• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#300
...joo ja niissä Bituissa on minusta kaupassa se tuotelappu laitettu niin, että ei sitä pystykään pyörittämään :kieli

Mulla on Dobbylla tuommoinen puinen pyörä ja se on minusta hyvä...minun vähäisen kokokemuksen mukaan talvikot ja syrkit ei kuseksi juoksupyöriinsä, noi on poikia, en sitten tiedä harrastavatko tytöt sellaista...robothan tekevät kaiken juoksarissa: tyhjentävät poskarit, syövät, pissaavat&kakkaavat päälle ja oleskelevat ja tekevät jopa pesän siihen ja tietty vielä juoksevat kaikkine pesäpapereineen  xD

Nape

#301
Meillä on kans Lillanilla sellanen puinen ja tykkään siitä muuten, mut noille isommille matameille sais olla leveempi se pyörä.

Sain sen Bittupyörän sit väänneltyä silleen, että ei ainaskaan enää hinkaa siihen jalustaan se pyörä.

HamsterSailor

#302
Jännitän miten ton Kustin kanssa käy, se on melkeen 7vk ja laahuksia näkyvissä. Sillä on Bittu, mutta täytyypi kattoa, jos menee mahdottomaksi sen kanssa, täytyy investoida johonkin pk-ystävällisempään :)

Hessuinen

#303
Lellille lähti just tilaukseen juoksupyörä tulevaa varten, tämä nimittäin. Paljon on tullut luettua hyvää k.o. merkkisistä pyöristä ja kun tuon halkaisijakin on noin suuri voisi ainakin olettaa ettei karva jää väliin, tietty en yhtään tiedä miten nuo kiinnitykset tuolla sisällä menee mutta sittenpähän näkee kun juoksupyörä saapuu. Vaikka toisaalta tuolla pisimmät karvat on pepputöyhtöissä, eikä ne varmaan paljoa mihinkään väleihin jää kiinni.. xD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

#304
^Mä kans meinasin tilata yhden tuollasen kokeeks, kun seuraavan kerran tilaan tuolta.

Sintturainen

#305
Kertokaas viisaammat nyt että onko se puinen pyörä äänetön? Mä oon niin kyllästynyt noihin muovisiin jotka rämisee ja kolisee..  :c8

Anonymous

#306
^Mulla on 2 kääppärikoon ja yksi syrkkikoon mun mielestä on paljo hiljasempia ku muut. Siit kuuluu vaan sellanen suhina kun ei pääse heiluun jalassaan mihkään.

Olkkuli

#307
KYSYMYS! Mulla on ihan lyhyt karvanen uros hamsteri. Se on hullu juoksu pyörään. Se ei oo normaali, se ei tykkää kaivella vaikka siihen sillä on mahdollisuus ja kiipeilystäkään se ei kait oikee välitä, se vaan juoksee ja syö. Se saa olla kauan lattialla iltaisin ja lattialla on joitakin virikkeitä. Sitten se on kädessä ja sit se menee juoksemaan. Olisiko jotain virike ehdotuksia? Jos otan pyörän pois niin se on ihan paniikissa se vaan ravaa ympäriinsä mitä voin tehdä?
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3


Olivia

GaneshaX

#308
Ei hamsteri siitä paniikkiin mene, jos siltä parina iltana viikossa ottaa pyörän pois  :)

Onhan hamsulla paljon muitakin virikkeitä? :)  Vapaana pito kuuullostaa ainakin hyvältä.  :peukku:  Ei meidänkään urokset ole oikein innostuneita kaivamisesta.

Jotkut vaan tykkää pyörästä enemmän kuin toiset. Pitää myös huomioida, että luonnonvarainen syrkki kulkee yön aikana valtavia matkoja kokoonsa nähden.  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hessuinen

#309
Tilasin siis tässä joku aika sitten tällaisen juoksupyörän Lelliä varten, ja vähän aikaa sitten sai miekkonen sen dunaansa. En voi kyllä muuta kuin suositella, ensinnäkin se on ihanan hiljainen, sen lisäksi _iso_, jonka vuoksi juokseminen siinä näyttää mukavemmalta kuin noiden muiden 20cm halkaisijan juoksareissa, ja Lelli tuntuu lisäksi tykkäävän todella paljon noista aukoista. Jos jossain vaiheessa tulee tarve uudelle juoksarille tilaan kyllä ehdottomasti toisen samanlaisen. :grin

Hauska puoli tuossa on se että tuntuu vähän sähköistävän turkkia, Lellin hahtuvat on vaan pystyssä sojottaen joka suuntaan sekä muukin turkki on ihan pörhöllään kun tuo tulee juoksarista pois. xD Siitä huolimatta ei käteen ottaessa ole staattinen eli sähkäreitä ei tule, mikä on ihan hyvä ettei hamsu saa sätkyä.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Sukkestina

#310
Lainaus käyttäjältä: "Elida"^Meillä on Karlie Wonderlandin puinen pyörä (//http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefigzubehoer/laufraeder/101012), halkaisijaltaan muuten peräti 29 cm ja on hyvä. Ei varmasti heilu mihinkään, on äänetön (vain hamsterin kynnet vähän ropisevat puuhun - mikä ehkä on hyvä kynsille?), pyörii helposti vaikkei mitenkään holtittomasti, enkä usko tuon hajoavankaan kovin helpolla. Olen ollut tyytyväinen!

Olen juu miettinyt puisen hankkimista, mutta pelkään että likaantuu (on niin kallis ettei raaskis :D) Nyt olen ostanut ajat sitten uuden pyörän, Willy wheel Ostin 24petsistä vaan 8e, akseli pitkä, ei kitku ja heilu suuntaan ja toiseen, tosi hyvä pyörä siis ja halkaisijakin 20cm!

Haluasin ostaa sellaisen oikein ison juoksarin, korkeutta kun terrassa on 40, mutta leveyttä vain 30 niin tuo mahtuu juuri soppelisti.

Jos joku niitä juoksulautasia etti niin niitä löysin www.ziprar.com :ista

HamsuNeiti

#311
Omistan talvikon en syrkkiä, mutta joka tapauksessa..
Nelli ei ole innostunut edes kokeilemaan juoksypyörää, että nii.. :roll:
Talvikko tyttö Nelli
8.9.2010

sitruuna

#312
Kun se on niin rasittavaa yöllä , kun  minun hamsterini juoksentelee siinä ja , kun mä yritän kokoajan laittaa siihen tikun semmoisen oikeen vahvan niin sitä ei pidätä se yhtään :c8  saan laittaa kyllä välillä tyynyn pääni päälle ja yritän saada henkeä joten kuten...... :)

miiru

#313
Ööö........ käyx se et annan 2kk pojul juoksupyörän ?? hömppä kuitenkaan ei tajuu mitä sil tehää ......  :oops:  :haha se on lk
<3 1 Hamsteri
<3 sukupuoli: poika
<3 väri : normaali vn
<3 turkki : lk
<3  ikä : 2v
<3 Nimi : Dumbo
<3 syntyny : 24.10.2010
RAKAS

Yadell

#314
Lainaus käyttäjältä: "miiru"Ööö........ käyx se et annan 2kk pojul juoksupyörän ?? hömppä kuitenkaan ei tajuu mitä sil tehää ......  :oops:  :haha se on lk
Mielummin vasta 3kk ikäisenä, ettei juoksupyörän käyttö haittaa kasvua.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.