• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Nape

#255

Juutin terra 100x40x40, vähän on nysvänen sisustus, kun ei vielä ole kantta tohon terraan, niin ei voi mitään korkeeta laittaa ettei vaan karkaa.

millainennn

#256

Isompi terra 100x45x40. Tylsä, toistaiseksi kun ei kantta ole niin ei voi mitään korkeeta pitää, keskelle oksien paikalle saa heittää ideoita?

Pienempi, oliskohan 80x40x35.

Mielipiteitä?

Mustikkamaan

#257
Eks noissa oo kansia kummassakaan? Mä oon vakuuttunut, että niistä tullaan ulos. On vaan ajan kysymys, että ne hiffaa noi juomapullot - ja aika hyvin ne loikkiiki noiden mökkien ym. päältä. Nimim. kokemusta on!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mutteriwiritys

#258
Joo no juuri kuvan ottamisen jälkeen suojasin tuon juoksupyörän kun sitä en vielä ollut kerennyt tehdä. =)

millainennn

#259
Ei oo kansia, ollu koko sinä 1,5v mitä noi terrat on mulla ollu. Yhtäkään kertaa ei oo elukka karannu. Juomapulloihin ei ylety kiipeämään, juomaan ylettyy, ja mökkien katoilta eivät mihinkään kiinni yletä. Vaikka toinen elukka varsinainen hyppyrotta onkin, niin sen kurottelut ei kyllä tuota minkääääänlaista tulosta.

Nape

#260

No laitoin Juutin terran vähän erilailla, täytyy väsätä se kansi, että saa kunnolla täytettä tonne. Juoksarin kyl meinasin yöks ottaa pois. Sen pesämökki on tuon korin takana, pieni tyttö vielä, riittää minttulakulaatikko mökiksi :)


Riston terra.

yennni-

#261
voi ihanaa, äiti oli löytänyt kirpputorilta jonkun vanhan lintuhäkin, nyt vaan pitää hirmusti toivoa että siinä on pinnaväli tarpeeksi pieni ja että se olisi vielä torstaina siellä kun mennään sillon katsomaan sitä :>

EDIT// EIKÄÄÄÄÄÄ :(((((( siinä häkissä oli pinnaväli joku 2,5cm :<< nyt masentaa, se ois ollu muuten just hyvä ! (ja ei en viitsi ostaa isoa häkkiä ja seulaverkkoa ja vuorata sitä häkkiä seulaverkolla kun voin samalla rahalla ostaa häkin jossa on valmiiksi sopivat pinnavälit..)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

HAMSUH

#262
Mä oon aatellu et kaikki murorasiat,paperilautaset ja muut pahvit mitkä on päällestetty jollain värillä nii on vaarallisii ku meillä tuo hamsu ainaki syö niitä eli samalla syö väriainetta. Eli eikö siit oo vaaraa ku teil monil on sellasii vai eiks teijjän hamsut syö niitä?
Pieni sydän, iso sielu?

Eevi

#263

 Deean uus järkkä.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Nape

#264

Robojen koti

HAMSUH

#265
Lainaus käyttäjältä: "HAMSUH"Mä oon aatellu et kaikki murorasiat,paperilautaset ja muut pahvit mitkä on päällestetty jollain värillä nii on vaarallisii ku meillä tuo hamsu ainaki syö niitä eli samalla syö väriainetta. Eli eikö siit oo vaaraa ku teil monil on sellasii vai eiks teijjän hamsut syö niitä?
Voisko joku vastaa?
Pieni sydän, iso sielu?

Vevve

#266
^ En usko että ovat vaarallisia. Niitä on käytetty hamstereilla kautta aikain eikä ikinä ole sattunut mitään. Eri asia ovat toki muovipäällysteiset purkit kuten maitopurkit, niitä ei kannata käyttää.  :)

HAMSUH

#267
Oke kiitos :)
Pieni sydän, iso sielu?

millainennn

#268
Olikohan Ingmanin maitotölkki jotai rupesin kattomaan että oli sisältä ruskea, eli ilmeisesti pakkausta muutettu. Siinä ei ainakaan ihan niin vahvasti tuntunu sitä muovista kerrosta. Liekö kehitelty joku ympäristöystävällisempi ratkasu. Kukaan muu kiinittäny huomiota samaan?

j_k

#269
oletteko käyttäneet kyseistä terraariota hamsterilla? mitä olette tykänneet? eläinkaupassa olen nähnyt noita käytettävän ja näyttävät käteviltä. lähinnä mietin tuota muoviosaa että järsivätkö hamsterit sitä ja miten kestävä tuo on.
http://www.petshop.fi/exo_terra_terrarium.html