• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

InnI

#480
Tänään äiti teki mahtavan löydön kirpparilta! Minidunan joka maksoi 2 €.  :D Se oli hyväkuntoinen, ja mukana oli kaksi mökkiä, ruokakippo, juomapullo ja siihen dunaan kuuluva taso.
Olin ajatellut ostaa Hipulle dunan, mut onneksi en ollut vielä ehtinyt ostaa uutta kallista kun löytyi hyvä tosi halvalla. Se otettiin heti käyttöön, pesin sen tosi hyvin ja sisustin Hipulle, kyllä nyt kelpaa.  :sydan
Suomenlapinkoira tyttö Kiisa s. 1.12.2011

Elliska

#481
^ Oho mikä hinta! Harmi ettei meilläpäin ole kirppiksillä koskaan edes myynnissä mitään jyrsijätarvikkeita, taidan asua liian kuusessa.

Mulla on käytössä tällä hetkellä 2 terraariota ja gabberi, haluisin vaihtaa ton gabberinkin vielä terraarioon mutta enhän mä nyt millään syrkkikokoista terraa jaksa julkisilla kuljettaa. Ja toi toinen terraario on aika pieni, haluaisin uuden senkin tilalle.

Miharu

#482
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"^ Oho mikä hinta! Harmi ettei meilläpäin ole kirppiksillä koskaan edes myynnissä mitään jyrsijätarvikkeita, taidan asua liian kuusessa.

Sama juttu, vaikka asunkin lähellä rovaniemeä, joten rovaniemen kirppareilla käyn. Tai no ei täällä ainakaan mitää 2 euron dunia myydä. :D
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Looq

#483
Lainaus käyttäjältä: "InnI"Tänään äiti teki mahtavan löydön kirpparilta! Minidunan joka maksoi 2 €.

Juu, no ei täälläkään mitään tuommoisia ole. :D
Missäs päin äitisi teki tuon löydön? Utelias olen. ((:

Avalon

#484
Taidanpa itsekkin käydä huomenna kirppiksellä  :grin:

Meillä sai Lilli n. 1kk sitten oikein hienon terraarion. :) Tyttö asuu nyt 80cm*35cm*40cm terraariossa. Aiemmin asui hamster dunassa.
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Anzukka

#485
Pitäisi ihan oikeesti käydä ikeassa ostamassa sopiva hyllykkö hamster dunille ja pari hamsudunaa :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Juulia

#486
Meillekin kelpaisi jokin suht edullinen hyllykkö, mutta harmi vain, että noin isot häkit eivät oikein meinaa mahtua mihinkään hyllykköön...
Pitäisi tänään vähän ottaa uusia kuvia meiränkin asumuksista :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Miharu

#487
Ei onnistu varmaan dunan kuvien laittaminen, koska minun kamera on rikki. :( No, siivoan sen kuitenkin.  :D
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

NuclearBitch

#488
^^ Bilteman hylly on toiminut meillä hyvin, nytkin siinä on kolme dunaa ja neljä mahtuisi :)

Juulia

#489
Ihan ooteeksi menee, mutta kuinka iso hyllykkö on ts. kuinka isoja asumuksia siihen mahtuu?
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

NuclearBitch

#490
Siihen menee neljä hamster dunaa (70cm leveitä). Tässä kuva:


Juulia

#491
^ Kivan näköinen hyllykkö on kyllä! :)
Mutta nuo meidän 80-senttiset häkkyrät eivät kyllä tuohon mahtuisi... :|
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Miharu

#492
Jee, Aapon asumus on nyt siivottu. Siivosin sen oikein kunnolla, pesin sen ja vaihdoin purut ja pesin myös juoksupyörän ja pesäkopin, sillä molemmat olivat niin pissaisia.  :c8

^^On kyllä kivan näkönen :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Anzukka

#493
^^^ Paljo maksoit?? :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

ammie

#494
^ Biltemassa näytti nuo mustat hyllyt maksavan 26,90€.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.