Mitä ostit viimeksi hamsterillesi (osa 2) ?

Aloittaja Minski, 09.08.09 - klo:20:35

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

^Maksu hoidetaan tilauksen yhteydessä, eli pääasiassa kai luottokortilla ihmiset tilaa. Minä tosin käytän hyväkseni Sampo-pankin visa electronien porsaanreikää, jonka järjestelmä tunnistaa virheellisesti luottokortiksi (erona vain että tilillä täytyy oikeasti olla tarpeeksi rahaa, luotolla ei siis mitään lähde eteenpäin).

Itsekin olen tuon isomman mökin kohdalla miettinyt, kannattaako ottaa riskiä ettei kolot olekaan tarpeeksi isot. Tuon tilaamani kohdalla googletin ja löysin keskustelun, jossa mainittiin syrkin mentävistä rei'istä jonka vuoksi sen päätinkin tilata. Itse ainakin päättelisin kahden tarjossa olevan koon vuoksi että toinen on tarkoitettu kääppäriä/hiirtä isommalle, mutta mistäs sen sanot varmaksi. :pihalla: Voipi silti olla että tuo lähtee seuraavaan tilaukseen mukaan, ja toisaalta jos vaikka tuo osoittautuisikin liian pieneksi olisi siinä hyvä syy hankkia talvikko, jotta mökki saataisiin hyvään käyttöön.. :D

Tämä olisi tosi käheä jos sitä vaan saisi syrkkikoossa..
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

KaisaM.

Ooooooh! Siis eikö noi tuotteet voi jäädä tulliin tms ja aiheuttaa lisäkustannuksia? En jaksanut koko keskustelua käydä läpi, niin missä maassa tuo Zooplus on? Voiko maksaa Sampon verkkopankissa, vai käykö vaan joku luottokortti?

Itse ostin tänään mansikanmakuisia jogurttinappeja ja sitten vitamiinivalmistetta. Vitamiini lähinnä rotille, mutta varmaan joskus laitan hamsuillekin.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Hessuinen

^Kyllä ne tulliin voi jäädä, mutta tullimaksuahan näistä ei siis tule kun EU:sta saa tilata ilman mitään rajoja ja tuo on zooplussa Saksan osasto. Itse olen ainakin hyvin onnistuneesti maksanut tuolta ostokset Sampon visa electronilla (tavallinen pankkitili ei siis käy vaan pitää olla nimenomaan electron-kortillinen). Itseasiassa Sampon tilin hankin juurikin nettiostoksia varten teininä ja käytän nykyäänkin vaikka tuo visakin jo nykyään on, tuntuu vain turvallisemmalta kun kukaan netipeelo ei voi huonossakaan tilanteessa kuluttaa enempää kuin tilillä on (tuo Sampo ei siis ole varsinainen tilini). :grin

ja ettie nyt mun pölisemiseni tässä topassa mene ihan offiksi, sai Titi tänään sieniä ja suola/mineraalikiven kaupasta.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

KaisaM.

Ok! :) Mulla on Sampon Visa Electron, mutten oikein ymmärrä tota kortilla tilaamista, kun oon aina vaan tilannu niin että verkkopankissa maksan.  :D  Mutta joo, ehkä tää rahatilannekaan ei ole kovin kehuttava tällä hetkellä.  :D

Minski

- 1 heinäpesä Odeliinalle (neiti oli viime yönä tuhonnut edellisen heinäpesänsä ja pitäähän hemmotellun rinsessan saada heti uusi tilalle :oops:)
- 2 pss Pro Goldin jyväseosta
- muutama piltti
- parsakaalia
- herne-maissi-paprikaa
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

Peruna-parsa piltin; kukaan ei tykännyt & kalkkuna kasvismuhennos muksun; pikku-tytöt tykkäs :sydan

tintsku

Rosvopaisti piltin ja nestle persikka-kaura puuro purkin.

petosiru

Ostin juuri Nekramille "uuden" häkin ja juoksupyörän..  :pileet:
Huutiksesta sain tosi edullisesti.  :)
Ostin myös kauraa ja hedelmämysliä
+pari mangobonaa kaikille yhteiseksi..
Saa nähdä mitä neiti tuumaa uudesta kodistaan.
Taidan laittaa vanhoja puruja mukaan, ettei ihan pelästy  ;)  
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

KaisaM.

Tein tänään löydön kirpparilta, kuin uusi Geo Large-boksi 3e.  :)  Ja Lidlistä puoli kiloa parsakaalia 0,49e.  :D

Anonymous

Kaverilta kuoli 2 syrkkiä niin ostan ison dunan ja 80cm pitkän kalterihäkin häneltä pois. Toisen suru toisen ilo :p

Tuollaisen häkin ostin. Väri ei vaan oikein hivele silmää mut kyllähän tuo menee.

petosiru

Tossa illal ostin Rapunzelin Hamsteri Mini Mixiä monta kiloa ja 25kg:n purupaalin.. Se tosin muillekin jyrsimille.  xD
KIVAA kun hänellä on kotiinkuljetusmahdollisuus!  :)
Itsellä kun ei autoa ole..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Juulia

* Koiran purkkiruokaa (Pastaa, lihaa & vihanneksia; osa tosin menee koirillekin :) )
* Porkkanoita
* Päärynän
* Marjapuuro-piltin
* Persiljan
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

ammie

*Prestigen Hamster naturea
*mysliä
*kuivattuja hedelmiä
*kissan purkkiruokaa
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

Rapunzelilta purupaali, pääsi Agrin purut loppumaan ja porukat ei suostu Porvooseen asti mua ajamaan.  :)

MirkkuH

^vaihda vanhemmat :D

Ai sieltä saa puruakin paaleittain...paljon kustantaa?