• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsukasvatusta usa:n tyyliin

Aloittaja Elven, 13.11.09 - klo:10:59

« edellinen - seuraava »

Elven

Ihan pakko näyttää tämä, kun löysin. Siis oikeesti.  :shock:
Tuo alempi terrakin vois ilman tota legoista tehtyä väliseinää olla sopiva yhdelle syrkille... Mut mä en ees onnistunu laskemaan montako siellä on.

//http://www.youtube.com/watch?v=dfNLXNPNkm4
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Elven

#1
Noniin, ja lisää löytyy. Pitäis vissiin lopettaa... En hitsi luovuta, ennen kun löydän ees yhden kunnollisen oloisen.

//http://www.youtube.com/watch?v=oLIHrPlIMQg&feature=related
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Vevve

#2
Karmeat pikkukopit tossa ekassa, eikä mitään suojaa.  :|

Joissain osavaltioissa Yhdysvalloissa kiinarit on muuten kiellettyjä. Ne kuulemma levittää tauteja tai jotain...

Hamsufani97

#3
Kertakaikkiaan inhottava tuo eka video..
No ei kai ne kiinarit sen kummemmin tauteja levitä ku muutkaan hamsut.

GaneshaX

#4
^^  :pihalla:
Oliks se nyt jossain päin aasiaa vai missä, kun hamsterin pitäminen ylipäänsä on rangaistavaa... Et kyllähän noita outoja paikkoja maailmaan mahtuu.

Voi itku :mad:
Kyllä sitä taas huomaa, että suomessa on suurimmalla osalla lemmikkihamsuista asiat hyvin, vaikka jotkut pitää duna hamsteriakin pienenä häkkinä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Essi

#5
Toi ensimmäinen, Herrajumala ku pienet tilat raukoilla;( Kumpa pääsis parempaa kotii ..

Looq

#6
Kauheen pieniä noi tilat, ja pelkkä ruokakuppi siellä.  :S

MirkkuH

#7
...järkkyy :shock: siellä lukee: yksi hamsteri raiskattiin; ehkä on kantava :rant:

ammie

#8
Toi on niin surullista nähtävää.  :<  Aivan järkyttävän pienet tilat tuossa ensimmäisessä videossa kantavilla ja jo synnyttäneillä hamstereilla. Purujakin oli hirveän vähän, vaikka poikasia oli tullut. Mitäköhän sitten, kun nuo poikaset tuosta alkaa kasvamaan? Toivottavasti edes silloin siirtää isompaan tilaan, eihän ne mahdu tuonne millään. Että pistää taas vihaksi.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#9
Ihmettelin kans ton ekan videon lähettäjän selittelyä että laskekaa hamsterit jos haluatte, minä en laske kun niitä välillä kuolee eikä se ole kivaa tai jotain sinne päin... Siis häh?  :pihalla:

tintsku

#10
Voi raukkoja :( Poikasilla ja emollakaan ei ole mitään suojaa, en ihmettelis vaikka se söis ne :|

Onneksi suomessa suurimmalla osalla hamsuilla on paljon paremmat oltavat, kuin noissa videoissa, toki suomessakin on niitäkin, jotka piettää hamsuja pienissä ja virikkeettömissä asumuksissa.

suski87

#11
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Ihmettelin kans ton ekan videon lähettäjän selittelyä että laskekaa hamsterit jos haluatte, minä en laske kun niitä välillä kuolee eikä se ole kivaa tai jotain sinne päin... Siis häh?  :pihalla:

Itse olettaisin hänen tarkoittavan vain sitä, että vaihtuvuus on hamstereiden kohdalla niin suurta, kun uusia syntyy ja vanhoja kuolee, ettei hän jaksa pysyä kärryillä siitä, montako hamsteria omistaa. Ja sitähän aika usein isomman lauman omistajilta kysytään; montako noita tarkalleen ottaen on? Tuon ymmärrän itse hyvinkin, itselläkin kun hiiriä on nyt 50+, niin vaikka sitä terrakohtaisesti muistaakin ketkä ovat missäkin ja montako kussakin on, niin kyllä minun pitäisi mennä eläinhuoneeseen plussailemaan terrojen asukaslukuja yhteen, jos joku noiden tarkkaa määrää kysyisi, ulkoa en muista.

Mutta aika järkkyjä terroja kyllä. Kävisivät kokonsa ja sisustuksensa puolesta ennemmin kuljetusbokseista, ja "pääterrassakin" hamut olivat kuin sillit suolassa. Ei noissa oikein näkynyt eläimille mitään mahdollisuuksia käyttäytyä lajinomaisesti.

HamsterSailor

#12
Kamala toi eka... voi pikku raukkoja... :itq: kamalaa kohtelua tollanen!

Violahh

#13
Kauheita! Ekassa videossahan ne ylimmäiset on aivan liian pienissä  :cry:  ja siinä tokassa videossa ne on suunnilleen jossain minidunassa, huhhuh..
Viola [size=85]01.03.2009 - 15.02.2011
Lepää rauhassa rakas
?[/size]

[size=65](Lopetettiin kasvaimen takia...)[/size]

Hami

#14
Niin no USA:ssa mummelit kuivaa kissoja mikroaaltouuneissa.
Mitä voimme USA:laisista olettaa silloin?

Tuo on ensimmäinen video on todella surullinen siinä mielessä että hamstereilla ei todellakaan ole tilaa. Mutta sitähän ei tarina kerro onko nuo ns. synnytys kopperoita.
Taustoja ei paljon videossa kerrota niin todellisuudessa ( toivon mukaan ) tilanne aikuisten kohdalla olisi parempi.
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]