• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Ananas

#60
Vattu heräsi kun minä tulin huoneeseen syömään näkkäriä. Nyt Vattukin syö näkkäriä.

Ananas

#61
Arvatkaa kuka olis taas hereillä?  :sydan

Nape

#62
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Käväisin tänään läheisellä pelastusarmeijan kirpparilla, ja mitä löysinkään! Laatikollisen kääpiökokoisia jyrsijäntavaroita. Aika paljon oli kaikkea muovista, mutta kotiin lähti hieno kaksikerroksinen Karlien puumökki ja hassu kiikkulautajuttu.  :)

Olipas kivat löydöt!

Mikshän mä en koskaan löydä mitään kivaa kirpparilta. Tai siis en ainakaan sitä, mitä oon ettimässä, yleensä mukaan tarttuu kuitenki ees jotain :) .
No tuostapa sainkin idean, että voishan sitä itekki käyä katteleen noita kirppareita josko löytyis jotain hamsterikamaa tulevaa hamsteria varten :)

Hauska tuo Ananaksen Vattu :lov

lapanen

#63
Oon nyt ollun TET-harjoittelussa yhdessä eläinkaupassa ja siellä on ihan syötävän suloinen syrkkipoika, mustasilmäinen valkoinen  :lov  Jos vaan äidiltä sais luvan niin poika lähtis samantien mun mukaan.

X-File's/JonnaMilaya

#64
Nyt muuten on argri marketin puru taas halpaa, vain 7,60/25kg paali
~Solnechnyi Trusha~

Vevve

#65
^ Onpa hassu hinnanlasku. Mä olen ostanut purut nykyään Puuilosta Vantaalta, meitä lähin kauppa ja ainakin toi mun paali ollut hyvälaatuista, hintaa oli 12,5€

Heli

#66
Mun muistaaksein pölkky oli aikast samanhintaista sillon joskus pari vuotta sitten ennen kun hinta yhtäkkiä pompsahti. Kiva että halpa hinta saatu takaisin. Yleensä kun jonkun tuotteen hinta nousee, niin se ei siitä enää entiselleen laske vaikka nostoon johtanut syy poistuisikin. Tai oletan ainakin että joku muutos on tilanteessa tapahtunut, koska hinta on laskenut.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

#67
Meitsi katto pari kk sitten Agrin mainoksesta, että toi reilu 7 ekee paali olis. Sit menin ostaa, ni soliki joku 10,40 tai jotain  :huh Hyväksyin sen mutisematta, tai siis mutisin vaan itekseni :D Omituista!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#68
Nyt mä yritän täällä kauheesti etsiä sitä keskustelua, jossa on häkin sisustusvinkkejä ja ohje sen paperi-iglun tekoon ja enpähän löydä :c8  Jos joku ihana viittis vaikka linkittää sen mulle tähän.

Anonymous

#69

Nape

#70
^Kiittikiitti! Mitenhän ei niinku itelle tullu mieleen, että vois käyttää hakua sanalla paperi-iglu :haha

Minski

#71
^ Napen avatar-kuva on niin piristävän erilainen tän foorumin hamsu- tai koirakuvien joukossa :)

Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"Nyt muuten on argri marketin puru taas halpaa, vain 7,60/25kg paali
Jee ! Mistähän toi hinnanlasku johtuu ? Tai mistä se hinnannousu sillon aikoinaan johtui ? Yhtä kaikki iloinen uutinen kyllä tämä :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#72
<--Ehkäpä tuo muistuttaa tuossa kuvassa hieman hamsteria :haha  Mukavaa jos Vilkun kuva piristää!


On kyllä edullista tuo puru!
Mä en taida kuitenkaan uskaltaa meille sitä ostaa, jos sit se pölisee liikaa. Mörttiröpöä vain, ja se on kallista. Ja sekin kyllä mun mielestä tuoksuu tosi voimakkaalle. Toisaaltahan tota agrimarketin purua ja mörttiä vois sekoittaa..

Mä oon nyt niin tohkeissaan, kun keksin miten toteutan tasot tuohon häkkiin ja yritin yhteen sellaseen vaneriteamiin soitella puolpäivää, niin kukaan ei vastaa :x  Just oikeen mun tuuria! Ko mä haluaisin sit aina heti silläsekunnilla, kun saan jonkun idean niin alkaa toteuttaan sitä. Tuskin on auki viikonloppuna tuo paikka.

Möfö

#73
Whoa, nyt on tehty suursiivous tuon Vilhon terran kanssa :) Raahattiin veljen kaa se oikeen kylpyhuoneeseen ja hinkkasin sitä siellä sitte lähemmäs puoli tuntia. Pesin myös kaikki virikkeet. Mutta pohjaan jäi silti sitä kalkkia, tai mitä onkaan  :kieli Kaks tuntia meni. Järkkäsin ja pyyhin myös hyllyn missä säilytän kaikkia tavaroita. Ja tuohan on vain yksi hamsu, en ymmärrä miten sitten joku jaksaa kun on päälle 10 hamsteria  :taju:
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Minski

#74
Tietääkö joku mikä on Suomeksi kasvi nimeltä "golliwoog" ? Se on siis tuon näkönen:





Saksassa syöttävät sitä hamsuille ja on kuulemma suurta herkkua.

Tuossa marsut syö kyseistä kasvia:



Kai toi on joku ihan tuttu kasvi, mutta mä kun en tiiä noista kasveista ja kukista mitään niin en saa päähäni mikä tuo on Suomeksi. Enkä ole missään nähnyt tuollaista myytävän varta vasten eläimille.
Hamsteriton tätä nykyä