• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

Miharu

#465
Kivan näköinen asumus Pampersilla. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Kirppu

#466
Pamppersilla kivan ja jotenkin raikkaan näköinen asumus.  :)

Juulia

#467
Ihana asumus Pamppers-mummolla :) !
KaisaM: Mistä olet hakenut nuita isoja pahviputkia? *haluaa samanlaisia* :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Tatu

#468
Terpparista saa isoja pahvirullia ainakin täällä päin, niitä jää tutkimuspöytien suojapapereista :D

ammie

#469
Kangaskaupoistakin taitaa saada jonkinmoisia isoja putkiloita? Ite en oo vielä  käynyt kysymässä mistään, mutta täytyisi kyllä käydä. Pamppersin häkki näyttää kyllä tosi kivalta.  :yes:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Juulia

#470
Pitääkin mennä kysymään jostakin kangaskaupasta (esim. Eurokangas) olisiko siellä pahviputkiloita :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Minski

#471
KaisaM.: Tiiätkö ton Pampperssin häkin merkkiä tai nimee ? Ja mistä oot hommannu ? Kivan näkönen :yes:

Lainaus käyttäjältä: "Juulia"KaisaM: Mistä olet hakenut nuita isoja pahviputkia? *haluaa samanlaisia* :) .
Sellasiin eläinkauppoihin, joissa myydään akvaarioita ja etenkin niiden taustapapereita sellasissa rullissa kannattaa mennä kyseleen, että jos voisivat pistää niitä hylsyjä aina talteen. Ite oon ainakin saanut semmosia tyhjentyneitä rullia. Kangaskaupoista varmaan vois löytyä, kuten jo edellä mainittiinkin. Postistakin tietty voi ostaa niitä pakkausputkia. Itellä on aika kasa pitkiä pahviputkia, kun oon saanut meiän porukoilta, ovat jotain maatalousmuovien rullahylsyjä tai jotain vastaavia ja sahaan niistä sit hamsuille sopivan kokosia putken pätkiä :) Poikasen mukana annan yleensä sellasen putken, jos niitä vaan sattuu sillä hetkellä oleen.
Hamsteriton tätä nykyä

Juulia

#472
Minski: Kiitos vinkeistä. Täytyypä joku päivä käydä kyselykierroksella :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

ammie

#473
No niin, tänään sitten siivosin Bravon dunan. Tässä lopputulos.


Herra on kyllä niin kiinnostunut sisutuksesta, että ei tämä naisen kädenjälki tuolla kauaa näy.  xD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

KaisaM.

#474
Minski: Häkki on Marchioro Renè, tuo on tullut minulle käytettynä, joskus noita sai terrieri.netistä ainakin. :)

Ja pahviputket ilmestyi jostakin kun meillä oli toi remontti, niitä on nyt iso kasa, oikein hyvä remontti oli kun tuollaisia sai.  :D

Muoks. Bravolla on ihana duna!!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nami2

#475
Isoja putkia kannattaa kysellä myös valokuvaamoista, koska suurennospapereiden sisällä on tosi esim. 15-20 cm leveitä hyviä ja tukevia pahvirullia, joiden halkaisija on tarpeeksi iso syrkillekin!

tintsku

#476
Tosi hieno duna Bravolla :)

Tänään piti siivota noitten dunat mutta, se sitten jäi, katotaan, jos huomenna olisi aikaa. Pitää tänne laittaa sitten pitkästä aikaa kuvia.

Miharu

#477
Minäkin huomenna siivoan (tai lauantaina) Aapon dunan ja laitan siitä sitten kuvia, kunhan oon laittanu sinne uusia virikkeitä. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Avalon

#478
Täälläkin siivoillaan huomenna hamsujen asumuksia + hiirien kämpät.
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Minski

#479
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Minski: Häkki on Marchioro Renè, tuo on tullut minulle käytettynä, joskus noita sai terrieri.netistä ainakin. :)
Ok. Ei ollu enää terrieri.netis niitä, mutta googlettamalla löyty ainakin tuolta: http://www.kalajuttu.fi/product_catalog.php?c=105


Bravolla on kivan näkönen duna.
Hamsteriton tätä nykyä