• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Minkä ikäinen on vanhin hamsterisi ja mitä lajia ?

Aloittaja Zadam, 22.09.07 - klo:16:17

« edellinen - seuraava »

gimlixx

#210
Pippuri on 1v3kk.

nennu

#211
Pikkumyy täyttää 27.4 1 vuotta :)

Tansku

#212
Oma kasvattini Nessaja ikää nyt 32 kuukautta ja 13 päivää, eli 2v 8kk, ja 13päivää.
Hyvin jaksaa neiti edelleen porskutella menemään, ja edelleen kärttyisenä mikäli päivällä joku mekastaa :sydan :D

Nami2

#213
Vili on nyt 9,5 kk ja uusi pikkuinen on tulossa ensi viikolla eli Viili on sitten "vanhin".

Veda

#214
Roope talvikko on nyt melkein 1v7kk, se muutti meille joulukuussa -08.

Sohvi

#215
Tapsu, 9 kuukautta ja 24 päivää vanha. No, niitähän on vain 2. (Tapsu on syntynyt 16.6.08)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

noitakeiju

#216
Meillä on vanhin robopappa Ping Pong, mittarissa 2vuotta ja 7 kuukautta.

jensku

#217
Meillä on vanhin Taavi 1v 4kk. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

nepis76

#218
Lainaus käyttäjältä: "nepis76"Mun edesmennyt kääpiöhamsteri Timon eli 3 vuotta ja 7 kk. Taisi olla talvikko. Ainakin noista talvikko-kuvista tunnistin Timpan kyllä. Se oli sellainen vaaleanharmaa. Valitettavasti mulla ei enää ole koneella siitä yhtään kuvaa. :(
Tällä hetkellä mulla on roborovski-sisarukset Tiivi ja Taavi, joilla on ikää jo 2 vuotta ja 5 kk.
Ikäviä uutisia robo-rintamalta. 31.3. olin varannut eläinlääkäriltä ajan Taaville, koska se oli jo niin heikossa kunnossa. Kun tulin töistä kotiin, laitoin Taavin kuljetusboksiin ja ajattelin vielä tarkistaa samalla Tiivin kunnon. Päivällä oli Tiivi kuollut pesämökkiinsä ja Taavi nukutettiin sitten illalla eläinlääkäriasemalla ikiuneen. Yhdessä syntyivät, elivät ja kuolivat. :cry:
Tupu ja kääpiöhamsteri-roborovskit Tiivi ja Taavi (synt. 19.9.2006) + muut örkköpörköt
www.karvakasat.net

Nunnu^

#219
Olen tänne pari kertaa aikaisemminkin kirjoitellut Nemo-hamsteristani ja sen ikäsaavutuksista. Nemo kuoli viime viikolla luultavasti torstaina (ei tarkkaa tietoa) 3 vuoden ja 14 (noin) päivän ikäisenä.  :cry:

ammie

#220
Yufu täytti eilen tasan puolitoista vuotta.  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

s.at.u

#221
Tapsa täyttää ensiviikolla vuoden  :sydan

Marla

#222
Meillä Sven alkaa kohta olla 3 -vuotias.
Omista vanhin on tuo sijoituksessa (meillä) oleva Kingston, jolla ikää tosiaan 1 v 5 kk.

Hamuliini

#223
Mulla on vaan yksi,Hamu,eli 3kk <''3

Tüna

#224
Myy on pian 2 v 4 kk vanha.