• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#870
^^No kyllä kelpaa Kukan siellä kaksosineen asustella :) ...haluu nähdä vaaveista :sydan  uusia kuvia, joko tietää sukupuolen?

...sullahan näyttää olevan sellainen pitkä silta, kun ajattelin, että se pitää kaltereihin kiinnittää, noihan sen voi hyvin laittaa :yes:

...niin se tausta: mä vaan kiinnitin lehdet teipillä karmiin, nyt ne on vähän käpristyneitä, mut kivoja kuitenkin. Niitä ikkunavärejä pitää mennä tsiikaamaan askartelukauppaan, sieltä niitä varmaan saapi.

Mä ajattelin mennä metiköstä pajunoksia napsimaan; niitä jotenkin limittäin lomittain ja vaikkapa heinää väliin, siitä voisi saada elävän taustan...muutenkin tykkään heinää laitaa; eihän nuo sitä syö mutta se minusta kiva sisustusjuttu, heittää vähän mäkin katolle, niin jo heti kodikkaampaa :pilehile:

metsku

#871
^Niitä ikkunavärejä saa tiimarista ja myös marketeista kuten citymarket, prisma ym.

Cindy

#872
Kiitos.  :) Taidan kokeilla tehdä jotain samantyylistä.. ja niillä ikkunaväreillähän voisi kans kokeilla. Tosi kivoja ideoita teillä.  :sydan
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Hamsufani97

#873
MirkkuH:lla ja Vevvellä tosi hienot terrat :D Ite ei oo tullu terraa kokeiltua mutta kyllähän sitäkin voisi kokeilla :D Varmaan paras noista häkki/terra/duna vaihtoehdoista ainakin lukeman perusteella.

Cindy

#874
Onko kellään kokemusta Iso-Pekan terroista? Mulle ei oo oikein menny perille, voiko sieltä tilata siis terraarioita, ja ne sitten toimitetaan matkahuoltoon ja postiin? Ja jos joku on niitä tilannut, niin onko ne ihanhyväkuntoisia? Onko ne terrat pleksia vai ihan lasiterroja? ;) Kuinka kauan toimituksessa menee? Pitäisi saada tilattua jostain terra, ainakin ennen joulua.
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

jjenna

#875
Mä en oo koskaan tilannut Iso-Pekalta, johtuen tästä: "Väliaikaisesti emme voi ota tilauksia vastaan!"
Toi teksti on siis ollu ko. paikan sivuilla ainaki jonkun vuoden  :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Cindy

#876
Okei, joo minäki vähä aattelin tuota tekstiä siellä ku se on ollu siellä jo aika kauan. :S Kai sitä täytyy lähtä terraa jostain hakemaan. :D
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Violahh

#877
//http://www.netpetshop.co.uk/p-21955-crittertrail-off-to-school-bus-hamster-cage-gerbil-mice.aspx hah, kuka pitää lemmikkiään tollasessa lelussa? lol oikeesti ;D

edit2// miten esim.2 pahvilaatikkoa voi kiinnittää toisiinsa kun ei teippiäkään viitsi käyttää (jos se jyrsii sitä)?
Viola [size=85]01.03.2009 - 15.02.2011
Lepää rauhassa rakas
?[/size]

[size=65](Lopetettiin kasvaimen takia...)[/size]

Vevve

#878
Meidän robokaverukset muutti tänään isompaan terraan temmeltämään. Tuolla on tuo build'n'bites -taso minkä ostin Vantaan messuilta, ovat tykänneet vaikka itse kyllä inhoan tuota kirjavuutta.  xD

Bongatkaa asukkaat!

Saana

#879
^Kivan näköiseen paikkaan pääsi Oliver asustelemaan :)

Insku

#880
Lainaus käyttäjältä: "Violahh"//http://www.netpetshop.co.uk/p-21955-crittertrail-off-to-school-bus-hamster-cage-gerbil-mice.aspx hah, kuka pitää lemmikkiään tollasessa lelussa? lol oikeesti ;D

edit2// miten esim.2 pahvilaatikkoa voi kiinnittää toisiinsa kun ei teippiäkään viitsi käyttää (jos se jyrsii sitä)?
ihan hirvee

onko 60x30 terraario liian pieni 2 robolle?

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

GaneshaX

#881
Lainaus käyttäjältä: "Insku"onko 60x30 terraario liian pieni 2 robolle?

Ihan ok 2 robolle.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Insku

#882
saatiin mellin taso valmiiks <3mut kamera rikki -.-

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Insku

#883
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Meidän robokaverukset muutti tänään isompaan terraan temmeltämään. Tuolla on tuo build'n'bites -taso minkä ostin Vantaan messuilta, ovat tykänneet vaikka itse kyllä inhoan tuota kirjavuutta.  xD

Bongatkaa asukkaat!
meil kans toi väri vähän ottaa päähän mutta melli kyl tykkäsi

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Scarlett

#884
MirkkuH:n vaahteranlehtikoristelujen innoittamana päätin tuunata tuota aikaisemmin ollutta ruskeaa pahvitaustaamme vähän. Tulos ei ole ehkä niin hieno kuin toivoisin (olin liian myöhään syksyllä liikkeellä, kauniit kirkkaankeltaiset tai -punaiset lehdet olisivat näyttäneet upeammilta vähän vaaleampaa taustaa vasten), mutta askartelu itsessään oli niin helppoa, nopeaa ja halpaa, että tuommoiset taustathan voi kuka vaan tehdä vaikka joka vuodenajalle erikseen, tai huoneen sisustukseen sopivaksi...

Tässä kuvaa uudesta sisustuksesta ja koristellusta taustapahvista. Kuvista bongattavissa myös asukas.



//http://farm1.static.flickr.com/148/4089547105_ce38c1e944_o.jpg