Poskipussi 1/10

Aloittaja viiru, 06.12.09 - klo:18:01

« edellinen - seuraava »

viiru

Huomautan vielä foorumin kautta, että Saija ei jatka enää ensi lehdestä päätoimittajana, vaan allekirjoittanut tulee tekemään samat hommat mitä Saija tämän vuoden aikana. Kaikki materiaalit lehteen (valokuvat, artikkelit, runot, reportaasit, sarjikset, palstat, piirrokset ja niin edelleen) tulee osoittaa siis minulle mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com tai Kontionkatu 12 D 18, 20750 Turku. Deadline on 15.1.2010.

Kiitos kaikille tähän saakka lehden tekoon osallistuneille! Ennen viime lehden PP4/09 julkaisua minulle lähetettiinkin tosi kivasti kuvia, ja muutamia vielä on edelleen julkaisematta, eli kuvatilanne on tällä hetkellä kohtuullisen mukava.

Lajipalstojen pyörittäminen on osoittautunut kaikista raskaimmaksi osaksi lehteä, koska halukkaita palstankirjoittajia ei juurikaan ole löytynyt. Yksi vaihtoehto olisi yhdistää kääpiöpalstat, vaikka itse olenkin pitänyt sitä todella tärkeänä, että joka lajille olisi oma tilansa kuulumisille. Haluaisinkin herättää nyt keskustelua siitä, miten tätä tilannetta voisi kohentaa. Kuinka tärkeänä pidätte lajipalstoja?

Muita sisällöllisiä risuja ja ruusuja?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Mä juuri aattelin että haluan kirjoittaa jutun seuraavalle robopalstalle!  :D Ei kääppäripalstoja saa ruveta yhdistelemään.

GaneshaX

Mäkin tykkään, että lajikohtaiset palstat ovat tärkeitä  :yes:
Todella harmi, jos ei kirjoittajia löydy...

Joskus tulevaisuudessa voisi taas tehdä näitä "kasvattaja haastatteluja".
Ne oli mielenkiintosia, ja vähän kun päästään eteenpäin, niin monet asiat kerkee muuttuun.  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Voisko kääppäripalstojen pitäjiä etsintäkuuluttaa täällä foorumilla? Tai en tiiä onko niin jo tehtykin...  :oops:

Olive

^^Samaa mieltä, myös nimettömiä kasvattajia vois mun mielestä miettiä haastateltavaksi ;)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

viiru

Sintturainen, sitä mie tässä yritän vähän tällein epäsuorasti harrastaakin, löytää palstanpitäjiä foorumin kautta sillä uhalla, että jos niitä ei kukaan kirjoita, niin silloin niitä ei myöskään lehdestä löydä. :)

Kasvattajaesittelyjä olemme julkaisseet ihan sitä mukaa, kun niitä on meille lähetetty. Kysymyksethän ovat olleet näissä aina samat tutut, eli varsinaista haastattelijaa ei tarvita. On lähinnä kasvattajan oman aktiivisuuden varassa tehdä esittely lehteen.

Epäviralliselle kasvattajille oli käytössä hieman eri kysymykset, mutta niitä mulla ei ole ihan tässä just hollilla. Jostain vanhemmasta lehdestä löytyypi varmasti. Tässä kuitenkin nämä kasvattajanimellisen kasvattajan haastattelukysymykset:
Kerro hieman itsestäsi?
Mistä kasvattajanimesi juontuu?
Minä vuonna sait kasvattajanimesi?
Mikä oli ensimmäinen hamsterisi ja mistä sen hankit?
Koska otit uuden hamsterin, miksi ja mistä sen hankit?
Milloin teetit ensimmäisen hamsteripoikueesi?
Syntyikö ensimmäinen poikueesi lemmikkimerkeissä vai jalostusmielessä?
Mitä lajia ensimmäinen hamsteripoikueesi oli ja mitä värejä siihen syntyi?
Mitä lajeja nyt kasvatat ja miksi juuri näitä lajeja?
Mitä turkkimuunnoksia ja värejä kasvatat?
Mistä muista lajeista, turkkimuunnoksista ja väreistä pidät erityisesti?
Montako hamsteria olet omistanut kaiken kaikkiaan?
Montako poikuetta teille on syntynyt?
Montako hamsteria omistat tällä hetkellä?
Mitä ominaisuutta hamsterin ulkonäössä pidät tärkeimpänä?
Kuinka hamsterisi ovat menestyneet näyttelyissä?
Käytkö hamstereittesi kanssa myös lemmikkiluokissa?
Mitkä ovat ikimuistoisimmat hamsterisi?
Mitä kuivamuonaa syötät hamstereillesi?
Mitä tuoreruokaa syötät hamstereillesi useimmiten?
Mitä häkki- tai terraariomallia suosit eniten?
Haluatko kertoa jotakin muuta? Sana on vapaa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Wiivi

Mitä niissä poskipussissa on? Siis tarkoitan, että onko ne vähän niinkuin esim. lemmikkilehtiä, mutta vaan samalla tavalla hamsteriaheesta?
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

wiidii

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Wiivi

Selvä kiitos  :) Sen varmaan saa VAIN jäsenenä? Luin kaikki jäsenyyshommat läpi, mutta kuitenkin: Voiko jäseneksi liittyä vain lehden takia? Kannattaako? Ei naureta 8-)

wiidii

Tottakai voi liittyä "vain" lehden takia, ja niin monet tekevätkin! :) Poskipussi on kuitenkin jäseneduista tärkein.
Hallituksen jäsen 2017.

Wiivi

Selvä. Saatanpa sitten tehdä niin  :D

EDIT// Onko tuo "marraskuun" lehti jo tullut kaikille? Mietin tässä, että kannattaako liittyä enää tähän aikaan vuodesta, että kerkeääkö lehti tulla? Vai liitynkö vasta ensi vuodeksi?

Vevve

^ Jos liityt nyt, et saa enää marraskuun lehteä, vaan siitä seuraavan.

Wiivi

Okei, liityn sit ens vuonna  :)

wiidii

Voit liittyä jo nyt, ja jäsenkautesi alkaa lehdestä 1/10. :) Eli ensimmäinen lehti jonka saat on 1/10 ja viimeinen 4/10.
Hallituksen jäsen 2017.

Wiivi

Siis en kuitenkaan joutuisi maksamaan ylimääräistä tältä vuodelta?