Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Marla

Huoh... Rambolla on näköjään ripuli. :< Toivon mukaan vain ripuli, ja että menisi ohitse mahdollisimman pian. Nyt sit herra on pelkällä siemenseoksella ja vedellä toistaiseksi. Ei hajuakaan, mistä tuo olisi voinut tulla - ei ainakaan johdu uusista tuoreruuista, kun tuttuja oon antanut.

//Ohops; Petshopissa on 100 litran säkki Alspånia 24,90 e. Tulee toimituskuluineenkin halvemmaksi kuin Faunattaresta ostaminen - sieltä siis tilaus tulemaan. :P

petosiru

^Toivottavasti Rambon ripuli on jo ohi!  :|  Mitäs toi Alspån on, jtn mörtin tapastako?

Mua on toi Hippu huvittanut tänään/eilen.. Piilotin sille kokonaisia maapähkinöitä ym ruokaa dunan siivouksen yhteydessä, niin takas päästyään keräs kaikki pähkinät tärkeenä vessaan!  xD  XD
Meil on ilmeisesti vieläkin erimielisyyksiä sen käyttötarkotuksesta..
Se on kans valvonu tosi paljon! Ei helle neitiä nujerra.. ensin kukku aamukaheksaan,
sitten jo puolen pvn aikaan ulkoili ja ip valvoi monta tuntia..   :msilly:  ja tietty nytkin se on valvonu koko yön.
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Nape

Onkos Rambo jo parantunut?

Hauska Hippu xD

Mä oon niin oottanu ja tänään se tapahtu; ovikello soi; menin avaan ja siellä oli joku jätkä paketti kainalossa, sain allekirjoittaa kuitin ja vastaanottaa mun zooplussan tilauksen :P Jee jee! Nyt pääsen laitteleen nuo sillat häkkeihin ja Karlien juoksupyöräkin on nyt valmiina oottamassa, että Linda on tarpeeks vanha sen käyttämiseen.

petosiru

Jokos Linda pääsee koeajolle illalla?  :haha Terkkuja velipojalta!  :sydan  
Se sai eilen kokeilla isoa juoksaria ekaa kertaa ja kyllä tykkäs..

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Nape

^On Linda saanu käyttää iltalenkin yhteydessä sellasta Minnille alunperin hommattua isoa juoksupyörää, tykkää kovasti.
Velipojalle takas terkkuja Lindalta :sydan

MirkkuH

Huusin just Huuto.netistä terran tulevalle syrkki-pojalle :P  ...siinä on valmiina siisti verkkokansi, kooltaan 80x35x40...no oishan se saanut kyllä olla isompikin, mutta tuo nyt tuli vastaan ja halvalla sai :) ...saahan siihen verkkoon sitten roikkumaan kaikkea kivaa. Juoksupyörä on ja möksä vain hamsteri puuttuu :haha  ...josko vaikka semmoisen saisi kottiin Hyvinkään näyttelystä.

^^mut mä tuunkin ryöstään sen Litin, kun siihen niin ihastuin :P

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Onkos Rambo jo parantunut?
Juu, onneksi tuo ripuli meni ohitsekin samaa vauhtia kuin tulikin. :) Näillä helteillä mitään ripulia ei todellakaan kaivata. :roll:

Huoh.. Sainpahan nyt noita dunia siivoiltua! Pakko siivota näin yöaikaan, kun on viileämpää - päiväsaikaan hyvä kun koiran kanssa jaksetaan pakolliset lenkit tehdä...

Minski

^^  Nonni, nyt siitä sitte tulee Mirkku totta, kun on jo asumuskin ostettuna, et voi enää perääntyä :)

Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Mua on toi Hippu huvittanut tänään/eilen.. Piilotin sille kokonaisia maapähkinöitä ym ruokaa dunan siivouksen yhteydessä, niin takas päästyään keräs kaikki pähkinät tärkeenä vessaan!  xD  XD
Meil on ilmeisesti vieläkin erimielisyyksiä sen käyttötarkotuksesta..
Se on kans valvonu tosi paljon! Ei helle neitiä nujerra.. ensin kukku aamukaheksaan, sitten jo puolen pvn aikaan ulkoili ja ip valvoi monta tuntia.. :msilly:  ja tietty nytkin se on valvonu koko yön.
Hihii, kaikki hamsut rupee ihan ylivilkkaiks petosirun luona :) No ainakin niistä on enemmän omistajalle iloa, kun touhuavat paljon ja niiden touhuja voi katella mihin vuorokauden aikaan tahansa :) Hipun siskot ei ole yhtään Hippumaisia, itse asiassa Sarlotta heräs vasta nyt, Timandra ei oo vielkään herännyt.

Nape: Jee sä sait sen Zooplussan tilauksen :) Mun pitäs kyl kans joku kerta laittaa tilaus sinne, kun niin moni on sitä kehunu. Hirvittää vaan se rahanmeno, kun mä tiän itteni miten kamala shoppailuinto muhun iskee kun vauhtiin pääsen, tuun joteskin sokeeks sille rahan kulutukselle sillon :oops: Ja kun mun pitäs tietty kaikille 14:lle hamsulle saada tasapuolisesti jotain tilattua :)

Torstaina on tilipäivä ja sillon aattelin mennä eläinkauppaan shoppaileen :)
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

Hienoa Mirkku! Tarvikkeet ja asunto valmiina... :) Mutta "Liti" pysyy kyllä täällä..  :grin
Se on jo kotiutunu meille. Nyt näyttää olevan ahtamas poskia täyteen kupissa.  :sydan
Päivitystä: Hippu on ollut yhtä virkku tänään ja kuskannut maapähkinät ruokakuppiin
ja veskiin vessapaperitolloja.. jokohan vessa ois WC eikä eväsvarasto?  :haha

Hyvä et Marlan Rambo parani jo! Tässä kelissä tarpeex kestämistä noille..

Nape

No niin, mä arvasin, että Mirkku laittaa oikeesti syrkin :P  

Jep, Minski mä sain sen tilauksen ja laitoin het eilen pajusillat häkkeihin. Kyllähän nuo niistä tykkäs!
Mullaki meinaa varsinki netistä tilatessa iskeä ahneus ja napsuttelen vähän sitä sun tätä. Nyt oon kyllä pitäny tuon zooplussan jälkeen kukkaron nyörit kiinni, vaikka tuonne putiikkiin ei niin kauheesti rahaa mennykkään, koska hillitsin itseni :D Ja pitääkin vielä sanoa, että monet ne hienot lelut siellä on varmaanki niin pieniä, ettei niistä oiskaan syrkille leluiksi, tai ainaki niitä täytyis ensin hieman fiksailla.

Kyllä on sikakuuma nyt! Mä oon kylmäkalleja nyt pidelly häkkien tuntumassa, ja het aamusta törkkäsin ne pakkaseen, niin kohta saa käyä laittaan ne hamsuille viilennykseks. Paitsi Ullaa ei kyllä helteet haittaa. Näkisittepä miten sen illan ja alkuyön painelee tuolla häkissään. SIis uskomaton määrä energiaa :lol:
Joku oli myös aamulla heitelly ilmeisesti syömättömäks kelpaamattomat siemet yms raksut pitkin lattiaa. Naurattaa ko mielessä kuva hamsusta joka olkansa yli heittelee raksujaan :D

Hyvä, että Marlan Rambo parani!!! :sydan

MirkkuH

^joo viimenen niitti oli Liti :sydan

Tuoho

Heräsinpä yöllä mitä kauniimpiin sulosointuihin. Nukehan se siellä rynkytti juomapulloaan.. Kiesus oikeesti mikä ääni! Säälin syvästi teitä jotka joutuu joka yö kuuntelemaan tollasta... :taju:

Scarlett

Hamsteri, maailman tyhmin eläin. Mitä minä teen tuolle pöhkölle, joka roudaa kaikki tuoreruokansa pissaiseen vessaan ja lorottaa vielä niiden päälle?

Anonymous

^ XD

Lakupekka

Aaa, käväisin tänään tutun pitämässä eläinkaupassa ja kääk, siellä oli kaksi ihanaa Syrkki tyttö lasta. Hirveä vaavi kuumehan siitä iski. :mrgreen: Toinen oli söpöläinen cinnamon ja toinen joku mitä en tunnistanut.. Valkoinen muuten, mutta harmaita juovia selässä. :pihalla:

Meijän lössykät on nyt nukkuneet esillä eikä pesissään, varmaan kuumuuden takia. Hieman pelottaa kyllä kun meidän yläkerrassa jossa hamsterit asustelee nousee lämpötila yli +30 asteen. :teipit
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3