Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Kiitos, on se juu aika sievä :)
Sen sisko kyyhkynharmaa vkkk on myös tosi kaunis, meidän Miro on saanut oikein ihania lapsia :yes:

Anonymous

Tänään tuossa hain kotia Talvikko-neitimme joka tuli Arja Myllylältä. neidon nimi on ihana Utulintu kutsun vielä häntä Utuksi. Tosi reipas ja suloinen tyttö on kyllä. suuri kiitos Minnalle kuljettamisesta. Kuvia tulossa myöhemmin.

Niisku

Meille on tulossa vuoden ikäinen uros pk creme. :) Innolla sitä odotetaan, kyseessä siis ensimmäinen hamsteri ja vähän jännittää, että osaanko sitten varmasti hoitaa sen.  ;)

Juulia

Meille muutti tänään Wiidiiltä aivan ihana herrasmies Tähtihedelmä alias Hermanni (pk karamelli). Koko matkan Lahdesta tänne Kotkaan herra jaksoi hurmata, vaikka unissaankin ;) . Uuteen kotiin päästyään, hän meni samantien juoksupyörään ja sen jälkeen nukkumaan. Kuvia tulossa heti, kun herra on kotiutunut kunnolla ja kuvia raaskii vauvasta ottaa.

Kiitos Wiidiille ihanasta miehestä :sydan .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Mianna

^Onnittelut uudesta herrasta..  :lov

Meillekkin muutti tänään uusi normaalin värinen talvikkopoitsu. Oulun näyttelystä sen noudin. Kotiin päästyään se juoksi ympäri dunaa, kävi jyväkupilla ja painui nukkumaan.  :sydan Elisabetiltä tämä poitsu on tuloisin. Vielä kiitokset Elisabetille.. :) kuvia tulee myöhemmin..

jonna

^^^^ Täällä asustaa sisko, Uutisaihe  :)  Plikka kotiutui keskiviikkona ja on osoittautunut melkoiseksi energiapakkaukseksi  :D  Kuvia on yritetty ottaa mutta ne on kyllä jääneet ihan yirtyksen tasolle.

Tässä aiemmin laumaan liittyi tutultani otettu helmiäissafiiri tyttö jota toistaiseksi kutsutaan Hissuksi. Se on täysin erilainen kuin nämä kaksi safiiriani, Hissunkissun hipsii hiljalleen pitkin laatikkoa eikä sillä ole kiire mihinkään. Sen pattereita ei ole vissiin ihan täyteen ladattu  :haha

Anonymous

Hienoa kuulla että missä sisarrukset asustaa. Minnalla asustelee myös yksi siskoista. Utu on kyl ihanan rauhallinen köllöttelee kädellä ihan niin ku ois aina ollu meillä  :lov

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Tässä Miron kemu-poika Garmo, joka kotiutui meille eilen. Näyttää olevan supervilkas seikkailijaluonne :)

http://i394.photobucket.com/albums/pp24 ... armo-1.jpg
Oi, onnea !
Garmo on aikas hieno myös :yes: Ja varmaan vain komistuu iän myötä, kun tuo väri kehittyy.

Gaala-siskonsa kotiutui myös tänään :

On ihanan vilkas ja utelias tyttö <3 Ensi töikseen pissas mun hameelle :D Nätti neiti on <3 Gaalalta terveisiä Garmo-veljelle :)
Hamsteriton tätä nykyä

Siruna

Meille on tulossa Arctican N-poikueesta hopeanharmaa kilpikonna tyttö :)

NuclearBitch

Minulle taas on tulossa Actican M-poikueesta pk vn kyyhkynharmaa uros, Mölyapina  xD

Anonymous

Minski: ketkä on tuon sinun uuden hamsun vanhemmat?
Tässä meidän uusin tulokas Utulintu=Utu Arjalta

maarit

Tällä hetkellä hamsteriton

Minski

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Minski: ketkä on tuon sinun uuden hamsun vanhemmat?
Isä on meidän Miro eli Myron Myrskypilvi** (lk kyyhkynharmaa)
Emo on Delfoin Äly (lk rex keltainen vn)
Hamsteriton tätä nykyä

nennu

Lainaus käyttäjältä: "maarit"Tänään kotiutu pikkunen syrkki Ulias Vappu-ukkonen (pk musta,uros) jjenna:lta.  :lov  :sydan Poikaa odoteltiinkin jo malttamattomana kotiin.

Me saatiin eilen kotiimme Uliaan velipoika Lorentso Vappuloska xD todellinen sydäntenmurskajaa :lov
Huomasin äskettäin katsoessani rek.todistusta että Lore on sukua äitinsä kautta yhdelle hamsulle,Firaki Fiorellalle.Eli Loren ja Fifin äidit ovat sisaruksia:)

venomenom

meille saapui tänään sijotukseen pikku tyttönen pk normaali umborous Triina Vapputuuli, eikä meinannut aluksi yhtään rauhoittua, juoksi vaan juoksupyörässä. otin pyörän pois niin muutaman hetken vielä hyöri dunassa ennen kuin meni nukkumaan.

todella suloinen pikkunen, vähän säpsy loikkija mut eiköhän se siitä. =) nimeksi saattaa tulla Frankie as Francesca, mut vielä en oo aivan varma.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]