• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

viiru

#45
Mä keräilen muuten kanssa hamsteripostikortteja! Ei niitä ole kuin alle kymmenen ehkä, mutta suurella vaivalla ympäri maailmaa roudailtu.  :P
Cheersbigears-talvikkokasvatus

tintsku

#46
Ihania tavaroita Minskillä:)
Täällä on yhessä eläinkaupassa nuita mangeetteja ja tarroja, kävin eilen kyseisessä kaupassa. Ajattelin ostaa, mutta eipä tullut ostettua.
Käyn sitten joskus ostamassa. :)

Mustikkamaan

#47
Molen ostanut noita "tärinähamsuja" Lidlistä uutena, ne myydään kyllä hiirinä - mutta hamsu mullekin tulee enemmän mieleen :D Koirat ja kissat kyllä diggaa niistä kovin, niille ostinkin (äipän kissoille yks, mein koirille kaks). Meillä on myös musta valkonauhainen muotovaliotärinähiirihamsteri  :sydan Ne on kyllä kaapissa kaikki häpeemässä - noh, täytyyhän jokaisella olla oma kaappihamsteri!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#48
^ Yhdessä kaupassa niitä myytiin myös marsuina.
Hiirinäkin on jossain myyty, vaikka hiirtä ne ei kyllä muistuta yhtään, kun ei hiiret oo tommosia söpön pyöreitä.

Lainaus käyttäjältä: "ammie"Mä näin tiimarissa muistaakseni jonkin sortin ystävänpäiväkortin, jossa oli syrkin kuva.  :)
Täytyypä käydä joku päivä katsastamassa, kiitos vinkistä :)

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Mä keräilen muuten kanssa hamsteripostikortteja! Ei niitä ole kuin alle kymmenen ehkä, mutta suurella vaivalla ympäri maailmaa roudailtu.  :P
Millasestas summasta kokoelma on kaupan ;)
Hamsteriton tätä nykyä

Essi

#49
No hyvä ku kerroin siitä mis noit juttui myydään  :D

jennu

#50
Meillä ei nyt vielä ole kuin sellainen tärinä-hamsu xD
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Essi

#51
Mä haluisin vaikka mitä!! Mut en raaski ny rahaa lähtee tuhlaa xD

Sohvi

#52
Mistä noita "tärina-hamsuja" saa ??
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

jennu

#53
^ itse ostin omani nokian kylpylästä  xD . Siellä se oli hamsu-kasan keskellä. Tosin uskon että on järkevämpiäkin paikkoja josta niitä voi ostaa.

Mä tahtoisin kanssa tarroja, mangeettejaa, ja kaikkea hamsuihin liittyvää  :D
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Vevve

#54
Multa löytyy niitä laulavia ja tanssivia hamstereita kaksi. Ovat aika kamalia, mutta olenkin ostanut ne aika kauan sitten.
Toinen on sellainen iso, varustettu pitkillä hiuksilla, voikukalla kädessä ja solmuvärjätyllä hippipaidalla ja se laulaa jotain "If you're going to San Fransisco.."
Toinen on sellainen pieni avaimenperä päällään mustat vaatteet ja sellainen nauha päässä. Se ei liiku, mutta laulaa sitä KungFu Fighting -biisiä...  xD

Noita kirjoja olisi kiva löytää, mutta mulla ei ole yhtäkään vielä.

Enkeli89

#55
seppälässä on lasten osastolla vaaleanpnaisia pitkiä paitoja joissa on hamsterin kuva ja jotain vihreää tekstiä
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Minski

#56
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mun hamsteripostikorttikokoelmassa on peräti 6 postikorttia :):
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... rtteja.jpg

Tuo kahvikuppi-hamsukortti on sisäpuolelta tämmöinen:
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... _puoli.jpg
Seitsemän hamsupostikorttia on nyt, kun yksi (venäläinen ?) hamsukortti löytyi kokoelmiin lisää:

Hamsteriton tätä nykyä

Essi

#57
Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89"seppälässä on lasten osastolla vaaleanpnaisia pitkiä paitoja joissa on hamsterin kuva ja jotain vihreää tekstiä

Tiiän mul on sellane XD

Sohvi

#58
Muutes meijän Faunattaressa myytiin sellassia hamsteri aiheisia kalentereja. En tiiä paljon makso mutta niit oli ku kävin katsomassa
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

jennu

#59
Mä onn alkanut ruokakuppeja haalimaan xD
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]