• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

Essi

#15
Mä oon nähny Mustisja mirris Semmosen palapelin mis oli syyris jossai mukis.

tintsku

#16
^Mulla on semmonen, makso vaan euron :D

Minski

#17
Lainaus käyttäjältä: "NipsuRakkaani"Tietääkös kukaan, onko mitään (netti/tavallista)kauppaa, mistä hamsutavaroita saisi ostaa?
Tuolla on tosi ihania hamsujuttuja: http://www.cafepress.com/petwebsite/5991415

Mutten ole perehtynyt miten noita voi ostaa, ihaillut olen vain :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sohvi

#18
hitsi, ihastuin huppariin. ja paitaan ja kaikkeen. ostais jos ois puntia
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Elliska

#19
Tälläinen palapeli olisi kyllä hieno :)
Tosin siinä on 300 palaa, ja hamsterin ympärillä on paljon tyhjää joka tekee palapelistä vaikean :D

Minski

#20
^ Tuota samaa palapeliä juuri on Faunattaressa myyty joskus :) Tuossa aiemmin siitä kirjoitinkin. Olisin ostanut, jos ei olisi ollut väärän värinen hamsu :P
Hamsteriton tätä nykyä

Juulia

#21
Näin eilen Itäkeskuksen Faunattaressa hamsteriaiheisen mukin, hamsteritarroja ja taisi palapelikin olla.

Muki & tarrat olisi olleet kivoja, jos eivät olisi maksaneet niin paljon! :(
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

tintsku

#22
^^^^Minulla on just samanlainen palapeli, ei se nyt niin vaikea ollu vaikka ympärillä oli paljon tyhjää. Maksoin ite tuosta vain euron :kieli

GaneshaX

#23
Mulle ei ole kertynyt kuin kirjoja. Joskus näin jonkun kotona, aivan sika hienon syrkki-jääkaappimagneetti sarjan. Sellasen kun jostain löytäis. :)

(olispa tossa perhemedian palapelissä ollut edes värimerkkinen hamsu)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Elliska

#24
Mä haluaisin hamsterimukin! Sellanen ois aivan ihana missä olisi talvikoita tai roboja, mutta taitaapi löytyä vain syyriksiä. :|

viiru

#25
Olen keräillyt lähinnä hamsteriaiheista kirjallisuutta ja postikortteja, jotka kehystän ja pidän hamsulan sisustuksena.

Kirjasto ei toistaiseksi ole vielä kummoinen, mutta seuraavat teokset meiltä löytyy:
- Hamsterlopaedia: A Complete Guide to Hamster Care (Chris & Peter Logsdail, Kate Hovers: 2002 Ringpress Books)
- Hamsters: A Complete Pet Owners Manual (Peter Fritzsche: 2008 Barron's Educational Series)
- Enjoy Life With Hamster (Fujiwara Akira: 2008 Takahashi Shoten)
- Training Your Pet Hamster (Gerry Bucsis, Barbara Somerville: 2002 Barron's Educational Series)
- Anifa - Animal in Family (2003)
- Hamsterikirja, jolla ei ole romajeilla kirjoitettua nimeä, julkaissut Kawade Shobo Shinsha (2003)
- Toinen hamsterikirja, jolla ei ole romajeilla kirjoitettua nimeä, "Hamster - Rabbit - Squirrel" (1997, printed in Japan)

Niin ja juu, japaninkieleni ei ihan niin sujuvaa ole, että voisin hyödyntää sieltä hankkimieni kirjojen tekstejä. Ihan kuviensa takia ne olen sieltä roudannut. =)



Suomalaisia kirjoja ei vielä meillä olekaan, tarkoituksena olisi kyllä kaikki markkinoilla olevat yrittää saada käsiini. Aion jossain vaiheessa kunnostautua ja tehdä pienen kirjavertailun, että tiedän mitä suositella kasvattieni ostajille. Ja sama tulee luonnollisesti Poskipussiin. =)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sohvi

#26
Mistäs olet noi saanu käsiis ?? Ihan käyny ostanu vai ??
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Elliska

#27
Onpas noita kirjoja  kertyny jo viirulle :)

Tosi hyviä kuviakin näyttäisi olevan!

viiru

#28
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Tosi hyviä kuviakin näyttäisi olevan!
Juu, varsinkin noissa japanilaisissa on ihan aivan mielettömän hieno kuvitus!

Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Mistäs olet noi saanu käsiis ?? Ihan käyny ostanu vai ??
Logsdailin kirjaa on saanut ainakin joskus ihan suomalaisista kirjakaupoista, mun taitaa olla Suomalaisesta, ja nuo muut englanninkieliset olen tilannut. Japaninkieliset taas ovat löytöjä sikäläisistä kirjakaupoista.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#29
Ihania nuo viirun omistamien kirjojen hamsukuvat :sydan Teksteistä ei niinkään väliä, mutta kuvat <3

Hamsukirjat olis kyllä hyvä keräilykohde :yes: Harmi, kun olen johonkin hävittänyt/antanut vanhoja kirjaston poistosta saatuja hamsukirjoja ja divarista aikoja sitten ostettuja hamsukirjoja :| Voiskin alkaa keräämään niitä takas ja joitain uudempia hamsukirjoja myöskin :)
Hamsteriton tätä nykyä