• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#435
Gabberit on halvempia... Ja kätsympiä  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

irap

#436
GaneshaX/ tiiätkö, oisko sulla kesälomalla hamsterin poikasia? (;
pk luonnonvalkonen uros ois mahtava, myös pk soopelit.  Tai joku sielä raumalla tai rauman lähettyvil, jol ois? :--)
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

GaneshaX

#437
Ei sellasta voi tietää  :mrgreen:  Joko suostuvat lisääntymään tai sitten eivät.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#438
Hitsinpimpulat... Mua on vähitellen alkanut pohdituttaa että toisen syrkin tahtoisin.  :roll: Kyllä tänne jonnekin mahtuisi, pelkkä järjestelykysymyshän se olisi.

nennu

#439
Lainaus käyttäjältä: "Karoliina"Ai muuten, toi 75e onkin tarjoushinta, jos nyt tarttee dunaa kannattaa ostaa täältä:  http://www.lemmikkiexpress.fi/product_details.php?p=438

Täällä petpointissa maksaa tuollainen duna 89e :shock: ..tietty tuollekkin tulee hintaa kun päälle postimaksut.

GaneshaX

#440
^^ Niinkai siinä käy, että koko ajan hamsuja tulee lisää, lisää ja lisää  XD
Mä haluaisin niin kovasti pari cämpsyä, mut hyllytila ei kohta enää riitä syrkeillekkään.

Tarttis käydä ikeassa hakemassa kolmas hylly, ja sitä ennen saada tehtyä täällä joku kompromissi tosta palkintohyllyn paikasta :kieli
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

irap

#441
huhhuh, teillä on oikein hyllyt. Mulla kaikki 'nätisti' nurkassa :DD
(okei, herbert, Dana ja Luna on pöydillä ;)

Mistähän sais silmätippoja hamsterille, paljonkohan maksaa?
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

eennn`

#442
Mäkin olen ajatellut sitä toisen hamsterin ottamista, kun tuo duna lojuu tuolla huoneessa tyhjillään ja olisi kauhea hinku saada sinne asukki   :)  Ja kun vanhemmatki jo lupas että saan toisen hamsterin ottaa, mutta vasta keväämmällä, joten jos jollakin on poikasia suunnitteilla Oulun seudulla nyt ennen kesää niin ilmotelkaa  ;)
[size=85]Agata <3[/size]
[size=85]R.I.P. Atsiuuh! 14092007 - 02122009 <3[/size]

Wiivi

#443
Iskän pää on nyt täysin käännetty! Se suostuis ottaa hamsun taloon, kun oon luvannu maksaa ja hoitaa ite kokonaan..  :) . Se on kysellytkin multa kaikenlaista, mm. mitä sellanen syö ja mitä maksaa jne. Se aattelee et tiedän kyllä hamsuista tarpeeks, eikä sille ois mikään ongelma, jos sellanen meille tulis  :lov . Voikun äidinkin pää saatas vielä käännettyy. Se lähtee matkoille maanantaina viikoks, ja tulee sit seuraavana maanantaina pois. Iskä sano et se voi puhuu sille sit kun se tulee sieltä, niin se on paremmalla tuulella  :) Pitää vaan kärsivällisenä odotella viikon ajan..
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

irap

#444
meil taitaa vili kuolla nyt pian, niin huonosa kunnosa sen löysin tänään. Tuskin selviää maanantaihin.  :cry:  :cry:
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Wiivi

#445
^  :cry:
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

MiriKuku

#446
Tässä hamsterini blogi käykää katsomassa. Blogissa kerrotaan yleisesti tetosta ja sen toilailuista ja lavastettuja tarinoitakin on yksi.  :D

Teton Blogi :sydan
Teto lover
Teton Blogi

Vilma

#447
^ Voi harmi, osanotot!  :(
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

KaisaM.

#448
On se niin kiva, kun on pesässä poikasia, jotka on mun ihkaensimmäisen hamsterin tyttären tyttären pojan tyttären lapsia  :sydan   :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nilla

#449
Meillä oli päässy hamsu karkuteille luultavasti tossa perjantaina! Jo perjantaina ihmettelin, kun Tessi kyyläs kauheesti mun hyllyn alimmalle hyllylle jossa oli kuljetusbokseja. Aattelin vaan, että Tessi luulee et niissäkin olis joku hamsu ja sanoin Tessille et ei sielä mitään oo. Joo eipä... Huomenna Tessi taas kyyläsi samaan paikkaan niin oli pakko mennä tarkistamaan niin siellähän nukkui Edina ja vieressä kauhee kasa auringonkukansiemen kuoria! Ihmettelen, et miten se on päässy tuolta gabberista pois, koska muistan etten jättänyt sitä auki.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!