Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Anonymous

Meillä Aadan ja Sepen vaavit jakselee hyvin ja ikää on 3 päivää.

jjenna

Meillä on vihdostaviimein cämpsyvauvoja!  :sydan
2 normaalia ja 3 argentea, tätä on odotettu! Ikää nyt puolisentoista viikkoa  :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Valeriana

Onnea Jenna! Mistä yhdistelmästä nämä poikaset ovat?

Mullakin on pitkästä aikaa nyt cämpsypoikasia, 8.5 syntyneet, niitä on 5 kpl, 3 n ja 2u, kaikki argenteja. Harmi, ettei yhtään sinistä argentea tullut nyt tästä yhdistelmästä vaikka täyssisko sai samasta uroksesta kivan sinisen naaraan.

Todella pieniä kyllä nämä pennut, (9.s cämpsypentueeni) kokoa on mun mielestä kuin 3-4 vrk vanhoilla, mutta ovat silti hyvin kehittyneitä ja oikein potria. Itse asiassa ovat alusta asti olleet oikein äänekkäitä. Kunotin emon pois pikasten tarkempaa katsastusta varten, alkoi heti äkäinen "ampiaispärinä"  :D

GaneshaX

Voi vitsit. Vaalein hamsu tästä poikueesta alkaa olla niin oudon värinen, etten osaa päättä minkä värinen se on... Värimerkkinen anyway.

Myöskin 1 umborous on käynyt parin päivän aikana epämääräiseksi. Ei väriltään, vaan sukupuoleltaan.

Olen yhtä  :huh
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Onko noista tummempi poikanen normaali umborous vn?
//http://i498.photobucket.com/albums/rr343/sanojajakuvia/h4023.jpg
//http://i498.photobucket.com/albums/rr343/sanojajakuvia/h4024.jpg

Onko tuo creme vn? Siltä ainakin näyttää, mut mietityttää vaan nuo korvat.
//http://i498.photobucket.com/albums/rr343/sanojajakuvia/h4022.jpg

wiidii

On creme, sillä on vain kuviolliset korvat kuten valkonauhaisilla voi olla.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

maarit

Lainaus käyttäjältä: "eta"Meillä poikaset voi hyvin, ainakin äänestä päätellen. En ole pesään kurkannut kuin sen yhden kerran. Tänään tai huomenna kun emo tulee pois pesästä niin taidan pesään kurkata ja katsoa kuinka siellä voidaan.

Onko poikaset ja Obsu voinu edelleenki hyvin?  ;)
Tällä hetkellä hamsteriton

eta

^Edelleen kova mekastus pesästä kuuluu :D  Emo on vaan aika laiha. Tuoreruokaa annan aamuin illoin aina vaihdellen puuroista perunasoseisiin ja vihanneksia ym. mutta Obsu ei kauheasti syö tuoretta. Siemeniä menee hyvin. Tänään ikää 8 pv ja yritän kuviakin saada niistä otettua.

ammie

^ Hyvä että etalla voidaan hyvin, vaikka nuori äippä siellä onkin hoitamassa poikuetta.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

maarit

^komppaan ammie:ta!Mukava kuulla että sielä voidaan hyvin.Kuvia,kuvia vaan kehiin!  :D
Tällä hetkellä hamsteriton

Vevve

Täällä odotellaan syntyväksi pitkään toivottuja Myytimurtajan ja Queen Of The Nightclubsin rakkauslapsia tässä viikonlopun lähipäivinä. Pienikokoisen ensisynnyttäjän masu oli tänään jo tukevoitunut reippaasti, josko pian saataisiin taas vahvistusta hamsulaumaan...  :sydan

Saa nähdä, tuleeko tästäkin jättipoikue. Martti-isän edellisessä poikueessa oli 9 nakkia, herran siskot ja puolisiskotkin olivat pyöräytelleet  8-10 lapsen katraita.  xD

jjenna

Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"Onnea Jenna! Mistä yhdistelmästä nämä poikaset ovat?

Yhdistelmä Firefly's enmuistanimeä - Selene Star. Uros on tosiaan lainassa niin en muista nimeä enkä viitsi jaksaa kaivaa sukutaulua  xD Tänään oli ensimmäinen käsittelykerta, ihan nätisti meni lukuunottamatta muutamia kamikazehyppyjä puruihin :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

PiiaL

Valencian veljen kanssa pyöräyttämästä lapsesta on tullut mainio tenava :) Todella suloinen, pyöreäpäinen pörröturkki! Gillian muuttaa siskolleni luultavasti huomenna, maanantaina on laskujeni mukaan viisi viikkoa ikää neidillä (arvioidun syntymäpäivän mukaan, joka laskettu silmien aukeamisesta).

Meille odotetaan syntyväksi ensi viikon alussa Biancalle lapsukaisia :lov Biancalla on jo masu pinkeällä. Hamsuilla on kevättä rinnassa, kun kerralla onnistuu astutus  :) Poikasia on tulossa siis yhdistelmästä One Of A Kind "Veeti" pk satiini creme - Bianca pk normaali (white?). Pitkiksiä ja satiini pitkiksiä syntyy ainakin normaalina, sekä mahdollisesti mustana, cinnamonina & kyyhkynharmaana. Kyllä nyt jännittää, tuleeko niitä toivomiani satiinilapsia :sydan

GaneshaX

Meidän A-poikueen painoja.
Ikää 23 päivää.