• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuinka kauan olet harrastanut hamstereita?

Aloittaja jennu, 30.07.09 - klo:13:35

« edellinen - seuraava »

töttis

#45
parin kuukauden päästä 2 vuotta :angel

Anonymous

#46
mulla tulee vasta pian joulun alla 1 vuosi täyteen...  :oops:

Nilla

#47
Vasta 4 vuotta  :huh
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

#48
Vuodesta 2000, itseasiassa tammikuussa 6.1. tulee täyteen 10 vuotta. Vau.  :)  Kahdella hamsterilla aloitin (albinot campbellisiskokset) ja sen jälkeen ei koskaan ole ollutkaan vain yhtä hamsteria.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Kirppu

#49
8.2.2010 tulee täyteen vasta 3 vuotta.  :pihalla:

tintsku

#50
Oiskohan vasta jotakin 2,9v :huh

Kaama

#51
Olisiko ollut vuosi 1996 kun ensimmäinen hamsteri tuli taloon. Eli yli 13 vuotta hurahtanut hamstereiden parissa jo :huh
There´s difference between living and being alive.

marlena

#52
Meille tuli vuonna 1994 ekat hamsterit. Siitä asti niitä sitten on ollutkin  :sydan  :sydan  :sydan
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Vilma

#53
Ensimmäinen hampsteri tuli taloon 5.7.2004, eli niitä on ollut vasta 5,5v.  :huh
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Heppu

#54
mm.. muutaman kuukausi. Mutta loppuelämäksi harrastus tulenee jatkumaan.

Hamsuja ennen ollut 14 vuotta jo kolme vesikilpikonnaa. Asuvat nykyään vanhempieni luona eri kaupungissa.. siellä niitä aina tapaa.. :)
Allekirjoita pesävanuadressi!!!

//http://www.adressit.com/pesavanu


Petisestä löytyy hamsuni ja kilpikonnani.

//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127476

Wiivi

#55
Mä en vielä ollenkaan, kun en sellaista omista. Ainoastaan olen lukenut kirjoja ja etsinyt niistä paljon tietoa. Täältä foorumilta saa ainakin hirveästi tietoa  :) . Hamsuharrastus alkaa sitten joskus, kun sen hamsterin saan ja jatkuu luultavasti vuosia.. :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Eevi

#56
^ on kiva, kun on joku joka on ettinyt paljon tietoa hamstereista ja lukenut foorumia yms. ENNEN, kuin edes hamsteria on ottanut. Ainakin tulee sitten heti osaavaan kotiin.  :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Wiivi

#57
^Totta  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Marsipaani

#58
Mäki luin foorumia ja näin ja sitten meille tuli tos 31.12.09 talvikkoneiti eli nyt päri päivää on ollut :D  :lov

Scarlett

#59
Semmoiset puolisentoista vuotta vasta.

Olen nopea toiminnassani, kun idea hamsterin ottamisesta syntyi 18.7. 2008 ja kolme päivää myöhemmin hamsu muutti meille  :D

Olin kyllä jo pidempään haaveillut jonkin lemmikin ottamisesta, mutta aina löytyi jokin vasta-aihe: marsut vaativat enemmän tilaa kuin mitä meillä olisi tarjota, rotat merkkailevat, gerbiilejä on ollut mutteivät ne tunnu omalta lajilta jne... Myöskään kissat tai koirat eivät tulleet kysymykseen allergioiden takia. Hamsterin ottamiselle ei löytynyt mitään syytä, miksei sitä voisi ottaa, ja se päivä menikin sitten niin, että aamulla innostuin asiasta ja illansuussa varasin jo poikasen kasvattajalta (ja mitä nyt ohessa kysyin -tai lähinnä ilmoitin- miehellekin, että mitä jos otettaisiin hamsteri lemmikiksi).

Jotain hyötyä on siis siitä, että on aikuinen ja voi hyvin pitkälti päättää omista tekemisistään  xD Mutta toisaalta itselläni on ollut pienenä gerbiileitä lemmikkinä monta vuotta ja jyrsijöiden perushoito on ollut tuttua jo entuudestaan, että ihan tyhjältä pöydältä ei ole tarvinnut aloittaa hamsterinkaan kanssa.