• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä hamsterilaji ei miellytä?

Aloittaja Henni, 18.10.11 - klo:21:17

« edellinen - seuraava »

Mikä hamsterilaji ei miellytä?

Syyrialainen
2 (5.6%)
Talvikko
4 (11.1%)
Campbelli
13 (36.1%)
Roborovski
6 (16.7%)
Kiinankääpiö
11 (30.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 33

Äänestys päättynyt: 30.10.11 - klo:00:02

HamsterSailor

#15
Kiinareita tai roboja en ottais. Jossain vaiheessa mulla kyllä oli robokuume, mutta se meni nopeasti ohi. Robojen vilkkaus ei oikeen viehätä ja kiinarit ei vaan muuten vaan kiinnosta.

Saana

#16
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"kaikkia lajeja kokeilleena talvikot ei oo mun juttu!
Samma här. Vaikka olen talvikoita yrittänyt kasvattaakin, niin ei ne vaan iske. Talvikot on mun makuun liian tylsiä.
Täällä komppaillaan Nindeä ihan täysin. Ei mitään lisättävää.

wiidii

#17
Mietin aika pitkään robojen (minulla ollut huono tuuri parien suhteen -> toinen on aina pieksänyt toiset) ja talvikoiden (melko persoonattomia) välillä, mutta pakko oli sitten valita tuohon se talvikko. Roboissa on paljon enemmän luonnetta! En kyllä silti suuremmin välitä kummastakaan lajista, sydäntä sykähdyttää paljon enemmän cämpsyt ja kinkit.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Markka

#18
Tällä hetkellä vahiten kiehtoo kiinankääpiö, mutta en äänestä vielä. Mieli voi aina muuttua :) .
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Deesa

#19
Campbellit ei jostain syystä kiinnosta ja miellytä mua yhtään.
En tiiä miks, jotenki niitten ulkonäkö ja luonne (mitä oon kuullu jostain) ei ole mun mieleen...

Talvikoita rakastan <3
RIP vkh tv Sulo, 22.6.2011-3.9.2011 ?

Niiskuneiti

#20
Kiinarit ei oikeen miellytä en tiiä miks . :/ Syrkit, robot ja talvikot on ihania. :)
? Vkh talvikko Friia RIP 18.6.2013 ?
? Gerbu Huli RIP  ?
?  Gerbu Vili  RIP 22.4.2013 ?
? Vkh talvikko Vilperi RIP 16.3.2013  ?

Anonymous

#21
Meillä tulee aina oleen syrkkejä ja talvikoita sekä kinkkejä. Muita lajeja en enää harkitse edes ottavani ja niistä on kokemusta kyl.

Cinn

#22
Mulla ei ole mitään sellasta inhokkilajia. Joten tohon kyselyyn en kyllä pysty vastaamaan :) Kaikkiin hamsulajeihin hullaantunut

Meven

#23
Kiinarit ei hirveästi miellyttä noin niinku ulkomuodoltaan, mutta luonteeltaan vois olla kivoja. Campbellit ei vaan jotenkin muuten "sytytä" mitenkään. Syrkeistä en aluksi pitänyt "ison" koon takia, mutta nyt kyllä nekin on alkaneet miellyttää. (:

Mikään ei siis ole ehdoton ei, mutta valitsin listasta kuitenkin kiinarit.

LainaaJa jos sitä uroksen ottaisi, niin arvatenkin juuri se yksilö kasvattaisi itselleen maailmanennätyspallit.

xD

delfi76

#24
Mä en oikeen Campsyistä välitä, ainakaan en oo tykänny niistä jotka oon nähny (yleensä äksyjä) Robojakaan tuskin hommaan, kun tykkään käsitellä hamsuja.
Noi muut menis kyllä, Mutta kyllä syrkki on ihan ykkönen  :lov

lentsu

#25
Kykenemätön äänestämään. Kaikkia on ollut, kaikkia on meillä syntynyt ja kaikista olen tykännyt. Äärimmäisenä kestosuosikkina syrkki, jonka ykkösasemaa vain robot ja vasta nyt ovat kyenneet uhkaamaan. Etäisimmäksi ovat jääneet campsyt, mikä ei tarkoita, etten tykkäisi niistäkin.

Minihamsterini<3

#26
Pidän kaikista lajeista. Mitään inhokkia ei ole, hamsterit on vaan niin parhaita :lov
Äänestin kiinankääpiötä, pidän niistäkin, mutta se on jollakin tavalla "etäisin".