Poskipussi 2/10

HamsterSailor

Mulle ei ole vielä tullut Poskipussi 2/10:ä. Huolinko turhaan? :S

Mustikkamaan

^Se on vähän myöhässä, ei ole tullut kelleen vielä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

HamsterSailor

Niin arvelin kun on ollut muitakin kiireitä mm. juhlanäyttely :)

Enkeli89

Näissä hommissa taas hiukan kärryiltä pudonnut mutta missä vaiheessa poskipussien kanssa ollaan menossa? ööh-tänä vuonna olen tainnut yhden saada- ja jäsenmaksukin on maksamatta ja se viimevuoden yksi lehti saamatta.. onko se asia edistynyt? pitkä palstailutauko näkyy selvästi ku mistään tiä mitään..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Minski

^ Ihan oikean määrän Poskipusseja olet saanut tänä vuonna; numero 2/10 ilmestyy käsittääkseni kesäkuun aikana :)

Minski

Onko tämä muuten jo ilmestynyt ? Mulle ei nimittäin ole tullut, mutta mietin, että tuleekohan sitä mulle olleskaan, kun maksoin jäsenlaskun vähän myöhässä :oops: Jos jollekin on Poskipussi tullut niin kertokaa mitä kaikkea siinä oli. Olen satavarma, että näin foorumilla viirun kirjoittaman viestin, että Poskipussi 2/10:stä tulee toukokuun sijaan kesäkuun numero, mutta nyt en löytänyt koko viestiä enää vaikka aivan varmasti sellainen viesti on täällä foorumilla ollut, en usko että vain kuvittelen lukeneeni sellaisen :pihalla:

GaneshaX

Ei ole näkynyt vielä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jennu

Täällä oli jotain infoa asiasta :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

^ Kiitän :)
Hyvä, kun linkitit tuon niin ei tule turhaan "koska Poskipussi ilmestyy"-viestejä :)

nennu

Mulle ei ole tullut minkäänlaita laskua jolla voisin maksaa jäsenmaksuni :shock: ..keneltähän mä voisin kysäistä asiasta?Ei kivaa jos jäsenyys nyt lopahtaa ton takia ettei jäsenmaksua ole maksettu..

Minski

^ Olisko sulle sit pitänyt tulla lasku nyt ? Sehän ei tule kaikille samaan aikaan vaan riippuu laskutuskaudestasi ts. siitä milloin olet liittynyt jäseneksi. Jos olet sitä mieltä, että laskun olisi pitänyt tulla niin se luultavasti tulee seuraavan Poskipussin välissä eli tämän kuun aikana :)

Enkeli89

Olisi kiva saada joskus se viimevuoden viimeinen lehti-senkin kun osat sai suoraan jostain näyttelystä..

nennu

OK!:)

taruloru

Kakkoslehti ei ole vielä ilmestynyt, mutta kyselen silti jo olisiko arvon syrkki-hamsteristeilla jotain aihetoivomuksia Poskipussin 3/10 artikkeleiksi? Mistä aiheista olisi kiva lukea lehdessä? Kauheesti en mistään viisaasta osaa kirjoittaa, enkä mistään pahemmin mitään tiedä... Mutta jos jotain toivomuksia olisi, niin katsotaan mitä voin asialle tehdä  :) Sähköpostiakin saa laittaa vaikka tonne: vivaldines(a)hotmail.com

Olisi nyt lomalla pari päivää aikaa naputella tekstiä lehteen. Kakkoslehdessä ette joudukaan mun juttuja kestämään, kun oli muuttokiirettä siinä deadlinen alla...  :haha

Minski

LainaaPoskipussin ilmestymiskuukaudet ovat helmikuu, toukokuu, elokuu ja marraskuu
Eli tuon kolmoslehdenkin pitäis tulla jo ens kuussa. Kuinkahan lie, kun kakkoslehtikään ei ole vielä ilmestynyt ja on jo heinäkuun loppu. Tänä vuonna pitäis vielä 3 Poskipussia ilmestyä ja kuukausia on enää 5 ja risat jäljellä, aika nopealla tahdilla loppujen numeroiden siis pitäisi ilmestyä. Mua itteeni ei toi Poskipussin ilmestyminen tai ilmestymättömyys haittaa, voisin ihan hyvin luopua vaikka koko lehdestä kokonaan, mutta mietin, että nyt kun on tullut tosi paljon jäseniltä noita huolestuneita "millon Poskipussi ilmestyy ja miksei se ilmesty"-kyselyitä, että olisko aiheellista poistaa nuo ilmestymiskuukaudet tuolta Shy:n sivuilta, koska ne ei pidä paikkaansa, tilalle vois laittaa vain, että lehti ilmestyy 4 krt/vuosi, ei luvata mitään kuukausia niin sit kukaan ei huolestuis kun se ei ilmesty tietyn kuukauden aikana eikä silloin tarttis sit joka kerta pyydellä anteeksi lehden myöhästymistä ?