• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Wiivi

#540
^ Oi miten suloisia  :lov

MUOKS.. (laitan samaan viestiin ettei vie turhaa tilaa)

Onko muuten mitenkään mahdollista, että hamsu eläisi neljä vuotiaaksi? Kaverini kerran sanoi, että sen kaverin hamsu oli elänyt niin kauan.
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

tintsku

#541
^Tuskin on mahdollista.

Meillä muutti hamsut tänään minun huoneesta ''perä huoneeseen'', jossa ei nuku ketään vaan toimii tavaroiden säilytys huoneena. Ite en olisi niitä sinne halunnut viedä, mutta äidin mielestä mun huone on täynnä puru ja heinä pölyä ja muka epähygienistä nukkua eläinten kanssa samassa huoneessa, pyh.
Mutta saanpahan ainakin uuden hamsun, kun suostuin viemään ne sinne :P

Anonymous

#542
Mahtavan upeeta saada uusi nimi kasvattajalistalle  :D  Hienoa Heidi ja Roudan hamsterit. :sydan

ammie

#543
:aplodit:  Onnea GaneshaX:lle kasvattajanimestä!

Meidän syrkit pitää nykyään aika järkyttävää meteliä, isosisko esimerkiksi ei oikein pysty nukkumaan huoneessani noiden hamsujen takia. Välillä tuumin, että hitsi kun nuo hamsut olisi eri huoneessa, mutta en kyllä pienen melun takia niitä olis valmis siirtämään pois mun huoneesta. Tulis pian eroahdistus.  :P
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#544
äääh, alkoi olee jo ikävä mun pikku hamstraajaani, ku olin poissa 6 päivää kotoota mun mummolassa lomaa viettämässä.. Mut nyt taas oon kotona pikku Leevin luona  :sydan

GaneshaX

#545
Kiitos onnittelijoille  :)  Kyllä sitä päätöstä sitten odotettiinkin  :P
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

#546
^Onnittelut!  :sydan

Jospa minäkin saisin nimeni takaisin vielä tän vuoden puolella...  ;)

Minski

#547
Onnea täältäkin ! :)


Viimeinenkin Jumban poikanen lensi pois kotoa, nyt on kaikki lapset maailmalla ympäri Suomea :)


Huomenna meillä on mummo- ja pappapippalot täällä, kun arvoisat vanhukset SHY VL Roderick Rokkitähti* sekä KJV08 Tajinda Taikatähti+ täyttävät 2 vuotta :sydan :sydan :sydan Ihanaa, mutta niin haikeaa; juurihan tämä pesue oli tämän kokoista tiiperoa. Onnittelut myös Oderica Onnentähdelle Vantaan suuntaan sekä SHY VL Idalmiina Iltatähdelle Haapajärvelle :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

tintsku

#548
Oon katellu saksalaista hamsteriforuumia ja siellä suurinosa käyttää syrkeillä kylpyhiekkaa koko ajan, mistäköhän sitte johtuu, että suomalaiset sitten sanoo, että hiekka tukkii hajurauhaset? :pihalla:
Eihän syrkit luonnossakaan välttele hiekkaa, ettei hajurauhaset tukkeudu...?

Wiivi

#549
Mistä ihmeestä mä saisin sellasen hamsuaitauksen, jossa Lolaa vois pitää?
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Juulia

#550
^ Esim. joissain nettikaupoissa olen nähnyt juoksutusaitauksia myytävän :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Wiivi

#551
^ Kiva kiitos  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

MortimerRiddle

#552
Oi! Oli mukavaa kun tänään arempi tyttö Sisukin uskalsi tulla kädellä ja pääsi super pahvilootaan jaloittelemaan. Peetu sen sijaan jo rynnii kädelle heti sen nähdessään  xD
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

ammie

#553
Käytiin Virossa risteilyllä ja bongasin eläinkaupan siitä yhdestä liikekeskuksesta ja oli muuten halpaa. Olisin ostanut sieltä kuljetusboksin, mutta kun ei ollut sopivia, oli vaan flatteja ja sit liian isoja bokseja. Päädyin ostamaan vaan ruokaa hamsuille, 2 kiloo Hamster crispyä maksoi yhteensä vähän päälle kuus euroo.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#554
^ Virukeskus vai Rocca Al Mare? Olin justiin viimeviikolla Tallinnassa, ostelin kaikenmoista ihan liikaa. :D