• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Avalon

#105
Helmi, Helmikkö, Hemmu, Smolli, Smolsson. :D
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Mianna

#106
^^Vevve:Jos saan udella niin, mistäs hän on peräisin..? Suloinen kaveri.. Nimeä en osaa oikeen ehdottaa..  ;)

Elliska

#107
Ihana tuo Vevven uusi helmiäisnormaali :lov

------------



Tämmönen muutti meille perjantaina. Virallinen nimi on Above & Begone, mutta kutsumanimeä sillä ei vielä ole :) Lisää kuvei tuolla roborovskipuolella.

Insku

#108
heinäkuussa tulee kun sillon on luovutus ikänen :sydan

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Anonymous

#109
tulossa Arjalta talvikko safiirineiti meille  :lov

ammie

#110
Maanantaina kotiutui tämmöinen poika Marlalta. Virallinen nimi on Bravado ja kutsumanimeksi pikkuinen sai Bravo.  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#111
^ Oi kun se on nätti :lov
Onnea !

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"tulossa Arjalta talvikko safiirineiti meille  :lov
Teilläkin se lauma kasvaa mukavasti :)

Meillekin pitäisi tulla ensi viikolla uusi hamsu Delfoin-hamsulasta. Meidän Miron tyttö; normaali valkokirjokilpikonna, nimeä en vielä tiedä.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#112
Onnea Minski :sydan  Joo eiköhän tuon jälkeen ala oleen tuo lauma hetkeksi tuossa. :teipit

Minski

#113
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Joo eiköhän tuon jälkeen ala oleen tuo lauma hetkeksi tuossa. :teipit
Sama meillä :) Tuota Miron poikastakaan meille ei pitänyt tulla, mutta kun mä nyt oon niin ympäri puhuttavissa ja kun on kuulemma niin kaunis neiti kyseessä :oops: Mutta nyt en enää lue myyntipalstaa ollenkaan (ihan niin juu varmaan :oops:) ja seuraavat uudet tulokkaat on omien hamsujen poikasia :yes: Tosin tuo sun käyttämä sana "hetkeksi" on aika suhteellinen käsite, taidanpa käyttää sitä itsekin :D Kukaan ei sit laita sinne myyntipalstalle mitään kivoja hamsuja myyntiin !!!
Hamsteriton tätä nykyä

maarit

#114
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta nyt en enää lue myyntipalstaa ollenkaan (ihan niin juu varmaan :oops:)Tosin tuo sun käyttämä sana "hetkeksi" on aika suhteellinen käsite, taidanpa käyttää sitä itsekin :D Kukaan ei sit laita sinne myyntipalstalle mitään kivoja hamsuja myyntiin !!!

Niimpä.Mä oon kans niin helposti ympäri puhuttavissa ettei oo tosikaan.  :D
Musta syrkkiuros on tulossa jjenna:lta ja kaks talvikkoa eta:lta ens kuussa niin eiköhän tää hamsulauma oo kans hetkeks mulla tuossa (juu,niin varmaa,näen jonkun ihkun hamsun myynnissä niin se on sitte menoa  :oops: ).Ihan aikuisten oikeesti yritän pitää ton hamsumäärän sitte tuossa.  :mrgreen: Paitsi että nyt oon ruvennu viime aikoina haaveileen kiinankääpiöhamsu uroksesta ja cambelleista.  XD
Tällä hetkellä hamsteriton

Minski

#115
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Meillekin pitäisi tulla ensi viikolla uusi hamsu Delfoin-hamsulasta. Meidän Miron tyttö; normaali valkokirjokilpikonna, nimeä en vielä tiedä.
Tässä vielä tuorein kuva tulevasta neidistä :sydan

Hamsteriton tätä nykyä

Olive

#116
^on se kilppari nätti normaalissakin, ihana!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minski

#117
^ Kiitos, on se juu aika sievä :)
Sen sisko kyyhkynharmaa vkkk on myös tosi kaunis, meidän Miro on saanut oikein ihania lapsia :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#118
Kyllä on minskille tulossa todella kaunis hamsutin  :lov

nennu

#119
Paria tuntia sitten saapui kotiin piiiiiitkän odotuksen jälkeen Valma Vadelma.Meidän Runen lapsonen.
http://www.flickr.com/photos/32812467@N05/3594432253/

Pitää laittaa parempaa kuvaa tässä joskus