Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

Marla

Mä olen myös jättänyt valmistelut aivan viimetippaan; ei yhtikäs mitään katottuna valmiiksi. Ja olis vaikka mitä muistettavaa - täytynee huomenna uhrata tovi jos toinenkin valmisteluille, mulla on sentään muistilista kaikesta tarvittavasta. xD
Hyvä jos muistaisin, ketkä kaikki hamsut olen ilmoittanut. :haha Etsin lähetetyistä viesteistä mun näyttelyilmoa, ja hetken jo pelkäsin, et unohdinko kokonaan ilmoittaa, mutta muistuipa mieleen tuo netti-ilmoittautuminen. :oops:

Veda

Meillä tyttö vajaa 8v laitteli äsken boksit valmiiksi lauantaita varten  :D tarvii vissiin mun alkaa kynsiä leikkelemään.

Sabat

Nyt kaikki valmista. (: Leikkasin jopa ekaa kertaa kynsiä hamsulta ja Lenni ei oikein tykänny..
Mites muuten ton tuore ruuan suhteen? Kumpaa suosittelette kurkkua vai yöllä liuonnutta porkkanaa hamsulle(ent hiirelle?)? Kun joku joskus sanoi että siitä voi tulla sanomista jos kurkkua on tai sitten se oli porkkanaa. Vai sekotanko nyt hiiriin. :oops:  :huh

entäs mites siellä paikan päällä se jälki-ilmo tapahtuu? Meeks mä vaan sanoo et joo haluun tän hamsun mukaan näyttelyihin? Ja pitääkö olla joku lappu täytetty niinkuin hiiripuolella?:huh
näinhin kun sais viel vastauksen niin näyttely oliskin ihan stressitöntä mun osalta. :c8  :kieli

Mustikkamaan

Monipuolinen valikoima paras, porkkana ja kurkku käy molemmat.

Pöydän edessä on lappu, jossa lukee "jälki-ilmoittautumiset", siihen sitten menet sanomahan että tarvis ilmoittaa hamsteri lemmikkiluokkaan. Saat kupongin, jonka täytät, siihen tulee käytännössä hamsterin nimi, laji/turkki, väri, synttäri, ikä, omistaja, sukupuoli. Sit ku oot sen täyttänyt, viet sen sille tädille takaisin ja maksat sen, niin saat numerolapun, jonka kiinnität boksin päälle.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

Yön yli liotettu porkkana ja parsakaali on ainakin mulla bokseissa ja jälki-ilmo tapahtuu inffossa eli siinä mistä haet kuittia vasten omat numerot sit pitää täyttää jälki-ilmo lappu.

KaisaM.

Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Ninde

Mulle tarttis vielä löytyä assari!

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Eiks ollu niin että ilman ell todistusta ei voi perua ilmoa, eli on maksettava vaikka hamsteri olisi estynyt tulemaan? Kun meillä tosiaan tuo Molla karkasi ja on nyt vähän puremilla, niin ei tule näytsiin. Ja kun tänään meinasin näyttelyn maksaa.

Jep, ell todistuksen tarvii.

Huomio kaikki! Yhdistyksen tilinumero sekä viitenumero näyttelymaksujen maksamista varten löytyvät NÄYTTELYKUTSUSTA!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Eevi

Mä voin edelleen toimia assarina, kuten olen jo aiemmin sanonut..
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

Eli Eevi Nindelle assariksi ja kaikki on hoidossa!  :)

standardiluokan syyrialaiset (lk & pk): Tuija Johansson
sihteeri: lentsu & Nape, assari: Juulia

koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset, vkh talvikot: Niina Eskelinen
sihteeri: Sirpa, assari: Eevi

vkh campbellit, vkh roborovskit ja kiinankääpiöt: Saija Kukkohovi
sihteeri: MirkkuH, assari: sarilau

lemmikkiluokan kääpiöt & lasten lemmikki: Niina Toivonen
sihteeri: KaisaM, assari: Hessuinen

lemmikkiluokan syyrialaiset: Salla Salonen
sihteeri: Maiju*, assari: Rossu

Saana

Täällä sitä ollaan vielä töissä. Kohta lähden hakemaan kaupasta kasvisruoka-ainekset ja kiireellä kotio laittamaan hamsuja valmiiksi. Taas jäi kaikki edelliselle päivälle. :D Onneksi parit kynnet kerkesin leikellä alkuviikosta.

Jännittää! :)

jensku

Juu täälläkin piti jo eilen valmistella.  :D iski nimittäin työväsy.  Taidampi tästä lähteekin boxien laittoon.  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Maiju*

Siis ei vieläkään mitään tehtynä.  :oops:

Kohta sentään kauppareissulle hakemaan kasviksia yms., ja sit boksien laittoa, kynsien leikkuuta ja muuta kivaa.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Eevi

Mulla ei oo sit yhtään näyttelyfiilistä, ihan ärsyttää ku haluis olla innoissaan mut ei vaan pysty. Kaipa se näyttelyfiilis tulee sit vasta huomen aamulla, toivon mukaan. :D

Meille piti tulla huomenna uus hamsterineiti mutta tilanne on nyt vähän semmoi että ei oikeen kannatakkaan. Harmittaa kyllä mutta toisaalta näin on parempi. Ehtii niitä hamsuvauvoja myöhemminkin miettiä. :)

Vois muuten sen laskunki kohta maksaa.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

lentsu

tuomarijärjestelyt tais äskettäin koiralenkillä saamani puhelun perusteella mennä uusiksi. Ninde varmaan ilmoittelee asiasta vielä tänään täällä... Ja mulle tuli sihteeröinnin sijasta tuomarointipäivä... ja Hartsa joutuu jäämään kotiin. :roll:

Pitkäkarvaiset kuitenkin Tuijalla kuten alunperin pitikin.