• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joulukalenteripulina 2011

Aloittaja Ninde, 20.11.11 - klo:16:58

« edellinen - seuraava »

Yadell

#15
Ilmoittaudun mukaan toki! :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Ninde

#16
Puolet paikoista täynnä, toinen puoli vielä odottelee tekijöitä! Hopihopi kaikki mukaan! Pari viime vuotta on kyllä ollut tosi nihkeää saada innokkaita tarpeeksi, sitä ennen melkeinpä tapeltiin että kuka ehtii ja kuka joutuu jäämään rannalle ruikuttamaan.  :S

Vevve

#17
Minä mukaan!

Mianna

#18
Minäkin taas mukana !  :)

Ninde

#19
Vielä tarvittaisiin 10 osallistujaa! :)

karov

#20
mä voisin! :) mukana (:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

joppi

#21
Mekin ilmottaudutaan mukaan! :---)
Syyrialaiset:

? Bijou Argenté, pkr hopeaminkki
? Picus Sienna Shawanna, pks hopeasuklaa
? Helia Hawaii, pk hopeasoopeli
? Yam Yam's Eyespy Ethello, pkr hopeanharmaa
? Kuneitra, lkr suklaa
? Wonderland's Langueur Tranquille, pk hopeasamppanja
? Morrison, lk ps creme laikukas

Anonymous

#22
Jospa lähtisin mukaan koittaan tätäkin  :mrgreen:

EssiM

#23
Mukana ollaan!  :haha

Ninde

#24
Jeejee, 6 enää niin päästään arpomaan päivät. :)

Pari innokasta voisi myös tehdä "varaluukkuja", jos joku unohtaa tai sattuu jotain että luukkuaan ei pääse ajallaan laittamaan, tms.

Meven

#25
Mä tulisin kyllä mielelläni mukaan, mutta en välttämättä ehdi joulukuun ekalle viikolle tekemään mitään.. Ja päivät ilmeisesti arvotaan ihan kaikkien kesken sekaisin? /:

Markka

#26
Minä voisin tulla mukaan, mutta en ole 100% varma saanko kuvaa näkyviin :) .
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

viiru

#27
Mukaan!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

S.D.G.

#28
Mä tuun myös!
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ninde

#29
Lainaus käyttäjältä: "Markka"Minä voisin tulla mukaan, mutta en ole 100% varma saanko kuvaa näkyviin :) .
Kuvien laittamista foorumille voi ja kannattaakin harjoitella etukäteen, jos ei ole varma osaako. Niin saa sitten apuja ajoissa. :)

Lainaus käyttäjältä: "Meven"Mä tulisin kyllä mielelläni mukaan, mutta en välttämättä ehdi joulukuun ekalle viikolle tekemään mitään.. Ja päivät ilmeisesti arvotaan ihan kaikkien kesken sekaisin? /:
Eiköhän sen verran voida joustaa, että katson ettei sinulle tule ihan alkupäähän luukkua.

Vielä puuttuisi 2 osallistujaa, jos tämän ketjun kaikki ilmoittautuneet nyt ovat mukana. Jos ei kahta puuttuvaa saada huomiseen mennessä, niin sitten täytynee unohtaa koko kalenteri. Vai olisiko joku kiinnostunut tekemään kaksi luukkua?