• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Louna

#195
Jos pitäis aina vaan yhtä hamsteria kerrallaan ja toi olis hyvä, niin melkein kannattaiskin investoida se 75e jos se kestäisi "ikuisesti"   XD Syrkkikokoisten pyörien hinnat alkaa eläinkaupoissa pyöriä jo parissa kympissä ja en ees haluu aatella kuinka monta mulla on tavalla tai toisella hajonnut tai kulunut käyttökelvottomaksi tai muuten vaan havaittu huonoksi ja on pitänyt ostaa uusi tilalle  :kieli  Pitänee alkaa metsästää ihan sitä muovista ja halvempaa juoksulautasta nyt kuitenkin, kun hamsujakin olisi tarkoitus tulevaisuudessa hankkia enemmän, niin pitää pysyä näissä edullisemmissa vaihtoehdoissa lottovoittoa odotellessa :D

Mites muuten, meneekö sellanen telineessä oleva juoksupallo, josta hamsteri pääsee ite sisään ja ulos, talvikolle, jos halkaisija on joku 11cm? Vai virintänkö tosta vaan jonkun roikkuvan majan Minnille  :D
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Wiivi

#196
Mikäs se syrkin juoksupyörän halkasijan pitikään olla? Onko 20cm ?
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Louna

#197
Jossain oon nähnyt et 17-18 mutta pitäisin kyllä miniminä sitä 20 senttiä, jota onneksi yleisemmin taidetaan pitää suosituksena  :)
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Wiivi

#198
^ Jooh..  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Heppu

#199
Tuollainen lautanen olisi tosi kätevä syyrialaiselleni! Se kun on pitkäkarvainen ja juoksupyörän tappiin kiertyy selän karvat ja sitten ne repiää irti.. Juoksupyörää ei siis voi käyttää enää.  :|

Jonna, Mistä sivuilta olet noita juoksulautasia tilannut? Voitistko laittaa linkkiä?  ;) Voisin tilata sellaisen jos en New Yorkista löydä.
Allekirjoita pesävanuadressi!!!

//http://www.adressit.com/pesavanu


Petisestä löytyy hamsuni ja kilpikonnani.

//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127476

jonna

#200
Olen tilannut ne suoraan liikkeestä, en siis mistään nettikaupasta. yhtä ei kannata tilata postikulujen takia.

Olen tekemässä sinne tilausta tässä kevään aikana, ja otan syrkkikokoisia muutamia ylimääräisiä. Toki jos kiinnostuneita on useampia niin aina edullisemmaksi tulee tilata kimpassa noita.

Anonymous

#201
Joo mä ilmoitinkin jo että olen kiinnostunut

Louna

#202
Aattelin vinkata, että brittimyyjiltä näkyis irtoavan postikuluineen L-kokoinen juoksulautanen Ebayssa n. 12 punnalla, pienemmät vähän halvemmalla :) Vähän tekis kyllä mieli hankkia tuollanen, mutta mies rikkoi eilen vahingossa talvikon juoksupyörän (varastossa nyt 2 kääpiöpyörää jotka pitäis jaksaa korjata, saa niistä vielä hyvät  :roll: ) ja oli tänään tuonut koulutusreissulta tilalle silent spinnerin ja syrkilläkin on uusi juoksupyörä, niin ei ainakaan vielä malta uusia niitä. Tarviin uuden hamsterin et saan syyn hankkia juoksulautasen, haluaisin nähdä sellaisen toiminnassa ihan livenä  :D  Vois laittaa hamsun häkkiin sellasen ja ihan peruspyörän ja katsoa kummasta se tykkää enemmän.
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

jonna

#203
^Mä saan hiukka halvemmalla  ;)  Plus että kattelin aiemmin että Ebay myyjät huutavat kamalia postikuluja.

Louna

#204
Noissa taisi olla postareitten osuus vähän vajaa 4 puntaa, mikä on musta ihan kohtuullinen, kun jo ihan Suomen sisälläkin vähänkin yli 3cm paksu kevyt lähetys maksaa jotain 3-4e (en muista tarkkaa hintaa), eikä mua haittaa jos myyjä ottaa vähän pakkaus- ja käsittelykuluja itelleen kunhan pysyy kohtuudessa. Kiva kun joskus on maksanut ebayssa jotain 10 dollaria postareita ja sit kun saa tavaran kotiin niin kuoresta näkee että todelliset postarit ovat olleet jotain dollarin luokkaa  :S  Jos sä jonna saisit samalla tilattua talvikollekin sopivan juoksulautasen niin mut kyllä varmaan saisi aika helposti ylipuhuttua osallistumaan tilaukseen  :D

/edit. Unohtui ihan mainita, että toi kääpiölle sopiva silent spinner ei pidä minkäänlaista kolinaa tai kitinää, ihan hiljaista kohinaa vaan, nyt kun pääsin testaamaan  :)
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

jonna

#205
Mulla on jokusia ylimääräisiä talvikkokokoisia lautasia kotosalla.

Sintturainen

#206
^Minäkin oisin kiinnostunut lähteen kimppatilaukseen mukaan, vaikuttavat mukavilta  :)

Ken_G

#207
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Olen tekemässä sinne tilausta tässä kevään aikana, ja otan syrkkikokoisia muutamia ylimääräisiä. Toki jos kiinnostuneita on useampia niin aina edullisemmaksi tulee tilata kimpassa noita.

Olen kiinnostunut yhdestä syrkkilautasesta, jos kimppatilaus toteutuu.

Lainaus käyttäjältä: "jonna"Mulla on jokusia ylimääräisiä talvikkokokoisia lautasia kotosalla.

Jos olet halukas luopumaan yhdestä, niin olen tulossa Pet Expoon. Jos et, niin voiko tuollaisenkin saada kimppatilaukseen ? Laittaisitko yksityisviestiä, ettei mene myyntikeskusteluksi täällä :)

Heppu

#208
Olen kiinnostunut syyrialaiselle sellaista hankkimaan. Sopisiko tuommoinen pitkäkarvaiselle, jonka karvat liian pitkät juoksupyörään??
Kuinka iso halkaisijaltaan on?
Allekirjoita pesävanuadressi!!!

//http://www.adressit.com/pesavanu


Petisestä löytyy hamsuni ja kilpikonnani.

//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127476

Sukkestina

#209
Meillä hamsu hajotti taas kerran juoksupyörän, toisen se sai epäkuntoon. Eli mikä olisi sellainen joka ei kitkuisi ja heiluisi joka suuntaan hamsun juostessa ja olis sen verran tukeva akselista ettei menisi poikki?