Mitä ostit viimeksi hamsterillesi (osa 2) ?

Aloittaja Minski, 09.08.09 - klo:20:35

Minski

Terraarion kokoa 80x50 cm :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

Huutonetistä huusin terraarion 80X30X40 -> 13€, hain sen samantien kotiin ja iskin reiluna 15€ myyjälle kouraan xD

Tarttis kai siihenkin joku öttiäinen hommata :c8  :P

GaneshaX

Prestigeä hain  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

irap

Pilttejä taisin
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Tiina

Kaksi pakettia herkkutikkuja, jugurttia ja jotain lihapilttiä.

Juulia

Eilen messuilta tarttui mukaan kaksi Crispy-pussia :) . Muuta en sitten ehtinytkään kattella, meni aikaa aika tiivisti hamsupuolella :P .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

MirkkuH

Minulle tarttui messulta mukaan 4 mökkiä (ei, en ole mökkihullu, vai olenko :nuija: ), kiikkulauta, pari yrttiheinätunnelia, muutama silta-härpäke ja siementankoja...no siinähän sitä onkin, ainakin vähäksi aikaa :yes:  :no:

Anonymous

Ostin yhen gabberin hiirifoorumin kautta (10e) Tuotiin Myyrmäkihallille. Ennen näyttelyä ostin pari näyttelyboxia ja ruokaa.

Nilla

Messuilta tarttui mukaan:

- Hamsteri :sydan
- 2 pajusiltaa
- juomapullo
- juoksupyörä
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

soundlovers

Messuilta tuli shopattua hamsuille:

- kaksi pikkupussia Crispy Luxia
- kilo koiranraksuja (makuna lohi-peruna)
- kolme 800 gramman pussia Pro Goldin junior cavia marsunruokaa, kun hiiri/hamsuruoka oli loppu.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "soundlovers"kolme 800 gramman pussia Pro Goldin junior cavia marsunruokaa, kun hiiri/hamsuruoka oli loppu.
Joo arvaa ottiko niiiiin miljoonasti päähän, kun sunnuntaina menin kovasti ostaan sitä Pro Gold hamsuruokaa niin sanoivat, että ne oli menneet lauantaina jo kaikki pussukat :| Olis ollu vaan niin tosi hyvä tarjous, kun viidellä eurolla olis saanu 2 pussukkaa, koska normisti se ei noin halpaa ole läheskään.

Mä ostin sekä hamsujen että papukaijojen jyvätankoja ison kasan; joka hamsulle oma jyvätanko, ettei tule paha mieli kellekkään :D Ja sit minihammasharjoja, taas kaikille yhtä monta :) Ja vielä hirssiä, siis niitä semmosia tähkiä kaikille taas yhet :) Muuta en tainnut messuilta hamsuille shoppailla, koiralle tulikin sit iso kasa kaikkea. Ai niin ostinhan mä semmosen hamsu-jääkaappimagneetin ja hamsu-ovikyltin, mutta ne nyt ei kyl ollu hamsuille vaan mulle itelleni kokoelmalisää :)
Hamsteriton tätä nykyä

soundlovers

Juu, olis sitä Pro Goldin hamsuruokaa ollu kyllä tosi kiva saada, kun sitä ei edes juurikaan löydy hesan eläinkaupoista ja nyt kun ois ollu noinkin hyvä tarjous... No tuo marsun ruoka nyt menee hyvin lisukkeena meidän hamsujen siemenseoksessa, kun siihen on muutenkin sotkettuna montaa eri seosta. :)