• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Essi

#195
Idea Pet on kyllä ihan paras<3 Siel on terveitä eläimiä ja tuotteita tulee usein lisää(: MUTTA, ( aion laittaa palautetta siitä.. ) yhellä syrkillä on liian pieni juoksupyörä, siel oli kuva;)

Marla

#196
Lainaus käyttäjältä: "Hani"Minun mielestäni tampereella lielahdessa tuo europet on paras liike, se on suorastaan minun kantapaikkani. Siellä oli nyt suloisia hamstereitakin ja muistaakseni talvikoitakin tais olla myynnissä. :D
Meillä boikotoidaan Europetiä. Siellä on eläimillä aivan liian pienet ja virikkeettömät asumukset, ja onpa siellä myyty sisarustenkin poikasia (syntyneet siis heillä). Jos vie paperillisia poikasia, eivät anna papereita mukaan (näin kuullut).
Tuotevalikoima on kyllä ihan hyvä, mutta en periaatteen vuoksi siellä käy.

Ylöjärvellä Kauppakeskus Elossa oleva Lemmikkijuttu on hyvä paikka, jossa tykkään käydä. Onhan se valikoima aika pieni, mutta eläimet ovat harvinaisen asiallisissa tiloissa ja muutenkaan ei valittamista ole. Ainoa paikka, jonne voisin kuvitella vieväni poikasia myyntiin.

Marianne

#197
Voisin tehdä sellaisen hyviä ja huonoja eläinkauppoja -listan/arvostelun.
Kiinostaisiko ketään jos sen tekisin?
? Viki A. Vikkelä ? ? Tiiti A. Tinteriina ?
27.02.2008 ~ 20.01.2010   10.11.2009
Vkh talvikko Vkh talvikko helmiäissafiiri

Cindy

#198
Itse tykkään Mustista & Mirristä ja Faunattaresta, en ole paljon muissa eläinkaupoissa käynytkään, kun täällä päin ei oikein ole. ;)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Karvatassu

#199
Joo, Rauman Ilonaihe on hyvä kauppa. Molemmat talvikot sieltä. :P
Eetu talvikko s. 20.6.09-16.12.2010<3
Elmeri talvikko s. 20.6.09-10.8-10<3
Roudan Jasmiini "Jassu" s. 17.10.2010

Humbug

#200
Mikä olisi pk-seudulla (mielellään Espoossa) sellainen jossa myytäisiin paljon virikkeitä syrkille? Kaipaisin siis lähinnä terraarioon puisia tasoja ja sellaisia kaarnaputkia ja siltoja jne. Aika ja hermot ei riitä itse alkaa väkertää. :oops:

Hamsufani97

#201
Ei jestas!! Soittelin eilenillalla Ylivieskan ticoticoon kaverin puolesta ja kyselin roboista... Kaksi roboa oli jäljellä ja kun kysyin sukupuolta vastaus oli että "No en minä ole elukoiden sukupuolia kerennyt katsomassa ja jyrsijä huoneen ovi on jo suljettu että en voi mennä nytkään katsomaan" Ei kiesus mikä palvelu.. Kysyin vielä hintaa, "40e ja hintaa nostetaan 5 eurolla!!" Hehee,enpä taida itse ticoticossa enää kovinkaan paljoa asioida..

Tasselfan

#202
Faunatar - Kouvola on se kaikkein paras. Laaja valikoima kaikkea mahdollista ja ihania hamsuja. :3
Vkh talvikko lk. naaras elmiäinen: Napsy\'en holá formento \'Napsi\'

KinuskiToffee

#203
Mitä mieltä olette 4Pets-liikkeistä?
Onko ne mielestänne hyviä paikkoja asioida?
Ite tykkään :D

Humbug

#204
Itse tykkään Espoon eläinkeskuksesta. Nimestä huolimatta sijaitsee nykyään Nummelassa. Kivasti tarvikkeita jyrsijöille, näin ainakin Nummelan mittakaavassa. Ja edullinen! http://www.elainkeskus.net/ Löytyy myös nettikauppa.

Hamsufani97

#205
Kuka osaisi suositella hyviä eläinkauppoja Kokkolassa? Siis sellaisia jotka myyvät myös lemmikkejä eivätkä pelkästään tarvikkeita.

Wiivi

#206
Mä pidän Rantakylän eläinkaupasta :). Sieltä voisin vaikka ostaa hamsterin. Luotettava ja mukava paikka. Omistajalla kaksi koiraa, aina mukana kaupassa. :D Oon käyny kattomassa siellä monesti hamstereita. Kerran oli ihania syrkin poikasia  :lov
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

hamsu-love

#207
Onko Jyväskylän keskustassa sijaitseva Reporanka hyvä paikka? Vai onko Palokan Faunatar parempi paikka ostaa hamsu :)

Möfö

#208
Lainaus käyttäjältä: "Hamsufani97"Kuka osaisi suositella hyviä eläinkauppoja Kokkolassa? Siis sellaisia jotka myyvät myös lemmikkejä eivätkä pelkästään tarvikkeita.


Kokkolassa ei ole kuin yksi eläimiä myyvä eläinkauppa PetPoint. Se on siinä kallentorilla citymarketin vieressä. Ja koivuhaassakin on yksi, sama liike mutta nimi on SunPet.
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Marsipaani

#209
Täällä Raahessa on Musti&Mirri ja sit toinen yks hyvä eläinkauppa en nyt muista nimee :)

Siellä hyvän kokoiset terrat/dunat hamstereilla ja gerbiileillä kaneilla ja marsuilla+ kaloilla myös hyvät asumukset.
Sieltä olen ostamassa hamsun.
Siistit asumukset eläimillä,hyvä palvelu ja hyvä tuotevalikoima. :)