• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

HamsterSailor

#570
Minni on taas elämänsä kunnossa, hamstrailee, kaivelee ja kiipeilee :) Oma pieni vanharouvani :sydan

Nape

#571
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Oi jee, nyt saatiin varattua lokakuuksi lennot Barcelonaan Finnairilla, ootan jo intona jos sieltä löytyisi jotain eläväistä tuotavaa  :D

Ooh, kuulostaa hyvälle. Eipä oo enää pitkä aika teidän reissuun :)

jem_ppura

#572
Ei ihan menny kynsien leikkuu eilen niinkuin suunnittelin, ei  ihan meidän talvikko tyttö tykänny kynsien leikkuusta eilen. Kiitti minua iskemällä naskalit sormeen ja karkaamalla  :<
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Cindu

#573
Miten voikin olla näin kova hamsterikuume, koko ajan tekee mieli ostaa virikkeitä ja tehdä niitä ja kaikkea.. En kestä  :haha Oon suunnittelu jo vaikka mitä sisustusideoita ja saanu paljon vinkkejä täältä ja kaikkea mahdollista.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Mustikkamaan

#574
Lidl mainosti että to 26.8. - ke 1.9. on Piltti ateriat 1-3-vuotiaiden 0,88 e/prk! Käykäähän siis hamstraamassa jos Pilttejä tulee syötettyä :)

...niin siis ne lihapiltit.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Olkkuli

#575
Onko syyris hyvä ensimmäiseksi lemmikiksi?  :pihalla:
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3


Olivia

Minski

#576
^ On :)


Voi hitsi, tänään just kävin tuolla Lidlissä, mutten hokannu tota Piltti-tarjousta.
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#577
Kävin alkuviikosta paikallisessa Lidlissä, mutten löytänyt sieltä kirveelläkään mitään, mikä olisi edes näyttänyt lastenruokapurkilta  :kieli Joko olen sokea tai sit niitä ei tuolla ole. Mutta silloinhan ei olis ollut tarjous edes voimassa, joten jos sitä nyt kävisi katsomassa uudemman kerran...

ammie

#578
Hervannan Lidlissä on ainakin pilttejä ja sieltäpä niitä taitaa saada normaalistikin halvemmalla, kun muista ruokakaupoista.

Huh, kohta on sit taas hamsteripitoinen viikonloppu edessä, kun on kaks näyttelyä. Mitenhän sitä maanantaina jaksaa raahautua kouluun...  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#579
^^ En oo varma, mutta luulisin, että kaikissa Lidleissä olis samat tuotteet, kun onhan niillä yhteiset mainoksetkin. Tossa mun naapurissa olevassa Lidlissä Piltit on ihan kassojen vieressä koiranruokajuttujen vieressä ja vastapäätä kaikkia pesuaineita, mutta ei kai ne samaa järkkää joka Lidlissä varmaan pidä :)
Hamsteriton tätä nykyä

jem_ppura

#580
Täällä on kanssa piltit just samassa paikassa kuin ^ . En sieltä kyllä ole koskaan ostanut, yleensä vaan tosta lähikaupasta kun ei sielläkään  kallista ole  :)
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Mustikkamaan

#581
Mun PITI tehdä koulujuttuja heti aamusta, mutta innostuinki vähän järkkää eläinhuonetta. Siirsin samalla hamsteria häkistä toiseen: Yövilkan poikastentekoterraarioon, Inkivääri-vanhuksen Yövilkan isompaan häkkiin ja vapautin täten Inkiväärin häkin sitten Hyvinkään näyttelystä tulevalle lk musta vn pojalle :)

Sisustin samalla myös samaisesta näyttelystä kotiutuvan hiiren terraarion valmiiksi. Ja tietty laitoin boksit valmiiks sunnuntaita varten - otanpa ihan varmuuden vuoksi yhden ylimääräisenkin boksin mukaan  :oops:

Nyt kun tärkeämmät asiat on hoidettu pois alta, niin vois harkita sitä opiskelua :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#582
Hyi puhukaa äkkiä joku jotain, tossa on melki puolissa etusivulla viimeinen postaaja minä :D Harvinaisen noloa  XD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

petosiru

#583
^  xD
Meillä kans asumuksia vaihdettu... Aino sai ison häkin ja Lauri (Liti  ;) ) asuu nyt Nekramin vanhas häkis,
joka muutti gabberriin kun ei enää ole niin aktiivinen. Rouva täyttää kohta 1v 8kk..  :)

Pitää niitä pilttejäkin hakea, jos vaik tulis niit vauvojakin..  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Lisette

#584
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Oi jee, nyt saatiin varattua lokakuuksi lennot Barcelonaan Finnairilla, ootan jo intona jos sieltä löytyisi jotain eläväistä tuotavaa  :D

Eihän sieltä saa eläimiä tuoda vai häh ? Rambla <3
[size=85]ex-feliX.[/size]