• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#750
^Hui hitsi  :shock:

MirkkuH

#751
...mäkin vähän innostuin :c8  ja tilasin "vähän" kamaa zooplussasta.
Huomenna haen postista ja pitääkin ottaa kuva tsoppailuista xD

Saana

#752
Hamstereille on paljon kivempi ostaa ko itelle! :sydan

Anonymous

#753
Mun on "pakko" ostaa noille karvattomillekki kakaroille ruokaa joten ne on kyllä etusijalla. Totta kait hyvänä 2 ja melkein yhtä tärkeinä tule hamsut (ikinä en niitä ruuatta jättäis) :lov

MirkkuH

#754
^^joo, mä en muista mitä olisin itselleni ostanut: no kerran hemmoittelin itseäni ja ostin kahdet uudet kengännauhat :D

Vevve

#755
Ostin eilen pitkästä aikaa ittelleni jotain, mutta siitäkin päästään kun saan zooplussatilaukseni kotiin.  :D

Louna

#756
Mä lähdin eilen ostamaan suoraväriputelia tukkaa varten ja palasin 6 hamsterin ruokapakkauksen, hamsun herkkujen, dunan ja ruotsalaisen tukkuhamsterin kanssa  :oops:

Jyväseosta oli ihan tarkoituskin ostaa, mutta en löytänyt ihan kaikkea mitä olisin halunnut ja kaikista pusseista mulle tuntemattomilta merkeiltä ei nähnyt läpi niin halusin ostaa kokeiluun kaikenlaista. Duna lähti mukaan kun näin 50 eurolla valkopohjaisen hamsteridunan kokoisen marsudunan, ja aattelin ostaa sen ihan vaan tulevaisuuden varalle kun yleensä näkee vaan niitä ärsyttävän räikeitä dunia myynnissä. Hamsteria mun ei ollut tarkoitus ostaa eikä varsinkaan eläinkaupasta, mutta kun mies ehdotti et haetaan ny sit niin en mä pystynyt kieltäytymään  :D

Pitää nyt miettiä jos siirtäisi talvikon tuohon uuteen dunaan ja uuden syrkin talvikon terraan, tai sit annan olla noin kun ne on siihen asti että saan ostettua tai tehtyä ison terran syrkkiä varten.
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Ken_G

#757
Lainaus käyttäjältä: "oonaP."No en ole varma että minne palstalle tämä kannattaisi kirjoittaa, mutta minä ja pikkuveljeni menimme syöttämään minun talvikolleni ja kahdelle roborovskille raeruohoa.  :|  Ja nyt alkoi huolettamaan, että jos se raeruoho ei ole sopivaa niille tai jotain. Ei ole kyllä ainakaan näkynyt mitään oireita ..

En antaisi rairuohoa, onhan muutakin syötävää yllin kyllin. Asiasta keskustelua tuolla:

viewtopic.php?f=4&t=5957&start=650

Pummi

#758
Omh, Pummi teki prison breakit ja oli kadoksissa eilisen, kiitos jänskit.

Lainaus käyttäjältä: "Louna"yleensä näkee vaan niitä ärsyttävän räikeitä dunia myynnissä.

Joo ai että mua oksettaa toi sähkönsininen miniduna, minkä ostin hätäpäissäni, kun sain vähän alennusta enkä jaksanu katella mistään kauempaa.

Pakko oli sitten hankkia myös samansininen juoksupyörä sekä tunnelisysteemi (ja nyt en voi, eli en halua huolia tonne enää muita värejä), jotta löytyis edes joku järki tosta ja nyt ehkä jopa melkein pystyn elämään ton dunan pohjan kanssa  :D  On tarkkaa, en mie jaksa katella mitään kymmeniä eri värejä tuolla, le epileptikoituminen 'd

Anonymous

#759
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä on flätti?   :oops:

Louna

#760
Mä oon käsittänyt että se on tällainen geo flat-boksi:  http://www.petcentreonline.co.uk/ecomme ... ct~305.htm
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Lisette

#761
[size=85]ex-feliX.[/size]

Anonymous

#762
^^Kyllä molemmat ovat flättejä

Anonymous

#763
okei kiitti =)

sarilau

#764
En löydä oikeaa ketjua..

Tuntuu, että menee tämä hamsterivillitys jo ihan yli. Muuttelin taas hamstereiden hyllyjä kun tuo syyrialaisen häkki on niin epäköytännöllinen siivota. Laitoin sen nyt lattialle, jotta voisi päästä jaloittelemaan iltaisin suoraan häkistä. Ollaan rajattu portaiden alle eläimille oma tila jossa niitä voisi ehkä pitää myös vapaana välillä (syrkkiä siis). Loput häkit joita on tällä hetkellä 3 (vaikka on vain yksi hamsteri syrkin lisäksi) on tällä kertaa avohyllyssä päällekkäin. Todennäköisesti löydän viikon sisällä tästä järjestelystä taas jonkun virheen ja alan taas sisustaa uudelleen...

Mies vain vitsaili kun siirrettiin "vanha hamsuhylly" olohuoneeseen, että nyt kun sulla on tässä tyhjä hylly niin varmaan kohta tähän ilmestyy lisää hamstereita...Olen tilannut meille kaksi hamsua lisää eli perhe koko kasvaa 4 hamsuun + kaniin. Vähän kauhistuttaa että miten alkaa sujua, vaikka olenkin ihan innoissani..

Tuntuu, että koko ajan pitää olla tuomassa tai viemässä tuoreruokaa, hamsterin häkkiä tai tms. johonkin suuntaan. Nytkin on yksi hamsun matkaboksi postissa odottamassa noutoa..olenkohan sekoamassa vaiko vain rakastunut ???  :c8
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]