Mitä hassua hamsterinne ovat tehneet?

Aloittaja Taake, 19.05.08 - klo:22:10

Nape

No hauskuutta on nyt ollut, kun Linda ja Ulla on tuhonneet n. 1/3 sellaisesta kaljatölkkipahvilaatikosta kahden illan aikana, kun ovat iltalenkkeilleet vuorotellen n. 45min per nenä. Ankaria tarmonpesiä siis ollut. Välillä pieni lenkkeilyhetki ja sitten taas pahvin kimppuun.

Ja Lindalla on pahvimökki pesänä, kun pissii puiset, niin tänään ihmettelin, että mitä se oikeen ropaa siinä mökkinsä seinustalla, niin tyttö napsi talteen mökistä karanneita ruokia, jotka karkaavat pienestä reiästä, jonka on ite jyrsinyt :D  Hölmöläisen hommaa siis. Siinähän se aika kuluiski mukavasti ko sitä mukaa ko varastoa täyttää niin se hupenee mökin ulkopuolelle.
Täytyy hakee sille kaupasta uus pahviloota.

hamiha

minä annoin jokusen aikaa sitte viiliä eetulle. Hän söi hiukan ja sen jälkeen erehtyi menemään selälleen viiliin, siinä oli raukalla kova peseminen;/ ja meillä nukutaan kans juoksupyörässä.

Minna_

Laitoinpa naistenpäivän kunniaksi eilen campsulleni siementangon, ja ajattelin että siinä on pojalle puuhaa moneksi päiväksi.

Vaan mitä näinkään äsken. Koko kahdenkymmenen sentin tikku pureskeltu puuta myöten tyhjäksi.

Eihän siinä mitään jos Niisku olisi ne siemenet siitä syönyt/jemmannut, mutta kun ne kaikki oltiin tarkasti syljeskelty ympäri tikun raatoa.. :)

Tälläistä tänään :lov