• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Vevve

#780
Lainaus käyttäjältä: "sarilau"Jos kiinnostaa kasvatustoiminta ja tarvikkeet niin jollekulle voisi olla tässä tilaisuus:

http://www.arena.fi/markkina/tori/kohde ... 1&vifNav=Y


Mitäköhän tolla arsenaalilla on kasvatettu.

Einoo

#781
Mitäköhän sitä kirjoittais Viljamista OSJH:n jäsenlehteen 8D
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Minski

#782
Mun uusin tulokas Cyrus on jo Suomen puolella :pileet: Jee hyvä Marjut :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#783
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mun uusin tulokas Cyrus on jo Suomen puolella :pileet: Jee hyvä Marjut :)

Cyruksen lisäksi täällä olisi Pähkinälle ja KaisaM.lle hamsut. Aivan ihania kavereita.  :lov  Kuvia pitänee otella ihan kaikkien iloksi muutama vaikkapa huomenna kun selviän Saloon asti. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#784
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Aivan ihania kavereita.  :lov  
Me vai ne hamsut :D
Juu kuvia heti mulle kun mahdollista !
Mitenkähän toi Cyrus kuuluu oikeeoppisesti lausua ? Kaikkee sitä tulee pohdittua :D
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#785
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Aivan ihania kavereita.  :lov  
Me vai ne hamsut :D
Juu kuvia heti mulle kun mahdollista !
Mitenkähän toi Cyrus kuuluu oikeeoppisesti lausua ? Kaikkee sitä tulee pohdittua :D

Molemmat.  :P  Itse olen tälleen suomalaisesti sanonut vain syrus.  XD  Omasta Balefire FenMahrelista tuli ihan vain Femma.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Yadell

#786
Ostin Hennille uuden terraarion, 100x40x40cm ja maksoi vain 30e, lisäksi sain sen mukana ilmaiseksi ruokaa, puisen putken ja kuljetusboxin :o
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Sintturainen

#787
^Ohoh, mistäs löysit niin halvalla?

Mulla on kääppärikuume, kiinari tai helmitalvikko ois aika  :lov  Ja mun piti pitää vara että muuta ei tuu tilaa viemään ku syrkkejä  :S  Ei ois pitänyt kantaa kirpparilta kotiin noita ylimääräisiä terroja ja minidunia...  :c8

Pähkinä

#788
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Cyruksen lisäksi täällä olisi Pähkinälle ja KaisaM.lle hamsut. Aivan ihania kavereita.  :lov  Kuvia pitänee otella ihan kaikkien iloksi muutama vaikkapa huomenna kun selviän Saloon asti. :)

Ihanaa että hamsut on jo Suomen puolella. Kiitokset vielä Marjutille ja kuvia tosiaan pitää pikkuisista nähdä.  :D




edit: siirretty terrakeskustelu omaan aiheeseensa (itsetehdyt asumukset)//Ninde

Einoo

#789
Nyt on tainnut Jalille aika lähtä 8( Nyt kaula aivan paljas ja märkä.. ja muutenkin apaattinen.. huomenna ell.lääkäriin... onhan Jalilla vähän ikää 1v 2kk.. mutta haikea fiilis. Jalilla on aina ollut ohut turkki ja viime näyttelyssä siitä huomautettiinkin mutta ei ikänä paljas ja niin.. voivoi 8((
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Minski

#790
^ Ootko kattonu, ettei sillä oo liian pitkät hampaat ? Tosta kaulan märkyydestä vain tuli mieleen, että kuolaisiko hamsu ja yksi syy semmoiseen voisi olla liian pitkät hampaat (toki on muitakin syitä).
Monilla syyriksillä kaulasta lähtee monesti veteraani-iällä karva, joten ettei olis ihan vanhuus vain kysessä Jalillakin ?
Hamsteriton tätä nykyä

Einoo

#791
Minun mielestäni ei ole pitkät... Mutta kun Jalin kaulalla ei ole melkein ollenkaan karvaa. Raukka vikisee , mutta hyvin ainakin syö nuita ituja! hyvä puoli se on ainakin. Mutta eilen illalla kun katsoin kaulaa niin se ei ollut märkä. Vai voisivatko nuo hampaat olla sitten liian pitkät? Joka tapauksessa huomenna eläinlääkäriin.
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Minski

#792
^ Ok. Kuolaaminen voi toki johtua myös kivuista ja jos kerta hamsu vikiseekin niin ei kuulosta hyvältä. Mutta eläinlääkäri osannee tutkia paremmin.
Hamsteriton tätä nykyä

Lakupekka

#793
Havahduin illalla, kun Evelyn rääkäisi. Kapusin äkkiä hätäkädessä katsomaan ja siellä se uinui täysin rauhassa pesässään. Puruja rapistelin ja toinen nousi venytellen ylös ja mulkoili minua, ''mistäs herätit minut''. Olisin varmasti panikoinut, mikäli en tuolta hamsujen ääntely kohdasta olisi lukenut tuosta unissaan ääntelemisestä. Kyllä minä sitten seurailin, että toinen alkoi omiaan puuhailla kaikessa rauhassa. Nimin, mutta kylläpä pelästyin. :mrgreen:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Einoo

#794
Lainaus käyttäjältä: "Einoo"Nyt on tainnut Jalille aika lähtä 8( Nyt kaula aivan paljas ja märkä.. ja muutenkin apaattinen.. huomenna ell.lääkäriin... onhan Jalilla vähän ikää 1v 2kk.. mutta haikea fiilis. Jalilla on aina ollut ohut turkki ja viime näyttelyssä siitä huomautettiinkin mutta ei ikänä paljas ja niin.. voivoi 8((

Tänään käytiin el.lääkärissä. Jalilla on jokin ihottuma. Eläinlääkärin pöydällä poika juoksi pirteästi ja silmät täysin auki ja muutenkin normaalimpana. Joten nyt on Jali tuolla lääkekuurilla ja toivottavasti se auttaisi! 8 ))
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong