja siirrettiin uuteen asumukseen

Dobby tutkii kaikki paikat...

...ja aamulla oli vähän myllättyä vetäytynyt mummon tekemään möksään.

Terra on 80x35x40 eli saisi olla vähän isompi, mutta kun halusin Dobbyn olkkariin ja sinne en kelpuuta häkin hirvityksiä...mutta Dobby on rauhallinen herra-hamsteri, joten kyllä luulen että tuo on sille ihan ok :)

Nape

Ihana terra Dobbylla :) Mirkku on niin hyvä sisustamaan noita asumuksia :) Kiva tuo riipparisilta, täytyy meillekki saada pari sellaista.

HAMSUH

Siellä asustelee talvikko. Mua vaa pelottaa et josse kiipee johki ja sit sille käy jotai josse hyppää alas?
Oisko tälläi hyvä? http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hak ... jat/143066
Pieni sydän, iso sielu?

MirkkuH

^^joo ne oli uutuuksia zooplussassa, aika kiva, se on melkein ton terran levynen :)

^talvikolle asumus ihan ok, voit sinne laittaa vaikka lisää pahvilootia ja pahvirullia :) ...talvikot tosiaan kömpelöitä, joten pitää huomioida, että eivät mahdollisesti tiputtuaan satuta itseään.

Nape

Joo kyllä mä sit keväämmällä aion kans noita kaislariippareita tai mitä ovatkaan, niin tilata! On niin kivanoloisia :)

Tässä taas meijän asumuksia

robojen terra

Filipin häkki

Lillanin häkki

Juutin terra

Riston terra

Lissun terra

MirkkuH

Kivat asumukset on Napen hamsuilla...on tilaa temmeltää :)

Ihana linna Foordilla&Ooppelilla :P

Mustikkamaan

Upeat asumukset Napen hamstereilla  :lov Tonne mä möisin mielelläni yhen karvapepun, tai kaksikin! :D
Heidi Harju

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

Kiitos kiitos :)

Mä oon aivan rakastunut noihin terroihin. Siis ulkonäöllisesti ja siivoamisen suhteen. Hamsut viihtyy häkeissäkin, mut Filipin häkki varsinki on työläs siivota tai siis lähinnä nostaa se häkkiosa pois siitä päältä, kun tasot ja niiden tukijalat on kiinteät ja tukijalat on tietysti sitä häkkiosaa pidemmät että ylettyvät sit häkin pohjalaatikon pohjalle asti, mut kun se on muutoin hyvä niin en viitti alkaa purkaan viritelmiä.  

Tässä muuten mietin että meneeköhän tuo liukuoviterra poikasterrana vai olisko parempi sellainen terra jossa pääsis yläkautta hoitamaan esim. ruokinnan.

Mustikkamaan

Mun mielestä liukuoviterra on huomattavasti kätevämpi poikasilla. Ne ei koe niin karmasevana sivulta päin lähestymistä kesytysvaiheessa, kun sitä että yläkautta nappailee. Mä oon käyttäny sekä että, mutta tykkäsin edestä päin avattavasta paljon enempi.
Heidi Harju