• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joulukalenteripulina 2011

Aloittaja Ninde, 20.11.11 - klo:16:58

« edellinen - seuraava »

Henni

#30
Kyllä mä voin tehdä kaksi luukkua, jos halukkaita ei muuten löydy :)  Kyllä hamsu-joulukalenteri täytyy saada :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ninde

#31
Jospa mä teen sitten itse myös 2 luukkua, ellei tässä parin päivän sisällä löydy vielä joku innokas. Saadaan nyt kuitenkin sitten päivät arvottua. Palaan kohta asiaan! :)

Ninde

#32
Luukut nyt siis arvottu, jos jonkun täytyy vaihtaa niin sopikaa keskenänne ja ilmoittakaa tänne! Päivät löytyy tämän keskustelun ykkössivulta ja täältä minne kuvat laitetaan: viewtopic.php?f=4&t=10091

Ja tosiaan nyt kun luukut on arvottu, niin osallistuminen on sitova eli muistakaahan omat päivänne ja laittakaa luukkunne ajoissa!

Jos joku tarvitsee apua luukun laittamisessa foorumille, niin kyselkää ajoissa!

Meven

#33
Jee, nyt ainakin ehdin kuvaamaan ajan kanssa! (:

karov

#34
Voi kökkö, tein kuvan jo valmiiks, mut tein sen kokoon 650px (pidempi sivu) :( En huomannut tuota 800px juttua, vaikka yritin kuvan kokoa katsella etukäteen mut ei osunut silmään. Toivottavasti ei kauheasti haittaa, kun en viitsis väsätä sitä alusta loppuun uusiks :(
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Anonymous

#35
Millä te muokkaatte ne kuvat että saatte siihen sen numeron ja ehkäpä tekstiäkin?

Ninde

#36
Lainaus käyttäjältä: "karov"Voi kökkö, tein kuvan jo valmiiks, mut tein sen kokoon 650px (pidempi sivu) :( En huomannut tuota 800px juttua, vaikka yritin kuvan kokoa katsella etukäteen mut ei osunut silmään. Toivottavasti ei kauheasti haittaa, kun en viitsis väsätä sitä alusta loppuun uusiks :(
Itseasiassa se on jäänyt viime vuodelta, kun oli se eri kalenteri käytössä, eli tarvitse pakolla olla noin isoja (vaikka tämä foorumihan kyllä pienentää automaattisesti, eli sinänsä ei haittaa vaikka olisi isokin kuva).

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Millä te muokkaatte ne kuvat että saatte siihen sen numeron ja ehkäpä tekstiäkin?
Mulla on käytössä ihan kuvankäsittelyohjelma, Adobe Photoshop Elements. Mahtaisko ihan paintillakin onnistua tekstin lisääminen?

Meven

#37
Mulla myös Adobe Photoshop Elements.. Gimppiä olen ajatellut, mutta on jäänyt vain ajatuksen tasolle.

Myös Paintilla pystyy lisäämään tekstiä.

En osaa päättää yhtään, minkälaista kuvaa alan tekemään. Haluaisin kokeilla kaikenlaista, vaikka luultavasti tekeminen on aika pitkälti kiinni hamsusta, kun se ei pysy hetkeäkään paikoillaan.

karov

#38
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Itseasiassa se on jäänyt viime vuodelta, kun oli se eri kalenteri käytössä, eli tarvitse pakolla olla noin isoja (vaikka tämä foorumihan kyllä pienentää automaattisesti, eli sinänsä ei haittaa vaikka olisi isokin kuva).?

No huh, hyvä!

~~ Mä muokkaan ja käsittelen kuvat Adobe Photoshop Lightroom 3:lla ja tekstit lisäsin nyt Paint Shop Pro 7:lla.  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Eve87

#39
Jaahas, no ompas onneksi aikaa sitten. Ajattelin juuri että toivon mukaan ei napsahtanut 24.päivä. Sitten se toki tuli, mutta eipä siinä mitään  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

karov

#40
Hitsi kun mun tekis mieli jo laittaa se kuva näkyville  xD  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Ninde

#41
Niin joo tosiaan, jos joku haluaa, niin luovutan tuon toisen luukkuni nro 19. mielellään pois.  :)

S.D.G.

#42
Mulla on Gimp, kun en ole saanut aikaiseksi hankkia mitään edistyneempää. Mutta se tosiaan onnistuu jopa vanhalla kunnon Paintilla  :D  joskin Paintilla on tapana pikselöidä ainakin JPG-muotoiset kuvat. Nimimerkillä "tehnyt kaksien nettisivujen grafiikat Paintilla" (joskin vuosia sitten)  :P
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

karov

#43
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Niin joo tosiaan, jos joku haluaa, niin luovutan tuon toisen luukkuni nro 19. mielellään pois.  :)

Ellei kukaan muu halua, ni mä voisin kyl toisenkin väsätä  :D Rakastuin siihen puuhaan  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Ninde

#44
^Sopii, koska mulla on vain yksi idea eikä jaksais alkaa miettimään toista... :D