• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Giten

#285
Meillä Nita juoksee onneksi maltillisesti pyörässään, ei ole addiktoitunut. Olen tosi tyytyväinen tuohon Karlie Wonderlandin pyörään, tuo on ainakin turvallinen  :)

pikkumaria

#286
Päädyin sitten tilaamaan tällaisen http://www.lemmikkiexpress.fi/product_d ... php?p=1335, mutta sieltä tulikin sitten vähän erilainen, sellainen missä on metalliverkko periaatteessa eikä noita isoja välejä (sellainen living world deluxe exercise wheel jos joku tietää). 23 senttiä halkaisijaltaan eikä kyllä paria senttiä isompi olisi tuonne mahtunutkaan.

Saa nähdä, ymmärtääkö tuo siinä juoksennella. Nyt se kävi ainakin lähinnä vain haistelemassa ja järsimässä sitä.  xD

Vaikuttaa ainakin näin ensisilmäilyillä hyvältä pyörältä.

Henni

#287
Tänään kävin ostaas yhden ison juoksupyörän. Pistin sen nyt ekaks Roopelle mutta sitten kun Selma on kasvanut niin saavat vuorotella sillä.
Tuollaisen muovisen Bittu-merkkisen pyörän ostin: //http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=1126
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Anonymous

#288
^Mulla on kyseisiä 7kpl syrkeillä ja ainakin 6kpl kääppäreillä. Olen pitännyt toimivana meillä.

pikkumaria

#289
Äh, tuo tilaamani pyörä kolisee hirveästi. Eikä se pyöräosa ole täysin pyöreä, mikä edesauttaa sitä räminää. En oikein tiedä mitä tekisin... Pyörä on illalla vain sen aikaa häkissä kun ollaan hereillä, mutta häiritsee tv:n katselua yms. hirveästi.
En tiedä, millainen pyörä sitten olisi hyvä ja sopisikin tuonne häkkiin.

GaneshaX

#290
No meilläkin oli pitkään se ongelma, ettei töllöstä kuule illalla mitään, kun syrkit möykkää. Kyllä sen metelin vaan jotenkin on oppinut suodattamaan tai sitten siirrytään toiseen huoneeseen tölläämään  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Lecksa

#291
Osaisko joku antaa vinkkejä mistä kannattais ulkomailta tilata silent spinner large kokoa? Joitain liikkeitä olen löytänyt mutta ne muutamat ei tainnut postittaa kuin oman maansa sisällä.

Nape

#292
^Voiskohan ebaysta löytää? Huutiksessa on ollut kauan käyttämätön tuon kokoinen Silent pyörä myynnissä, en kyllä tiiä onko enää.

Cindu

#293
http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/pr ... php?p=1126

Ostin tommosen tulevalle syrkille jo nyt vaikka sitä ei sille voi vielä antaakkaan, mutta niitä oli lemmikin valinnassa vai yksi kappale ja hintaa oli 8,90. Tosin se mun on keltainen sinisillä reunoilla  ;)
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

GaneshaX

#294
^ Toi on ihan kelpo pyörä, meilläkin on useampia saman tyyppisiä  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

niiscuneiti

#295

GaneshaX

#296
Varmaan ihan kokeilun arvoinen, mutta en usko, että se mahtuu dunaan.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

HamsterSailor

#297
Mun pitäis ruveta tsiikaamaan huutiksessa niitä muovisia Bittu-juoksareita... Mulla on yks sellanen ja muilla on sellaset kolistimet et mieluusti vaihtaisin hiljasempiin :)

Nape

#298
Voi vitjat. Ostin tänään Lindalle sellasen Bittu pyörän ja se on ihan vintturalla se jalusta, että sitte ku pyörä pyörii, niin yks kohta käy siihen jalustaan :x  Oon nyt yrittäny väännellä sitä paremmin, mut ko se ei mee :rant:  Vähän paremmin se nyt on, mut ei tarpeeks hyvin.
En kerenny sitä siellä puljussa tsiikaileen, nappasin sen vaan hyllystä, maksoin ja juoksin tenavien kans bussille ja sen siitä saa ko kiiressä ostaa jotai

GaneshaX

#299
Ne ei oo mitenkään tasalaatusia  :kieli  Mä olen pikkuhiljaa alkanu investoimaan kunnollisiin metallipyöriin. (Reilun kokoinen, ja tiheään verkotettu. Laadukas, mutta hintava.) Jippii, mulla on jo kaks  :mrgreen: Vielä on matkaa, että kaikilla olis sellanen  :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki