• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Nape

#330
Onnea Veetille :)  

Nyt mä alan uskoa, että Lindalla täytyy olla pahvimökki, koska se epeli oli taas pissiny yhden mökin, eli pesämökkinsä yhden kulman :kieli  Huomasin tuossa, ku ei muutamaan päivään oo tarttenu pissalootaa tyhjentää, niin iltalenkin aikana kävin pesämökin katsoon ja ah mitkä aromit siellä :c8

Tulis nyt mun zooplussan tilaus, kun ootan niitä pitkiä pajusiltoja kieli pitkällä!! Ei jaksais enää ootella!

Marla

#331
Onnea Veeti ja sisarukset! :)

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Tulis nyt mun zooplussan tilaus, kun ootan niitä pitkiä pajusiltoja kieli pitkällä!! Ei jaksais enää ootella!
Ja minä yritän epätoivoisesti päättää, mitä sieltä tilaisin, kun budjetti ei ole loputon, ja kaikkea kivaa kumminkin olisi... :P


Oi että olen kyllä niin ollut otettu tuosta sulhasvieraasta, joka eilisestä lähtien on täällä majaillut. :lov Voi jestas sentään, millainen herrasmieshurmuri tuo Esko onkaan! Esko ja Dee ovat kyllä hieno pari, poikasille tulee kauniit geenit. :sydan

Nape

#332
MInkävärisiä on Marlan tulevasta poikueesta ootettavissa? :P

No mullakin kyllä kesti kuukauden ennenku osasin päättää mitä tilaan zooplussasta, mut loppuenlopuks en tilannu ko niitä pitkiä pajusiltoja 7kpl ja sen Karlien keskikokoisen "kunto"pyörän.
Haluaisin vielä tilata sieltä sen luonnonpuisen kulmamökin joka maksaa n.10e, mut en viiti sitä pelkästään tilaa.

Eikä tullu tänään mun tilaus. Plaah, se tarkoittaa siis sitä, että en saa Ullaa vkoloppuna siirrettyä isoon häkkiin.

Marla

#333
^ Jaa-a... Taitaapi olla niin, että sieltä on normaalia tulossa - nauhalla tai ilman, whitenä tai ei-whitenä. Jos hyvin käy, tulee myös cinnamonia. Isä tuskin kantaa keltataustaisena cremeä, joten sitä ei tässä erässä pitäisi olla tiedossa.

Nape

#334
Hitsi, jos tulee normaali nauhalla niin se on sit mulle :D

Marla

#335
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Hitsi, jos tulee normaali nauhalla niin se on sit mulle :D
Se on sitten done deal! :haha Lindan sukulainenhan tuo sitten näköjään olisi. :)

Nape

#336
^Niin just :) Nyt vaan sitte jännäämään tuleeko sitä väriä vai nou :P


Jahas, täytyis taas kyhätä iltalenkkialue valmiiks ja päästää tyttöjä vuoronperään lenkkeileen. Ulla tuolla jo trapetsitaiteilee dunansa katossa siihen malliin, että oottaa innolla lenkkeilyään :)

Henni

#337
^Selmakin taiteilee katossa vaikka juuri tuli tunnin lenkiltä takaisin dunaan :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Nape

#338
^Eli siskoksilla samat tyylit xD  Mites se Marlalle jääny velipoika siellä, onko trapetsitaiteilijan vikaa :) ?
Meillä tuo 2½v halus mennä Ullan kans istuksiin iltalenkkialueelle, niin Ulla sitä kierteli ja kaarteli, mut ei tohtinu kiivetä syliin, vaikka mieli ois tehny :D . Mies tuolla valvoo Ullan lenkkeilyä, kun mä tässä imetän ja nukutan meijän kuopusta, vakipaikka tietokoneen ääressä.

Mulla on hamsterikuume xD

Marla

#339
^ No kyllähän se jossain määrin, vaikka onkin aika rauhallinen poika. :)
Kotona eivät kiipeilleet katossa, kun asuivat terrassa, joten eivät luonnollisestikaan yltäneet kattoon kiipeilemään. Muuten kyllä aika vilperttejä olivat. xD

Kaama

#340
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Meillä vietetään tänään One Of A Kind "Veetin" 2vee-synttäreitä, onnittelut myös Jenskun ja nennun omistamille velipojille! Vähän on jo Veetin karvavarustus harventunut mahan alta ja kurkun seudulta, ehkä aavistuksen päästäkin. Mutta pitkät ovat laahukset vielä pikkumiehellä ja energiaa piisaa, hää ei kyllä ikinä pysy missään juoksutusaitauksessa. xD Pitää jotain herkkutarjoilua tänään kehitellä. :)

Myöhästyneet onnittelut kaikille lapsosille kasvattajaädiltä! Meillehän sitten loppujen lopuksi kaikkien mutkien kautta asumaan 4 poikasta tuosta poikueesta. Täällä porskutellaan edelleen yhtä lukuunottamatta terveinä eikä vanhuuden vaivoja onneksi vielä näy, toivon koko poikueelle pitkää ikää :) Ja se poikkeus.. Flicka eli Sweet About Me löytyi tänään pesästään nukahtaneena :cry: Kirjoittelen hautausmaan puolelle lisää jahka ehdin.
There´s difference between living and being alive.

Minihamsterini<3

#341
Onko teistä oikein, että kamuni pikkuveli sai hamsun, ja hän on kaiken lisäksi riehakas ja aika nuori, ja hän ei ollenkaan hoida sitä... Hän vaihtaa hamsulta vedet varmaan kerran kuussa, herättää sitä päivisin, ja käsittelee kovakouraisesti. Olen saanut isosiskolta tietoa, eikä hän koskaan valehtele, ja kaiken lisäksi olen jopa omin silmin nähnyt, kuinka pikkuveli herättää hamsua päivällä ja rettuuttaa hamsuparkaa sylissään. Onko tämä mielestänne oikein vai väärin? Minun mielestä se on väärin :x  Ja oikeastaan isosisko hoitaa hamsteria, se sopisikin hänelle paljon paremmin kuin pikkuveljelle!

jensku

#342
PiiaL ja Kaama: Leevini kiittää :sydan

Täällä Leevi jakselee todella hyvin, vanhuus näkyy hieman jo liikkeissä ja kasvoissa. Mutta muuten todella hyvässä kunossa poika on. :)

Leevi lähettää myös myöhästyneet synttäri onnittelu rakkaille sisaruksilleen !  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Zinde

#343
Lainaus käyttäjältä: "Minihamsterini<3"Onko teistä oikein, että kamuni pikkuveli sai hamsun, ja hän on kaiken lisäksi riehakas ja aika nuori, ja hän ei ollenkaan hoida sitä...

Vastuu lemmikin hoidosta on aina ensisijaisesti aikuisella. Sinun tilanteessasi puhuisin suoraan kaverisi vanhemmille tai pyytäisin kaveria puhumaan vanhemmilleen tilanteesta.

GaneshaX

#344
^ Jeps, just näin.  :)  Hamsu on huoltajan vastuulla.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki