• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuinka kauan olet harrastanut hamstereita?

Aloittaja jennu, 30.07.09 - klo:13:35

« edellinen - seuraava »

Tatu

#15
Kolme vuotta, jonka aikana ollut viisi hamsteria.

Vevve

#16
Ensimmäisen hamsterini hankin vuonna 2000, välillä on ollut hamsteritonta aikaa mutta nyt löytyy talvikoita taas.

Mianna

#17
2 vuotta ja 6kk on meillä hamsuja ollut, nyt on kolmas ja neljäs hamsu menossa.  :)

Anonymous

#18
Meille tuli eka hamsu viime marraskuun paikkeilla ja nyt jo levähtänny tää homma.

Minski

#19
^ Niin siinä aika usein käy :)

Vou noita saijan ja Ninden hamsuvuosien määriä :)


Apua, kauankohan mä oon harrastanu hamsuja, vaikee laskee, kun mulla on ollut hamsuttomiakin kausia välissä. Hmmm... Mulla taitaa muuten olla 10 vuotta nyt tänä vuonna täynnä, kun laskee kaikki ekatkin lapsuuden hamsut mukaan :) Ja täydellä volyymilla siitä olen harrastanut hamsuja 5 vuotta (eli tarkottaa, että sen ajan hamsuja on ollut useita ja olen kasvattanut niitä ja käynyt näyttelyissä)
Hamsteriton tätä nykyä

Monsterhamster

#20
Vuonna 2006 hankin ensimmäisen hamsterini :) Paljon niitä ei ole ollut, nyt kolmas kotona :)
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

Maikki^

#21
Vähä päälle kaks vuotta  :D

Ninni <3                                Harri <3

tiiitu

#22
Kohta 5 vuotta ja hamsuja on ollut 5 :) Tässä on kyllä mennyt nyt muutama kuukausi ilman hamsua, mutta ens viikolla tulee ihana hamsupoika :)

Nell_a

#23
Vuoden 2006 alussa ensimmäinen hamsteri majoittu meiän nurkkiin. Eli 3,5 vuotta :)
[size=85]Normaali vkh tv Rusina 20.1.06-17.1.08
Safiiri vkh tv Jusa 5.2.08-6.10.09  
+ marsut ja koira[/size]

Mustikkamaan

#24
Ensimmäisen hamsterini sain suunnilleen viikko aprillipäivästä 1996 (kävin varaamassa 2.4.), ensimmäiset poikaset (harkitsemattomat lemmikkilapset, hyi hyi) syntyivät 24.9.1996. Eli mitäs siitä olis... 13 vuotta karkeesti. 1997 kävin ekassa näyttelyssä, ja olin hyvin pettynyt, kun Vili-hamsulleni ei herunut palkintoja.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#25
Mie olin pikkulapsesta asti vannoutunut pupu-ihminen. Ollessani eläinkaupassa töissä vuoden 2003 alussa, tuli kotio vietyä tappeluista tulleiden haavereiden takia syrjään siirretty ja sittemmin eläinkaupalle "käteen" jäänyt, Mimmi-syrkki.

Hamsteri.infoon rekkauduin vuoden 2003 loppupuolella ja näyttelyissä aloin käydä muistaakseni vuoden 2004 alussa. Ensimmäinen poikue näki päivänvalon elokuussa 2004.

Eli hamsustelua 6,5 vuotta ja kasvatustouhuja 5vuotta.

Nyt voisin melkein sanoa olevani poskia myöten hamsteri. :)

Vilma

#26
Hui, miten kauan muutamat ovat hamsuja harrastaneet! 15 vuoden rinnalla kolmasosa siitä ei ole mitään.  :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Marla

#27
10 vee olin, kun ekan hamsuni sain alkuvuodesta 2001. Hamsu oli syntynyt 18.11.2000 ja Tampereen Noksopista ostettiin silloin.
Eli rapiat 8 vuotta ollut hamstereita - syrkkejä siis.
Näyttelyissä taisin alkaa käydä vasta vuosi sitten, mutta paria näyttelyä lukuunottamatta SHY:n näytskät on sen jälkeen koluttukin läpi. :)
Hamsteri.infossa pyörin joskus aikoja sitten, mutten tainnut kovin aktiivinen olla.
Eka poikue tuli vasta tänä keväänä.

Looq

#28
Sain ekan hamsun puolvälissä -06, ja nyt on toinen menossa.
Poikueita tulee tulevaisuudessa, luultavasti muutama hankittua. :D

Elliska

#29
-05 tuli ensimmäinen hamsteri.