• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 1/10

Aloittaja viiru, 06.12.09 - klo:18:01

« edellinen - seuraava »

Enkeli89

#45
Lainaus käyttäjältä: "viiru"
Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89"nyt tuli poskari pohjanmaalle :)
Lasku vain uupui  :D
Sinut laskutetaan jäsenkautesi mukaan ensi lehdessä. =) Mutta jos on kiirus maksamaan, niin voin laittaa sinulle laskun pdfnäkin niin voit maksaa milloin tykkäät, ei tarvihe ensi lehteä odottaa... :)

jäsenkortin mukaan mun jäsenyys loppuu 4/09 (?)
En kyllä muista millon edellisen oon maksanu, mutta oletin sen loppuvan..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Eevi

#46
Mulle ei tullut myöskään laskua, vaikka jäsenyyteni umpeutui jo viime lehdessä.

Mä kyllä henkilökohtaisesti pidin siitä vanhasta enemmän, mutta on uusikin hieno. Tosin värillinen kansi on kiva juttu.  :peukku:
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

wiidii

#47
Minusta pienempi lehti on paljon parempi, helpompi myös säilyttää! :) Lisäksi värikannet on tosi ihanat, paljon paremmat maksavaa jäsenistöä ajatellen - aikeisemmat kannet oli paljon tylsemmät. Tuollaisen kehtaa jo pistää näkyvillekin paljon mieluummin. ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

viiru

#48
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Mulle ei tullut myöskään laskua, vaikka jäsenyyteni umpeutui jo viime lehdessä.

Mä kyllä henkilökohtaisesti pidin siitä vanhasta enemmän, mutta on uusikin hieno. Tosin värillinen kansi on kiva juttu.  :peukku:
Sinunkin jäsenyytesi loppuu vasta ensi lehden jälkeen, tarkistin jäsenrekisteristä.

Mutta pliis jatkoa ajatellen, ottakaa ihmiset suoraan yhteyttä näissä asioissa minuun ja kertokaa oikea nimenne viestissä. En todellakaan ehdi etsiä näitä juttuja foorumilta ja siksi toisekseen, on aika harvinaislaatuista että satun muistamaan kuka on kukin nimimerkin perusteella.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

ammie

#49
Ihanaa, meillekin tuli tänään Poskari ja on kyllä todella upea tuo uusi ulkoasu!  :yes:  Sisällöltäänkin lehti oli tosi kiva, talvikkopalsta oli mielestäni tosi kivasti toteutettu.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Hamsufani97

#50
Meille ei vieläkään oo tullut  :(  No, Norjaan en sitä saa, mutta kun takas tuun nii onpahan ainaki lukemista :)

Eevi

#51
[/quote]
Sinunkin jäsenyytesi loppuu vasta ensi lehden jälkeen, tarkistin jäsenrekisteristä.[/quote]

Ihme juttu, eikös jäsenyyteen sisälly neljä lehteä?
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

S.D.G.

#52
Jeijjei, ihana on ollut uutta Poskaria selailla. Kyllä nuo uudet kannet tekevät siitä paljon ammattimaisemman näköisen! Oranssi ei ehkä ollut paras valinta Poskipussi-otsikon väriksi mutta ensi kerralla paremmin  :D

 Mun oli alkuun vaikea tottua pieniin sivuihin ja teksteihin ja ajattelin, että kaksi kertaa vanhemmilla silmillä lukeminen ei ehkä nii  herkkua olisi  xD Mutta kyllähän se toimii tommosena pienenäkin. Ainoa, mitä mietin, että näköjään mainostushinnat pysyivät entisellään, vaikka sivukoko puolittuikin. Korreloikohan noi mitenkään toisiaan...?

Tämmösiä ulkonäkö-pilkunviilauskommentteja kun sisällöstä en voi sanoa muuta kuin että  :peukku:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Eevi

#53
Noi ulkomaalaiset hamsusivut oli kyllä kiva juttu! Itse just niitä lueskelen googlen kautta käännettynä. Tanskalaista foorumiakin oli kiva lueskella käännettynä. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vilma

#54
Jos meille on lehti tullut, niin se on nyt naapurilla. Pitäis joku pvä käydä hakemassa lehti kotiin. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

#55
Meille oli tullut Poskari Tallinnanreissun aikana. Tosi kivan näköinen näin värillisenä, eikä pienempi kokokaan haitannut yhtään. Torsti-juttu oli mielenkiintoinen ja erityisesti osoitteet eri maiden hamsuyhdistykseen ihan huippujuttu!  :sydan

HamsterSailor

#56
Todella hieno lehti!  :)  Kiitos! :aplodit:

hamsterifani1

#57
mikkä olikaan ne aiheet siihen piirustuskilpailuun kun haluaisin osallistua siihen ja lehti on jossain!? :yes:  

poskipussi on nyt todella pirteän näköinen kun sai vähän väriä eikä koko haittaa yhtään!Torsti juttu oli kyllä kiva:D  :yes:  :msilly:

Wiivi

#58
^ A Hamsteri keväisissä tunnelmissa.
B Hamsteri ja aarre.
C Hamsteriystävykset  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Anonymous

#59
Olipas Marttiina valinnu meikäläisestä hyvän kuvan  XD