• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Minski

#735
Lainaus käyttäjältä: "Cindu"Näytäppäs niitä juttuja vaikka linkkeinä mitä ostit kun ite oon myös harkinnu tilavaani sieltä jotain, mutta en osaa päättää mitä!  :mrgreen:

Edit/ ootko minski tulossa Liminkan näyttelyyn 6.11? : D
Tilasin Crispya eli siis hamsuruokaa paaaljon, sitten vaan tavis-heinäpesiä, pajusiltoja ja en edes enää muista mitä muuta, kun tuli sellanen sokeus klikkailla :D Heinäpesiä ei oo ollu missään eläinkaupoissa viime aikoina myytävänä, vaikak oon käyny varta vasten etsimässä, joten piti niitäkin tilata Zooplussasta asti, kun siellä sattui olemaan, jee :)

En oo tulossa Liminkaan.

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Mä en tiedä, tahdonko nyt niin hirveästi tukea Zooplussaa... Voishan sieltä tosin nyt vielä tilailla, kun ne hinnat ovat alhaalla, mutta jahka nostavat niin enpä tiedä... Kuulemma tekevät tappiota nyt pari vuotta, ja saatuaan asiakaskuntaa nostavat hintoja - mikäs siinä, jos kerran saa tukia.
Martsuuu, et oo noin negatiivinen Mä ainakin nautin halvoista hinnoista nyt ja tilaan nyt kun on halpaa :) Eihän sieltä mikään pakko oo tilata mitään sitten, jos hinnat kallistuu. Jos synkistelis hintojen kallistumista jo etukäteen niin eihän sitä vois ostaa mistään mitään,  koska faktahan on, että joka paikassa ne kallistuu :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#736
^ Njoo, mut mä en tykkää, et tukien varassa pidetään hinnat alhaalla ja houkutellaan asiakkaita, ja sit kun niitä saadaan, hilataan hinnat ylös. Tai siis onhan se sinänsä ok, mut mä tykkään ennemmin jotain yksityistä tukea, ja kun tossa on toi liike vieressä, niin mä sit shoppailen vaikka tukkuluettelosta ennemmin, ku sielläkin on kaikkea kivaa. :D
Ei, en oo negatiivinen. :kuiva:
Oon kyllä huomannu, et aika vähän oon mitään tavaraa hamsuille ostellu - heinäpesiä ostelin, ko oli 2,50 e kappaleelta Häijään Säästömarketissa, mut aika lailla mennään pahvilootien, luonnonmatskujen ja pringles-purkkien sun muiden voimin. xD

MirkkuH

#737
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Laitoin toissapäivänä tilauksen Zooplussaan. Onks teiän mielestä 82 euroo paljo hamsukamoihin  

...no ei ole :oops:  ...mä en viitti edes laskee paljon olen Zooplussaa "tukenut"...nyt olen antanut itselleni tilauskiellon ainakin joulukuuhuin :nuija: ...en mä kyllä mitään tarttekaan. Mut kyllä mä ostan sieltä mistä halvimmalla saa.

Mä olen nyt hurahtanut lisää: tossa ostarin eläinkaupassa on yksi aivan ihuna pks normaali poika, se on ihan kuin tubee; pitkä paksu turkki s. 1.8.10, jotenkin himottaisi (se kyllä vähän epämääräiseltä kasvattajalta), ihana luonteinen mössykkä...pidin vielä pääni kylmänä, ei tarttis nyt ottaa lisää...mut taidan käydän maanantaina kuitenkin katsomassa jos se on siellä vielä ja koklata sen häntä :teipit  :P

Cindu

#738
Höh harmi kun Minski et oo tulos, jos ite oono tulos niin olis ollu kyl kiva nähä sun hamsut kun oon niitä aina ihastellu  :lov
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

EmmaTi

#739
Tuosta Zooplussasta.... tilasin sieltä kyllä itsekin vasta Crispyä ja mökin ja sillan jne... Mutta kyllähän se törkee systeemi on, että joku (usein ulkomaalainen) firma myy tavaraa tappiolla houkuttelevan halvalla hinnalla, ja sitten kun se kotikylän pikkukauppa on mennyt sen takia nurin, niin sitä tavaraa EI ENÄÄ SAA muualta kuin sieltä ennen-niin-halvasta (ulkomaalaisesta) firmasta ja sitten on pakko tilata sieltä ja hinta sanellaan sitten sieltä eikä se enää ookkaan niin halpa...
Tämä oli tosi kärjistetty tarina mutta näinhän se menee. Akvaariopuolella tässä pyörii vielä paljon enemmän euroja.

Nape

#740
Minski se on shoppaillu :P  Ei se 82 niin paljoo oo :oops:

Mitä, meinaako Mirkku ottaa toisen syrkin xD ?


Minäki ostan sieltä mistä saa halvimmalla, PAITSI jos on joku juttu mitä tarvibn heti niin kyl mä voin jostain kalliimmasta paikastaki ostaa sitten.

Haa, mäluin, että Marla oli käymy imettämässä, vaiks siinä luki että mettässä :D  Olis ehkä aika käyä näöntarkastuksessa :lol:

No minäki keräilin / pöllin omenapuun oksia ja aattelin illalla siivoo pesämökkejä ja samalla laittaa oksia häkkeihin ku käyvät iltalenkillä tuo porukka.

MirkkuH

#741
^no en mä nyt voi...mun pitää saada ekaks häkki (criceti 16) ...kuhan nyt intoan :P

...niin vielä tuosta soppailusta: silloin kun mulla vielä oli tää homma järjissä ostin sieltä mistä sain...nyt kun noita elukoita on jo aika liuta ja haluan niille mahd. kivat oltava, en olisi kyllä normi hinnoilla noita romppeita pystynyt hommaamaan. Tarttee varmaan hamstrata zooplussata vielä pahojen päivien varalle :nuts:

Marla

#742
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Haa, mäluin, että Marla oli käymy imettämässä, vaiks siinä luki että mettässä :D  Olis ehkä aika käyä näöntarkastuksessa :lol:

No minäki keräilin / pöllin omenapuun oksia ja aattelin illalla siivoo pesämökkejä ja samalla laittaa oksia häkkeihin ku käyvät iltalenkillä tuo porukka.
Haha, aika paha toi imettäminen. xD En nyt sentään kumminkaan.

Ihanaa, kun noita männynoksia hain ja laittelin, niin nyt täällä tuoksuu puhtaat kuivikkeet ja mänty. :sydan

Karoliina

#743
Hitsi kun kaikki syyrialaisen poikaset näyttäis olevan niin kaukana  :( Kauhea syrkkikuume kun on ja kaikki ilmoitukset koluttu läpi. Olisi ollut kiva viedä Grand Galaan.
Happy is the one, who thinks he is happy.

ammie

#744
Meidän pieni Edwin on oppinut hamsulamme tavoille ja tänään kun aamulla heräsin, niin huomasin, että kakarahan oli yön aikana heitellyt pahvilaatikoitaan ja puusiltojaan ihan mullin mallin. Pahvirullat olivat missä sattuu, miten sattuu.  :D  Miltähän tuolla terraariossa sitten näyttää, kun poitsusta kasvaa vielä vähän isompi ja saa sisustettua kunnolla, miten itse tykkää?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

HamsterSailor

#745
Kävin äsken kattelemassa ZooPlussan sivuilla, ja ajattelin että tollanen ois kiva... ja tollanenkin! :D  Oon varmaan tilaamassa sieltä huomenna, mutta mun tilauksen summa ois vaan 14,25€, tai jos otan yhden puutunneli-jutun kanssa, niin summa ois 19,85€. Kattoo ny, mitä tilaan. Crispy-pussin kans tilaan, koska kilohinta on 1,50€ halvempi kuin eläinkaupassa :)

Karoliina

#746
Tuleeko tosta Zooplussasta jokin kuljetusmaksu? Paljonko se on?
Happy is the one, who thinks he is happy.

ammie

#747
^Postituskulut on 3,90€, paitsi sitten kun ostokset ylittää 39€, niin tulee ilman lisäkustannuksia.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#748
Ekaa kertaa täällä kirpparilla tein löydön, 75x35x40 terran 15e + kääppärikoon kuljetusboxin 5,5e joka on kuin uusi. Tulipa tänään ostettua myös Napelle ja itelle 8kpl suht isoja vanerilevyjä 20e. Että tällanen kauppareissu tänään :mrgreen: .

HamsterSailor

#749
Meen tänään kattomaan varaamaani poikasta :grin: