Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Anonymous

Juttelin näyttelyssä perheen äidin kanssa jossa asustelee minun 2 talvikko kasvattia. Kertoivat että Nallelata oli leikattu nilkasta iso patti joka oli alkannut haittaan jo hiukan kävelyä, leikkaus oli tapahtunut kevyellä "nukutuksella" ja nyt kuulemma paranee antibiottien ansioista erittäin hyvin.

Cindu

Lemmikkieläinkaupasta lähti tänään mukaan puinen kiikkulauta :D Hintaakaan ei ollut kuin 3 euroa ja 5 senttiä kun oli -40% alennus.

Ja hamsterikuume sen kun kasvaa ja kasvaa. Tänään tuli leikeltyä vanhasta muropaketista jo mökki  xD
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

MirkkuH

^mikäs hamsu sulle on tulossa :)

porsas

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Juttelin näyttelyssä perheen äidin kanssa jossa asustelee minun 2 talvikko kasvattia. Kertoivat että Nallelata oli leikattu nilkasta iso patti joka oli alkannut haittaan jo hiukan kävelyä, leikkaus oli tapahtunut kevyellä "nukutuksella" ja nyt kuulemma paranee antibiottien ansioista erittäin hyvin.

Voi hienoa! :)

Silkkiapina alkoi eilen repiä tomerasti tikkejä irti..................... apteekkiin ostamaan pahanmakuista haavasuihketta-->
Talvikkosiskokset Silkkiapina ja Evakkosiili, s. 3.7.2009

Mai-Katti

^Ihan pakko kysyä: tarkoitatko Cothivetia? Se on meinaan ainakin koirien ja hevosten kanssa monesti ollut pelastus.

porsas

^Jeps, just sitä.
Talvikkosiskokset Silkkiapina ja Evakkosiili, s. 3.7.2009

Anonymous

Tänään tuli siivottua muutama duna/terra ja vaihdettu osa porukka isompaan asumukseen. :D

Minski

Täällä kanssa tänään siistittiin hamsuasumuksia :)

Mä niin odotan ens tilipäivää, että saan vihdoin laitettua Zooplussaan tilauksen, oon niin haaveillut vaikka mistä ihanasta siellä sivuilla.
Hamsteriton tätä nykyä

jensku

Tänään meilläkin on edessä muutaman hamsun häkin siivous. :) Saas nähä meneekö klo.00:00. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

GaneshaX

Kaikki hamsut siivottu. Kyl nyt on puhdasta  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nape

Meillä normaalit iltalenkkeilyt osittain suoritettuna. Pitäs alkaa huutista koluaan isojen häkkien toivossa. Vaikka Lillan ainaski toistaseks menee kyl tossa 85cm dunassa.

Minski: 0Älä puhu zooplussasta, mun tekis niin paljon mieli tilata sieltä :P

Nape

No niin, ostin jalustallisen terran + mukaan tulevan rullan seulaverkkoa 40e:lla huutiksesta :D  Terra on 100 x 40 x 40.
Minski; olisin mieluiten ostanut sen sun terran, mut en saanu mitään kyytiä sille järjestyyn :S  
Enpäs viel tiä kenet tuonne laitan, ehkä Ullan tai sit Lillanin. Just mahtuu tohon olkkariin yhteen kohtaan toi terra. Ihme kyllä mies lupas hakea sen tuolta Riihimäeltä, sinne on meiltä n. 15min. Ihan yhtä hyvin se ois voinu sanoo että hae ite terras, siitäku ei koskaan tiä.. :kieli

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Minski: Älä puhu zooplussasta, mun tekis niin paljon mieli tilata sieltä :P

Äläs ny, mulla on jo ostoslista seuraavaa tilausta varten.  :mrgreen:  Ehkä ens tilistä...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

^ Hyvä idis toi ostoslista, taidanpa itekkin tehdä sellasen jo valmiiksi. Zooplussassa on kauhee ostoryntäys ja sivut kaatuu, kun kaikki ryntää sinne ens tilistä shoppaileen :D
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

Kai mäki joudun tsekkaa sen Zooplussan kert son noin suosittu! (Hyvästi sohvarahat)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]